וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעתם שג'ינס שחור תמיד יהיה צמוד יותר? ברשת מבועתים מהמידע הזה

19.6.2023 / 0:06

חובבת אופנה נותרה מבולבלת כשמדדה שני ג'ינסים במידה דומה - כחול ושחור - וגילתה שהשחור יותר צמוד עליה. יש לכך הסבר

למה ג'ינס שחור תמיד במידה קטנה יותר?/@rachelspicer_

מידות בחנויות בגדים עשויות להיות דבר מאוד מתסכל, בעיקר כי הן לא מדויקות ולרוב מידה שיושבת עליך טוב בחנות אחת תהיה קטנה או גדולה עליך באחרת. חובבת אופנה אחת נותרה מבולבלת כשרכשה שני ג'ינסים זהים מאותה חנות ובאותה מידה כשההבדל היחיד הוא בצבע - כחול ושחור - והראתה לעוקבים שלה שהג'ינס הכחול משוחרר יותר והשחור הדוק.

רייצ'ל ספייסר בת ה-25 מפאלקירק שבבריטניה, חולקת בקביעות את המלצות האופנה שלה ואת בחירת הסטייל שלה עם 2.3 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק (@rachelspicer_). בסרטון האחרון היא הציגה לעוקבים שני זוגות ג'ינסים של מותג PrettyLittleThing במידה 20. היא סיפרה שמצאה "סוף סוף את זוג מכנסי הג'ינס הקצרים החלומיים" שיתאימו לגזרה שלה - והם עלו לה רק 20 ליש"ט (כ-90 שקלים).

רייצ'ל, שבדרך כלל לובשת מידה 18, מדדה ג'ינס כחול במידה 20 ובגזרה גבוהה ואמרה: "ממש קשה לי למצוא מכנסיים קצרים כי אני צריכה מידה 18 או 20 אבל גם אין לי תחת - אז הם פשוט מאוד רחבים עליי, אבל אלה מגניבים. אני מרגישה שיש מקום להתנפח כי אני חושבת שאולי אלבש אותם לפסטיבל ואני הולכת לשתות סיידר - והוא גורם לי להתנפח".

עם זאת, זה היה סיפור אחר לגמרי כאשר ניסתה את אותו זוג בדיוק בצבע שחור. "המכנסיים הקצרים האלה נראים קצת יותר צמודים, למרות שהם בדיוק באותה מידה", היא אמרה, "נראה שהם לא מאפשרים הרבה תנועה ואני צריכה תנועה".

מבחן המדידה:

עוד בנושא:
מדדה ביקיני ליד סבתא - והתגובות המבועתות שלה הן הדבר הכי מצחיק שתראו השבוע
"איזה ביקיני מתאים לבעלות חזה גדול? בדקתי ומצאתי"


חובבי אופנה מיהרו להרגיע את רייצ'ל שזה לגמרי נורמלי במקרה של ג'ינס שחור - והסבירו את הסיבה לכך. אחת כתבה: "ג'ינס שחור תמיד מעט קטן יותר מג'ינס כחול באותה המידה בגלל הצבע השחור הנוסף, אז אני תמיד לוקחת מידה גדולה יותר בג'ינס שחור". שנייה הוסיפה: "ג'ינס שחור תמיד קטן יותר מכיוון שהצבע משפיע על הג'ינס".

אסירת תודה על הטיפ, ענתה רייצ'ל: "אהההה זה נשמע הגיוני! אדע זאת לפעם הבאה". היא לא הייתה הפאשניסטה היחידה שלא ידעה את העובדה הזאת על ג'ינסים. אחת כתבה בתגובה: "ממש טוב לדעת" ואחרת הוסיפה: "את מלאך. תודה על המידע הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכנסי ג'ינס שחורים. Giphy
מכנסי ג'ינס שחורים/Giphy

קיית'ילן פסנילה, בעלים של חברת תפירה הסבירה: ישנן כמה סיבות שהמכנס השחור קטן יותר - בשל תהליכי הצביעה ותכונותיהם, בגדים שצבועים בשחור (וגם הרבה גוונים ירוקים כהים) יתכווצו יותר מכל צבע אחר - וזה בלתי נמנע.

באתר tailoredathlete הסכימו איתה והסבירו שהבעיה נגרמת בתהליך הייצור, בשל הצבעים המשמשים לצביעת הג'ינס לשחור. הם מזכירים שכמעט כל בגד צבוע, אבל לא כל הצבעים דומים וחלקם גורמים להתכווצות, ולכן עד שאתם לובשים את הג'ינס השחור החדש, הם הרבה יותר צמודים ממה שציפיתם.

קעעתלין הוסיפה ש"הסיבה השנייה שהג'ינס שלך יכול לההיות במידה שונה למרות התגית (ללא קשר לצבע) היא שלחברות גדולות יותר (כמו למשל ליוויס) יש מפעלים במקומות רבים בעולם. הנוהג שלהם הוא להכתיב מפרט להכנה אבל הם לא מספקים דפוס סטנדרטי נרחב של החברה לקבלנים שלהם. לכל יצרן יהיה צהליך הכנה שאמנם עומד במפרט, אבל הוא מעט שונה ממפעלים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully