וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לא הכרנו: האחיינית של המלכה לטיסיה הפתיעה אותנו

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 8:56

אין מרגש מלגלות מישהי חדשה בעלת חוש אופנתי בנוף המונרכי. מה שלא ברור זה איך אפילו לנו היא התפספסה בשנה האחרונה - כשהיא מתקדמת בעולם האופנה ללא מעצורים. תחת הדוד פליפה מלך ספרד והדודה'לה לטיסיה אהובתנו, מסתתרת ויקטוריה פדריקה אחת - ואנחנו? בטוח נמשיך לעקוב

כבר זמן מה שממש מתחת לאף שלנו מתהלכת לה בעולם בת מלוכה צעירה, מהזן הספרדי, שיכולה בקלות להשאיר אבק לנשות המונרכיה הגדולות ביותר. הכירו את ויקטוריה פדריקה דה מריצ'אלר אי בורבון (דפקה וואחד שם הא?) בת ה-22, שהפכה בשנתיים האחרונות למרכז תשומת הלב של המצלמות בכל אחת מהופעותיה ולאמת מידה אופנתית במשפחת המלוכה הספרדית כשהחלה לגנוב את אור הזרקורים מדודתה, המלכה לטיסיה.

למען הסדר הטוב נדייק קצת את הנתונים. עלמת החן הצעירה היא בעצם אחייניתו של המלך פליפה (ראו גם ערך: חתיך ובעלולי של לטי) ובתה של הדוכסית אלנה. די פשוט לא? אממה, משפחת המלוכה הספרדית עברה בשנים האחרונות טלטלות פנימיות. ביניהן ענייני העלמת מס ומאהבות שצצו למלך חואן קרלוס הראשון בעקבותם עזב את ספרד, ומאז נשאר בקשר חלקי עם המשפוחה. ביניהם נכדתו ויקטוריה פדריקה - דבר הגורם לה אחת לתקופה לאבד עוקבים ספרדים באינסטוש (נכון להרגע עומדת על k251 עוקבים).

במבט ראשון, המראה הטבעי שלה ישירות מרמז לגילוי גילה של ויקטוריה, בעיקר בזכות פני הילדה התמימות שעוד מוטמעות בה, גוף בתולי עם שייפ רזה ובוסרי והשיער הברונטי, הגלי והארוך. נכון לעכשיו, הסגנון של ויקטוריה פדריקה הוא הרבה יותר נועז ומקורי משנים עברו. בעבר נצפתה בעיקר בבגדי בייסיק משולבים עם הטרנדים העדכניים של הרגע שלא חרגו מגבולות הסטייל דאז.

עוד בוואלה!

איזה פרח: לטיסיה מלכת ספרד מהפנטת בשמלה אלגנטית

לכתבה המלאה

אז כיום רבותיי אנחנו מדברות על בת למשפחת מלוכה ברמה, שמרשה לעצמה לפרוץ את גבולות הממלכה. היא לא חוששת ללכת על פיסים חשופים, להיחשף אל מצלמות הפפראצי בביקיני על חופי פלמה דה מיורקה, לפלוש (בביקוש היסטרי) אל שבועות האופנה ברחבי העולם ולככב במגזינים הנחשבים, ביניהם בהפקות ושערים בין היתר ל-"ELLE" ספרד ו-InStyle"".

הסטייל הנועז כולל בתוכו מלתחה המציגה ברוב הפעמים סטיילינג בחסות Loewe (בכל זאת, ככה זה כשאבוש יועץ השיווק העסקי של המותג) ואוף וויט, זאת לצד מותגי על אחרים על אותו הרדאר. בין הפריטים הנבחרים אפשר להיתקל בקלות בג'ינסים בגזרות אוברסייז מתרחבים, חלקם אפילו בגזרה הנמוכה השנויה במחלוקת. גם הקרופ טופים נכנסים עמוק לתמונה, בלייזרים זרוקים כבדרך אגב על הכתפיים, לצד גרביונים ופריטי רשת שקפקפים.

ההצעות היומיומיות שלה הן הוכחה ברורה שמפריכה את השוני שלה בנוף הממלכתי. מה שבוודאות לא ניתן לפספס אלה האאוטפיטים הזוהרים איתם מרבה להגיע לאירועי גלאם פומביים. היא טובלת את עצמה בצבעוניות עונתית, עומס פאייטים, פתחי קאט אאוט מסוכנים וכתפיות דקיקות בתוספות גב חשוף.

ויקטוריה פדריקה דה מריצ'אלר אי בורבון - ספרד. STARLITE/Getty Images, GettyImages
הילדונת טובלת את עצמה בצבעוניות עונתית ועומס פאייטים/GettyImages, STARLITE/Getty Images

אם יש משהו שויקטוריה פדריקה מתהדרת בו בגאווה, זה הגובה שלה - ובצדק, הוא לגמרי מעורר קנאה (180 ס"מ מופלאים). ומסיבה זו, בכל הזדמנות שניצבת למולה, הבחורה לא מהססת להמר על שמלמלות מיני קטנטנות או חצאיות המציגות את רגליה האינסופיות. זוג רגליים שפעלו לטובתה בשנתיים האחרונות כשהפכה ממשפיענית מוכרת בספרד - לדוגמנית ללא מעצורים, כזו שמבוקשת על השטיחים האדומים בכמה וכמה חזיתות. אולי בדרכה העצמאית, או שמא זו הדרכת אביה, מומחה לעולם האופנה העסקי, פיתחה ויקטוריה פדריקה סגנון משלה שהתחיל כבוהו שיק קליל והשתכלל בהדרגה עד עכשיו, כשהיא כבר נושאת את שמה על הטרנדים האחרונים.

ויקטוריה פדריקה דה מריצ'אלר אי בורבון - ספרד. Victor Boyko/Getty Images, GettyImages
מאירוע לאירוע - ויקטוריה פדריקה בתצוגה של דיור/GettyImages, Victor Boyko/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully