וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה השקופה של אמזון מעוררת סערה: "אני הולכת להחזיר אותה"

28.5.2023 / 0:03

פאשניטסה הוכתרה כגיבורה לאחר שנאבקה ארוכות בניסיון ללבוש שמלה שקופה ויראלית של אמזון - שאמורה להתאים לכל מידה - ללא הצלחה: "אני הייתי קורעת את השמלה הזאת כמו הענק הירוק"

ניסיתי את השמלה השקופה של אמזון/@beauticurve/

הפאשניסטה ומשפיענית הרשת רושל ג'יי החליטה לנסות את השמלה השקופה הוויראלית של אמזון - שמגיעה במידה אחת ומתאימה לכאורה לכל גזרה - ומצאה את עצמה נאבקת ארוכות בניסיון למדוד אותה עליה. הנסיונות החוזרים ונשנים שלה והעובדה שלא קרעה את השמלה בעצבים הפכו אותה לגיבורת היום.

רושל רכשה ברשת שמלת פנינים שקופה פופולרית במיוחד באמזון שמבטיחה שהיא "במידה אחת המתאימה לכולם", כלומר וואן סייז - אולם המדידה הפכה מהר מאוד לכישלון מסיבי. כשהיא חולקת את נסיונות המדידה שלה עם העולם, כלומר עם טיקטוק, אמרה רושל: "הזמנתי אותה באמזון והיא מגיעה במידה אחת המתאימה לכולן. אולם כולנו יודעות שזו מידה אחת שמתאימה לנשים בגודל ממוצע. אני הולכת לנסות וללבוש את זה".

כך זה נראה באתר של אמזון:

השמלה השקופה של אמזון. AMAZON, אתר רשמי
השמלה השקופה של אמזון/אתר רשמי, AMAZON

רושל צילמה את עצמה בביתה, כשהיא לבושה בבגד גוף שחור ושערה אסוף לאחור בקוקו. ראשית, היא מנסה להכניס את זרועותיה דרך שרוולי השמלה, אך מהר מאוד נתקלת בקושי. היא מנסה למשוך בזהירות את הבגד כך שימתח על כתפיה, אך מבינה שהמאמצים שלה מיותרים. לאחר שויתרה על השיטה הראשונה שלה, היא מנסה ללבוש את השמלה דרך הרגליים. עם זאת, לאחר שהיא שמה רגל אחת בשמלה, היא מבינה שאין סיכוי שהיא תעלה על ירכיה.

עוד פדיחה

קונה בזארה נחרדה לראות כיצד החולצה נראית על הגוף שלה לעומת על הקולב

לכתבה המלאה

בניסיון השלישי היא חוזרת להעביר את זרועותיה דרך שרוולי השמלה והפעם מצליחה לדחוף את ראשה דרך החור. שם העניינים שוב מסתבכים לה. היא נראית מנענעת את זרועותיה כדי לסייע לשמלה ליפול על החזה שלה, אך היא מהר מאוד מבינה שהיא תצטרך לעבוד קשה יותר.

צפו בנסיונותיה הכושלים:

@beauticurve ? one size fits all..or nah?? I was hoping this @amazon dress would prove me wrong? can't win them all ??‍♀️ #amazon #amazontryon #seethroughdress #fashionfails ♬ original sound - Rochelle J.

"אני מרגישה שאני נולדת מחדש", היא אומרת במהלך מאמציה המפרכים. לבסוף רושל מצליחה להיכנס לשמלה השקופה, על אף שהיא מגיעה לה רק עד הקרסוליים ובקושי מכסה את ישבנה. אז היא מגלה טעות נוספת: "זה הפוך", היא קובעת ומוסיפה: "אני הולכת להחזיר אותה".

עוד כשלונות של שופינג
קיבלה מעיל שהזמינה ברשת והזדעזעה לגלות מה הסתתר בכיסיו


הזמינה ברשת שמלת כלה ב-700 שקל - ומה שקיבלה זעזע את הצופים

השמלה השקופה של אמזון. TIKTOK/beauticurve, צילום מסך
התוצאה הסופית והלא מחמיאה/צילום מסך, TIKTOK/beauticurve

אלפי עוקבים נאמנים מיהרו לתגובות כדי לחלוק את אהדתם לרושל ולעודד מידות גדולות יותר באופנת נשים. "אני קוראת לזה וואן סייז שמתאים לשמאל", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "את הגיבורה שלי. הייתי קורעת את השמלה הזו כמו הענק הירוק". משתמשת נוספת כתבה: "השמלה כל כך יפה, לעזאזל, היא יכלה להיראות עליך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully