וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל חגיגות 77: הכוכבות הגדולות שרצו להיות שר

19.5.2023 / 8:30

לכבוד יום הולדתה ה-77 של שר, חזרנו אחורה בזמן ללוקים הכי אייקונים שלה, אבל לא סתם. עם השנים הם קיבלו מקום של כבוד, על ידי הומאז' של האושיות הגדולות, שרצו ולו במעט לספוג את הסטייל שכבר שישה עשורים עובר תחת אור הזרקורים. קבלו אותן

מעטים האמנים שיכולים להישאר רלוונטיים אחרי שנות קריירה ארוכות. האייקון ההוליוודי שתופסת מקום של כבוד בתרבות הפופ העולמית שר, חוגגת בשבת הקרובה 77 שנים על האדמה. הכישרון, הרבגוניות וההברקות (שלפעמים היו שנויות במחלוקת) הם אלה שהחזיקו אותה תחת אור הזרקורים, כשהיא מהווה השראה לאחרות, במקביל לסיי האופנתי ששייך רק לה.

שר הפכה לאייקון סטייל נצחי וסמל לנשיות בלתי מתפשרת. שעד היום אושיות מכל העולם מנסות להתעלות על הלוקים הכי זכורים שלה, בין הנוצות, כיסויי הראש, הפאות הססגוניות והפאייטים - הן עשו, עושות וככל הנראה עוד יעשו שלל הומאז'ים לגברת המגונדרת.

קים קרדשיאן לבושה כמו שר. GettyImages/מסך אינסטגרם, GettyImages
קים קיי מעריצה מושבעת - ובצדק!/GettyImages, GettyImages/מסך אינסטגרם

קים קרדשיאן

מי שמובילה בשנים האחרונות את דגל השראת התלבושות של שר, היא המעריצה המושבעת - קים קרדשיאן. אמנם שתיהן שברו את האינטרנט (אם אפשר לקרוא לזה ככה בתקופת נעוריה של שר), אבל אם יש מישהי שלא נרתעת מאתגרים - זו קימי. בהאלווין 2017 הלכה על העתק מושלם של האאוטפיט ששר לבשה לפרסי האוסקר ב-1973 - סט שני חלקים בצבע צהוב, בהשראת הסארי המסורתי.

אמילי רטאייקאוסקי

אמרטה גנבה את כל השואו על שטיח המט גאלה 2019, בו הנושא המוביל היה "קאמפ". אסתטיקת הקאמפ קיבלה השראה מהסיקסטיז ודי מקדשת אפקטים מוגזמים וכך היה. רטאייקאוסקי צעדה בשמלת פאייטים מבית המעצב פיטר דונדאס, עם מחשוף מוצלב וחשפה שרירי אבס שלמות. על ראשה הונח כיסוי של כנפי מלאכים העשויים נוצות ושרשראות כסף, בדומה לבחירה של שר, בתוכנית הטלוויזיה "Cher...and other fantasies", בסוף הסבנטיז.

אמילי רטאייקאוסקי, שר ב"Cher...and other fantasies". GettyImages/מסך אינסטגרם, GettyImages
זוג כנפיים להומאז' מושלם/GettyImages, GettyImages/מסך אינסטגרם

עוד בוואלה!

מיס פרפקט: בגיל 49 הסופרמודל אמבר ולטה בשיא שלה

לכתבה המלאה

זנדאיה

זנדאיוש, מה נגיד, מה נאמר. כוכבת אופוריה שמפורסמת לא פחות בזכות הלוקים שלה על השטיחים האדומים, היא נועזת ותכלס, כמעט תמיד נראית אלוהית. לפני כשנה וחצי הגיעה לטקס פרסי האוסקר בווייבים חזקים של שר. שימו לב כי זה אחד האהובים עלינו: שמלת ולנטינו צהובה ובוהקת, תכשיטי בולגרי שלא ניתן לפספס ושיער ארוך, פזור וגלי. בחירת הסטיילינג הייתה קריצה למראה הצהוב ששר לבשה במופע של "סוני ושר" ב-1970.

זנדאיה באוסקר, שר במופע של "סוני ושר". GettyImages/מסך אינסטגרם, GettyImages
זנדאיוש באחד הלוקים האהובים עלינו/GettyImages, GettyImages/מסך אינסטגרם

דואה ליפה

שמלת "העירום" המקורית של שר, בעיצובו של בוב מאקי, הוצגה לעולם ב-1974 בכניסתה למט גאלה. מדובר בשמלת מקסי נשפכת וחצי שקופה, בעלת אלמנטים כסופים לאורכה, סיומות שרוולים ומכפלת מלאי נוצות לבנות. זה אמנם לקח די הרבה זמן, אך מי שלקחה על עצמה את המשימה המאתגרת היא דואה ליפה. הזמרת הבריטית החייתה את השמלה מחדש עם פיס כמעט מדויק ללוק השערורייתי של שר, להופעה שלה בפריז, ואף הבהירה למבולבלים: "רגע קוטור טרה שר". אגב, האחיות ג'נר גם הצטרפו במחווה משלהן - בלוקים תואמים בכתום וסגול של ורסצ'ה, המזכירים את אותה שמלת עירום מהוללת.

דואה ליפה ושר בשמלת "העירום". צילום מסך אינסטגרם dualipa, צילום מסך
"רגע קוטור טרה שר": שמלת העירום המהוללת/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם dualipa

ג'ניפר לופז

אותו אירוע המט ב-2019 הביא הרבה שחקניות להתלבש בהשראת שר - נוספת היא ג'ניפר לופז ששחזרה את צילומי עטיפת האלבום Prisoner (1979) של הזמרת הוותיקה. ג'יי לו הלכה על פאת ראש מלאת חרוזים קטנטנים וכסופים והשלימה עם שמלת ורסצ'ה באלמנטים נשפכים, המזכירים את פאת המקור.

ג'ניפר לופז, שר על אלבום "Prisoner". John Shearer/Getty Images, GettyImages
קצת חרוזים מנצנצים מעולם לא הזיקו לאף אחת/GettyImages, John Shearer/Getty Images

סיארה

על פלטת הירוקים בחסותו של פיטר דונדאס - סיארה הלכה על רעמת שיער מוגזמת (אבל ממש) כתפיסה מודרנית של הפאות המפורסמות של שר לאורך השנים. הלוק איתו הגיעה סיארה לשטיח הנוצץ של המט, היה השראה מוצהרת לרעמת השיער הקוצנית ששר הופיעה עימה בטקס פרסי האוסקר ב-1987, פלאס שמלה שחורה ונוצצת של בוב מאקי.

סיארה במט גאלה 2019, שר בטקס האוסקר 1987. GettyImages, GettyImages
רעמה גדולה, מחווה קטנה/GettyImages, GettyImages

אניטה

הזמרת הברזילאית זוכת הפרסים בהומאז' די טרי. לפני כחודשיים בקליפ החדש לסינגל "Pilantra", הצטלמה בשמלת קופי פייסט של ממש. שמלת כתפיות בליווי חישוק כסוף ומנצנץ, שנפתחת למחשוף וי עמוק ועליו עומס שרשראות מבורך. השמלה הצמודה (ואחת המחמיאות יש לציין) היא פרי עיצובו, שוב, של המעצב בוב מאקי - שבחר בשילוב הצבעים שאז לא היה כזה מובן מאליו - ורוד ואדום.

קים קרדשיאן לבושה כמו שר. צילום מסך אינסטגרם KARDASHIAN & JENNER on Instagram_, צילום מסך
אנחנו כבר איבדנו את הספירה, ואתן?/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם KARDASHIAN & JENNER on Instagram_
קים קרדשיאן לבושה כמו שר. צילום מסך אינסטגרם fashion-blogs-slaves-to-fashion, צילום מסך
סיבה למסיבה, בלי סיבה - קים קרדשיאן בלוק יומיומי בהשראת שר/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם fashion-blogs-slaves-to-fashion

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully