וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיט גירלז שוב מאמצות את טרנד המחוכים - ומצאנו אלטרנטיבות משגעות

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 7:24

מהיילי ביבר ועד גל גדות שמעטרת את מגזין Flaunt במחוך עצמות שקוף - עם סטמפה מהידועניות והאיט גירלז, הטרנד הלוהט והשנוי במחלוקת שוב עושה קאמבק. שווה את המאמץ? מגביל או דווקא מעצים? ליקטנו עבורכן 9 מחוכים שווים

קפיצה היסטורית קטנה (יחסית) לאחור מזכירה לנו כי במקור, מהתפתחותו במאה ה-16 ועד ל"שיאו" במאות ה-18 וה-19, המחוך היה פריט לבוש מגביל ומדכא, אין דרך ליפות את זה, שאל תוכו נשים צופו וחויבו להשתחל בכל יום מחדש. בגרסתו המאוד קשיחה וחונקת דאז, ההשפעות של לבישתו לטווח ארוך הייתה קיצונית וזימנה נזקים בריאותיים - מקשיי נשימה ועד לאיברים שהוסטו, שלא נדבר על ההשלכות הפסיכולוגיות, ובקיצור, סבל רב ומיותר.

משכך, עד לא מזמן מחוכים נחשבו לבחירה אופנתית קיצונית. אך בחלוף הזמן הם הפכו ממשעבדים לבחירה אופנתית מעצימה, בהפוך על הפוך, ובחסות הגל הפמיניסטי שהתגבר במחצית הראשונה של המאה ה-20. נשים החלו לנכס לעצמן את הזכות על גופן והשתמשו במחוך כאמצעי ביטוי פמיניסטי ואפילו פרובוקטיבי, אשר הנכיח את חופש הבחירה והמיניות שלהן, עד שזה הפך למגמה אופנתית לכל דבר ועניין. בשלהי הניינטיז הוא כבר החל לזלוג מקטגוריית ההלבשה התחתונה החוצה, ולא בכדי. הקורסט הוא מיוחד, מהנה, סקסי ובעיקר בלתי צפוי.

בעוד שהמחוכים עושים קאמבק בריפיט כמעט בכל שנה, כחלק מטרנד הלנז'רי שמלווה אותנו בעשור האחרון, עכשיו הם שוב נצפים אול אובר. על המסלולים, שערי מגזינים, בפיד וכן גם ברחוב. כמובן שהסלבריטאיות והאיט גירלז הן הראשונות לאמץ ולהתנסות עם הפריט הרותח. בין אם הוא מעוצב מבדים וסילואטות שמרפרפים לסגנון הרוק-גלאם בואכה סצנת הפטיש או הבורלסק - קרי הסגנון המועדף על קיילי ג'נר, כמו גם על סידני סוויני שהפציעה בשבוע שעבר על השטיח האדום במחוך עור עם סיומת פפלום בעיצוב אלכסנדר מקווין - מנגד, יש את מי שמצדדות בסגנון הרומנטי והאולטרה נשי. ראו ערך היילי ביבר במחוך שחור של Khaite (680$) שבמבט חטוף אולי נראה כמו עוד סטרפלס, אך הלכה למעשה מדובר בעיצוב קלאסי עם עצמות ורכיסה אחורית.

לשם קוד "מחוך" אינטרפרטציות ונגזרות רבות. מהקלאסיקה, כזה שמתהדר בעצמות, קאפים, קרסים וכל השבנג, ועד לגזרות מאפשרות יותר (כלומר, נוקשות ומגבילות פחות) בהן תיפורים במיקומים אסטרטגיים הם שמחזיקים את כל הסיפור, וגם את העיצוב. אין זה משנה אם המחוך סטנד-אלואן או לחלופין בעל כתפיות תומכות ועד רצועות קולר, עשוי דנים, סאטן ואפילו תחרה, הדרך הכי עדכנית לצלוח את המגמה היא לצוות לו מכנסי ג'ינס או מחויטים, משמע; להקליל ולאזן את הלוק. הניגוד בין משהו כל כך סקסי ונשי לבין פרטי לבוש מז'אנרים לכאורה מנוגדים הוא סוד כל הסיפור. שלבו מחוך ארוך עם ג'ינס רחב או מכנסי קרגו נינוחים להם קו מותן נמוך, ומנגד בחרו במכנסיים מחויטים גבוהים כשהמחוך הוא קרופי. לכו על חצאית מיני אם חשקה נפשכן לשחזר את אסתטיקת ה-Y2K, ושחקו בשכבות (כשהמזג יאפשר).

למיטיבות לכת, המעוניינות במחוך אמיתי פר אקסלנס וגם מוכנות להשקיע בעיצוב בהתאמה אישית, אל תדלגו על האופציה לפנות למעצבים של שמלות כלה וערב. באשר לכל היתר, קטגוריות האונליין והקולבים בחנויות מציעים כרגע שלל אלטרנטיבות וסגנונות. לא נרחיק לכת ונאמר כי זהו פריט מאסט בארון, אך הוא בהחלט ישדרג לכן אותו פלאים. אז אם אתן נמנות על חובבות הז'אנר ותוהות מאיפה להתחיל, איתרנו עבורכן את המחוכים היפים והמעניינים ביותר בנמצא כרגע.

רנואר - 169.90 שקלים

רנואר. בן אברבנל,
כבר לא רק פרזנטורית: יעל שלביה יצרה עם רנואר קולקציית ג'ינס מעולה שנוגעת בכל הטרנדים החמים/בן אברבנל

עוד בוואלה!

היא עדיין במלאי: השמלה החצופה הזו כבשה את ליבנו

לכתבה המלאה

ג'ק קובה - 284 שקלים

ג'ק קובה. שי יחזקאל,
מחוך קלאסי יפהפה מתחרה וסאטן, שפשוט נועד לג'ינס. מומלץ לזרוק בלייזר ברגע שמתקרר/שי יחזקאל

מנגו - 349.90 שקלים

מנגו. יח"צ,
מחוך קרופ מינימליסטי וקטנטן שגונב את כל ההצגה/יח"צ

דולצ'ה וגבאנה לפקטורי 54 - 2,745 שקלים

פקטורי 54. יח"צ,
גרסת המחוך התחוב בתוך מכנסיים תמיד מקלילה ועובדת. וצבע הפודרה השקפקף משגע/יח"צ

Edikted לאתר וואן פרוג'קט - 107.40 שקלים

וואן פרוג'קט. יח"צ,
אלטרנטיבה מתקתקה מג'ינס, עם מחשוף לב וסיומת פפלום רחוקה מהגוף/יח"צ

ויקטוריה'ס סיקרט - 175 שקלים

ויקטוריה'ס סיקרט. יח"צ,
מחוך קרופ מסאטן עם ריפוד קל והדפס משגע, שבקלות אפשר לעשות אתו את המעבר מהיום לערב/יח"צ

זארה - 249 שקלים

זארה. יח"צ,
מקושט בכיסים: מחוך מכופתר בצבע אבן, עשוי בד אלסטי שמרפרף לדנים אבל סופר נוח/יח"צ

WRANGLER ב-244 שקלים

וורנגלר. יח"צ,
מדויק ותמציתי: מחוך דנים קרופי המציג תיפורים אסטרטגיים שמחליפים עצמות/יח"צ

קסטרו - 169.90 שקלים

קסטרו. שרבן לופו,
מדויק ותמציתי: מחוך דנים קרופי המציג תיפורים אסטרטגיים שמחליפים עצמות/שרבן לופו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully