וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה החדשה של קים קרדשיאן כ"כ לוהטת שזה לא חוקי ללבוש אותה

18.5.2023 / 0:05

בלוגרית אופנה שמגדירה את עצמה כמעריצה של מותג SKIMS של קים קרדשיאן מדדה שתי שמלות חדשות וחזיות וממש 0אבל ממש) התלהבה מהתוצאות ומעצמה

מודדת שמלות של SKIMS/TikTok/sabrinasablosky

סברינה סבלוסקי היא פאשניסטה מנוסה שמשתפת את 250 אלף העוקבים שלה בטיקטוק בשופינג שהיא מבצעת ובמסקנות האופנתיות. לאחרונה היא חשפה הלוק שלה בשתי שמלות סקסיות מהמותג SKIMS של קים קרדשיאן ושמלה אחת הייתה כל כך חושפנית, שהיא אמרה שהיא לא בטוחה אם היא בכלל יכולה ללבוש אותה.

בסרטון שפרסמה היא אמרה: "הרגע קיבלתי שתי שמלות חדשות של SKIMS" וישר החליקה לשמלת התחרה השורה הארוכה Fits Everybody, שנמכרת ב-84 דולר (כ-300 שקלים)."אוי אלוהים," היא אמרה על השמלה בהתלהבות, "אני אובסס".

@sabrinasablosky might return the second but which dress do u like better? ?? #skimsreview #skims ♬ original sound - Sabrina Sablosky

לאחר מכן, היא ניסתה שמלה כסופה צמודה מאוד בשם GLISSENETTE SLIP DRESS שעולה 78 דולק והמסקנה שלה הייתה: "זה כל כך לוהט". השמלה הסקסית גרמה לה לתהות לגבי הפרקטיות שלה: "האם מותר לי ללבוש את זה בכלל?".

עוד על מוצרי SKIMS
הסיבה שנשים צריכות לפחד ללבוש את המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן

"יש לי חזה גדול וניסיתי את השמלה של קים קרדשיאן - בלי חזייה"

מה אתם אומרים?

שמלת Fits Everybody של SKIMS. TikTok/sabrinasablosky, צילום מסך
שמלת Fits Everybody של SKIMS/צילום מסך, TikTok/sabrinasablosky

השמלה הזו

שיק
שוק
2273 משתתפים
שמלת GLISSENETTE SLIP של SKIMS. TikTok/sabrinasablosky, צילום מסך
שמלת GLISSENETTE SLIP של SKIMS/צילום מסך, TikTok/sabrinasablosky

וזו

לוהטת
זולה
2728 משתתפים

"ניסיתי את החזייה שלה על השדיים הענקיים שלי"

סברינה מציגה את עצמה כמעריצה של SKIMS, אבל למעשה היא יוצרת תוכן בתשלום עבור המותג, ככה שכדאי לקחת את ההתלהבות שלה בפרופורציה. ב"סאן" הבריטי דווח שלאחרונה היא "גילתה" חזייה כל כך תומכת, שלדבריה היא יכולה "ללבוש אותה כל יום" והסבירה שברגע שמוצאים חזייה שמתאימה לצרכים שלך, חיוני להצטייד בכמה שיותר כאלה כדי שתמיד תהיה לך הלבשה תחתונה תומכת בהישג יד.

"סקימס יצאו עם ליין החזיות החדשות האלה שככל הנראה מתעצבות בהתאם לגוף שלך ולציצים שלך", היא אמרה כשהיא מחזיקה שתי חזיות במידה 32DDD.

עוד באותו נושא

"מדדתי את הביקיני החדש של קים קרדשיאן - אפילו במידה XL כל החזה בחוץ"

לכתבה המלאה

ככה זה נראה

@sabrinasablosky The bras you never knew you needed ?? @SKIMS Fits Everybody bras are back and better than ever --dropping 1/10 at 9AM PST #SKIMSBras #brareview #favoritebra #ad #skims #skimsreview ♬ original sound - Sabrina Sablosky

כיאה ליוצרת תוכן בתשלום היא התלהבה מהמוצרים. "אוי אלוהים," אמרה סבלוסקי כשראתה את עצמה בחזייה. "זו חזייה שהייתי לובשת כל יום. זה מרגיש כמו עור שני. הרפידות והחומר כל כך רכים - כמו חמאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully