וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פרח: לטיסיה מלכת ספרד מהפנטת בשמלה אלגנטית

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:30

קווין לטיסיה מדגימה איך לאמץ מגמות אופנה על הצד המתוחכם והגבוה, בחסות שמלה משגעת של קרולינה הררה - מחוך מעל חזייה, טרנד הפלאוור פאוור ופפיון אחד מחייב

בשלישי האחרון לטיסיה הצטרפה אל הקינג שלה, פליפה השישי, לאירוע הפתיחה הרשמי של גלריית האוספים המלכותיים בארמון במדריד. ובאוספים, אנחנו מתכוונות למאות יצירות המתוארכות לימי הביניים - מציורים, פסלים, שטיחי קיר, חפצי יוקרה ושאר ירקות, אותם החזיקו מלכי ספרד השונים לאורך ההיסטוריה. אבל יצירת האומנות האמיתית בחלל הדרמטי הזה הייתה ללא כל ספק קווין לטיסיה בכבודה ובעצמה.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
היא אש. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

הוד מלכותה, והאם לשתיים בת ה-50, נראתה לא פחות ממדהימה, בעודה מפגינה את חוש הסטייל האלגנט-שיק המדויק שלה, בשמלה מפעימה של קרולינה הררה, אחד מבתי האופנה החביבים עליה ולא קשה להבין מדוע! שמלת הקוקטייל באורך "נושקת לקרסול", אשר עוצבה על ידי ווס גורדון, המנהל הקריאייטיבי (המוכשר והצעיר) של הלייבל הניו-יורקי הגבוה, החלה במפתח "סוויטהארט" מסאטן שחור שכלל כתפיות רחבות במעין אשליית חזייה, המשיכה לכדי מחוך שהתהדר בכיווצים והדפס פרחוני בגווני השחור-אפור-לבן, והסתיימה עם נימה של דרמה קוקטית בחסות חצאית מלאת ווליום וקפלים בגזרת A. את מותניה של המלכה הדקיקה והמחוטבת הדגישה חגורת משי שחורה ולה קשר אלגנטי בצד. למקרה שתהיתן, השמלה, שהיא מקולקציית ריזורט 2021 ותומחרה בזמנו ב-1,900 דולר, כבר מזמן סולד אאוט.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
טרנד המחוך מעל חזייה בשמלה של קרולינה הררה/GettyImages

בראיון שווס גורדון נתן השנה למגזין Hello! הוא צוטט כשאמר: "גברת הררה תמיד מדברת על כך שהדבר הכי מרדני שאת יכולה לעשות הוא להיות אלגנטית". ואם מסתכלים אחורה על ההיסטוריה של 40 שנה פלוס לפועלו של המותג - בעוד שהיו עשורים בהם האלגנטיות שלטה למול תקופות בהן יצאה מהאופנה - בקרולינה הררה תמיד נשארו מאוד נאמנים לעצמם. מה שמסביר בדיוק את כוח המשיכה שיש ללייבל הזה על המלכה.

לטיסיה היא אומנם מאסטרית בשילוב בין גבוה לנמוך, ולא אחת מפציעה במערכות לבוש מרשתות אופנה מהירות (כדוגמת מאסימו דוטי וזארה), אבל בסוף, וכיאה למעמדה, היא עולה לרוב על אנסמבלים של מותגי-על שמתכתבים עם הסגנון האישי העל-זמני והמוקפד שלה. במקרה דנן, המלכה דילגה על עיצובים סכריניים יתר על המידה, שלא נאמר פומפוזיים, שהמותג מציע בקטגוריית שמלות הערב. במקום זאת, הלכה על נאמבר עם הדפס פרחים מונוכרומטי, שנראה כמו צבעי מים שלפרקים נמהלו ונמחקו.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מתות להיות זבוב על הקיר כשאתם בחדר לבד/GettyImages

להשלמת הלוק, המלכה האלגנטית אחזה בקלאץ' שחור מזמש של פליפה וארלה (Felipe Varela), ולרגליה נעלי עקב סלינג בק שחורות של קרולינה הררה (אותם ניתן לאתר אונליין במחיר של כ-400 דולר). את שניהם אגב, הקלאץ' והנעליים, לטיסיה ממחזרת בריפיט. בגזרת הבלינג, על תנוכי אוזניה התנוססות זוג עגילי חישוק בזהב לבן ויהלומים, שהצליחו להוסיף נופח משובב ללוק, והקלילו במעט מהפורמאליות באמצעות הרמיזה המתוחכמת הזו. בעוד שאת ידיה (על האצבע המורה השמאלית, אם להיות ממש ספציפיות) עיטרה רק טבעת קורטרנו האהובה שלה - טבעת זהב 18 קראט שעוצבה עבורה על ידי מותג התכשיטים Coreterno (1,205 דולר) לרגל הכתרתו של מלך אנגליה צ'ארלס השלישי, עליה חרוט הכיתוב "אהבה מזיזה הכל" בהשראת אלגוריה אנגלית עתיקה.

עוד בוואלה!

לטיסיה חושפת כתפיים שריריות - ויש לזה הצדקה

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
איפור מעושן, פן וויבי - לטיסיה משגעת כהרגלה/GettyImages

בכל הנוגע לאיפור, גם הפעם המלכה הנאה השתעשעה יותר מהרגיל. במקום איפור מעושן בשחורים/אפורים כמתבקש, מה שהיה מתכתב עם השמלה אך היה מסתכם בגדר הבנאלי - עיניה אופרו בגווני נחושת כתמתמה, מה שהקפיץ והחמיא להפליא לעיניה הירוקות. שאר הפנים נותרו די נקיות, כולל שפתיים "מחוקות". שיערה החום עוצב עם שביל בצד לכדי גלים רכים יפהפיים, שהצליחו להוסיף לכל המראה נופח של אולד הוליווד גלאם. הרמוסה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully