וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון היא כבר סטייל אייקון עם קבלות

10.9.2023 / 10:40

היא הייתה שם נרדף לשערי מגזינים נוצצים ומרוטשים, וחוש האופנה שלה תואר בניינטיז כ"פרוע וחסר עכבות". פמלה אנדרסון עברה מהפך משובח - ובימים אלה היא מדלגת בין איוונטים בשבוע האופנה בניו-יורק וזוכה בפרס ה"סטייל אייקון' כפי שהכריז ה-Daily Front Row

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס

בעוד שהכוכבות והאייליסטריות מציפות בימים האחרונים את מרחבי הרשת בשלל לוקים נוצצים, בועטים ואפ-טו-טרנד, בחסות שבוע האופנה בניו-יורק שיצא לדרך בסוף השבוע האחרון, את גלאי הסטייל שלנו תפסה דווקא פמלה אנדרסון שעושה את התפוח הגדול במערכות לבוש נקיות עם פלטת צבעים מונוכרומטית בהירה.

תכשיטי "פנדורה" היו אלה שפתחו את אירועי האופנה בניו-יורק, עם איוונט נוצץ שחגג את השקת יהלומי המעבדה שלהם וכן את פתיחת החנות החדשה ברובע היהלומים של ניו יורק סיטי. בניגוד למה שאולי היינו מצפות מאורחת כבוד באיוונטים מהז'אנר, וכמי שמככבת בקמפיין היהלומים החדש של המותג - אנדרסון בת ה-56 הגיחה בהופעה מינימליסטית והכי קז'ואלית, ועל כך מגיע לה דוז פואה.

פמלה אנדרסון. GettyImages
חולצה מכופתרת ומכנסיים של The Row. פמלה לא מתאמצת/GettyImages

מערכת הלבוש שלה כללה חולצה מכופתרת משוחררת בצבע אבן, שנתחבה באגביות לתוך זוג מכנסיים מחויטים תואמים/לא-תואמים בגזרה מתרחבת של The Row. השחקנית ודוגמנית העבר של פלייבוי נמנעה מאקססוריז, וציוותה ללוק עקבים שחורים עם חרטום מחודד. פניה נראו נקיות, פרט לליפסטיק בגוון טבעי ואולי מעט מסקרה בעיניים.

פמלה אנדרסון. GettyImages
פמלה והילדים באירוע של פנדורה בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

כוכבת "משמר המפרץ" המשיכה באותו קו גם לאירועים הבאים שציפו לה בעיר הגדולה. במידטאון מנהטן לרגל טקס פרסי המדיה של האופנה של ה-Daily Front Row, נראתה אנדרסון קורנת מתמיד בשמלה א-סימטרית בגוון קרם שזוף. כשאנדרסון עלתה על הפודיום לקבל את פרס ה"סטייל אייקון" שהוענק לה, השמלה נתלתה ברפיון שיקי על גזרתה המהממת, למעט החלק העליון שנראה מחבק יותר והתאפיין בכתף שמוטה. העיצוב המינימליסטי כלל ווליום, קמטוטים וסילואטה ארוכה, בעוד שתחתיה בצבצו נעלי עקב שחורים, מה שהיווה קונטרסט מעולה לטוטאל לוק הבהיר - ואנחנו מכלילות כמובן גם את מחלפות שערה הבלונדיני והפנים המעט חיוורות כמעט באופן מכוון.

פמלה אנדרסון. GettyImages
סטייל אייקון. טקס פרסי המדיה של האופנה של ה-Daily Front Row/GettyImages

אך גולת הכותרת הייתה ללא כל צל של ספק האנסמבל המשגע שפאם לבשה אמש, כשתועדה פוקדת את הפרונט רואו בתצוגה של פרואנזה שולר. לראשונה מאז הגעתה לתפוח הגדול, היא זנחה את הצבעוניות הבהירה הרכה והחליפה אותה בשחור מנצנץ - שמלת סריג של בית האופנה הניו-יורקי שחלקה העליון מרפרף לחולצת פולו עם שרוולי 3/4, וקו מותן נמוך שממשיך לחצאית פליסה שופעת וארוכה אשר פוגשת בפאמפס שחורות מחודדות. הפנים נקיות יפהפיות, ושיערה הפעם נאסף גבוה עם פוני אלגנטי לצד.

פמלה אנדרסון. GettyImages
פרונט רואינג בתצוגה של פרואנזה שולר/GettyImages

בשנים האחרונות אנדרסון התרחקה שנות אור מהסטייל המופרע וחסר העכבות בואכה טרשי שאפיין אותה בשיא תהילתה בניינטיז, בעודה מאמצת סגנון לבוש נקי ואלגנטי יותר. אולי זה הגיל, אולי התרגיל. כך או כך, הזכר היחיד שנותר מימי הזוהר המפוקפקים שלה הוא השיער הבלונד-פלטין השופע. לאחרונה היא גם שיתפה בהחלטתה המודעת להימנע מאיפור ככל האפשר, מה שמתכתב עם דרך החיים הטבעית, פשוטה ונינוחה יותר שהיא בחרה לעצמה, הרחק מהרדיפה אחר מודל היופי האובר מטופח, כמו גם מאור הזרקורים והדרמות ההוליוודיות.

עוד בוואלה!

אתם לא יכולים לשבת איתה: פמלה אנדרסון שומרת על דיסטנס

לכתבה המלאה
פמלה אנדרסון. GettyImages
"משחרר, מהנה וקצת מרדני" - פמלה נטולת איפור/GettyImages

בראיון שנתנה לאחרונה למגזין Elle, אנדרסון חושפת שבחרה לנטוש את אסתטיקת הגלאם לאחר שהמאפרת הקבועה שלה, אלכסיס פוגל, נפטרה מסרטן השד ב-2019. "היא הייתה הכי טובה" אמרה על אמנית האיפור המנוחה, "ומאז, פשוט הרגשתי, שבלי אלכסיס פשוט עדיף לי לא להתאפר". פאם הוסיפה כי לנטוש את דמותה המלוטשת משנות ה-90 ולעשות ההפך ממה שמצפים, הרגיש לה "משחרר, מהנה וקצת מרדני".

המסע שלה אחר השתחררות מנורמות ואידאלים חברתיים, אימוץ פגמים, והשאיפה לחיים פשוטים ומאושרים לא מסתכם רק בפן של הביוטי. מגזין פיפל דיווח בימים האחרונים כי אנדרסון מתכננת למכור את "כל" בגדיה הישנים, היא רוצה "לפנות מקום" ל"חיים החדשים" שלה על ידי פרידה מארכיון האופנה שאספה לאורך העשורים. וכשנשאלה אם זה כולל פריטים כמו בגד-הים האדום האייקוני שבזכותו התפרסמה, הכוכבת השיבה "הכל!" והמשיכה: "ללא ספק הסגנון שלי השתנה במהלך השנים, וזה מרגש אותי לחשוב שאחרים ימצאו את השמחה שמצאתי. אין סיבה להיאחז בזה. הזיכרונות האלה נועדו לחלוק אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully