וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הווגינה בחוץ: כוכבת "הכתר" הלכה על כל הקופה עם השמלה הזו

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 9:38

שמלה אחת עברה מתחת לרדאר אתמול אחרי הסיקורים הרבים של טקס פרסי גלובוס הזהב וזו השמלה של ג'יליאן אנדרסון. בקריצה מעצימה ולא מתנצלת לדמותה ב"חינוך מיני" בחרה בעיצוב היסטרי, שזום קטן לדיטלס הרקומים גילו למעשה הרבה יותר, והרבה מאוד - וגינות. יו גו גירל

ג'ניפר אניסטון, מריל סטריפ, קיליאן מרפי ועוד כוכבים על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב 2023/רויטרס

רק אתמול סיפרנו לכם איך כוכבי הוליווד התהלכו על השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב השנתי וכמובן שלפו את כל התותחים הכבדים אחרי תקופה ארוכה בלי אובר גלאם (או שזו רק הרגשה שלנו?). מרגו רובי המשיכה בקו הברבי קור, נטלי פורטמן כאמור כיכבה וסלינה גומז? עדיף שנעצור כאן.

אחרי 24 שעות של התרפקות על הלוקים הרבים (והיו מלא), מצאנו לנכון לתת את הזרקור לשמלה מעולה עם קריצה שהגיעה באדיבות השחקנית הבריטית ג'יליאן אנדרסון.

ג'יליאן אנדרסון, טקס פרסי גלובוס הזהב 2024. Lionel Hahn, GettyImages
בשקט בשקט שיחקה אותה/GettyImages, Lionel Hahn

הכוכבת בת ה-55 של הסדרה המצליחה "חינוך מיני" בנטפליקס, רבים יזהו אותה כזו ששיחקה ברמה גבוהה (כולל מלא פרסים) את דמותה של ראש ממשלת בריטניה מרגרט תאצ'ר בעונה הרביעית של "הכתר" ואולי יש קשר בין כל הפרטים, תכף תבינו. אנדרסון הגיעה לרד קרפט בשמלת נשף שמנתית, כזו שנראית נסיכותית ואלגנטית, קלאסיקה של עונת הטקסים, אבל זום קטן לדיטלס הרקומים על גביה גילו למעשה הרבה יותר, והרבה מאוד - וגינות.

עוד בוואלה!

מי את ביאנקה סנסורי? אשתו של קניה ווסט לא תמיד נראתה ככה

לכתבה המלאה

ב"חינוך מיני" גילמה מטפלת מינית שמקשטת את ביתה בפסלים ואמנות יוונית הנושקת לתחום ונראה שמעט התגעגעה לכל הקונספט אחרי שהסדרה כבר ירדה מהאוויר. השמלה בעיצוב מותאם אישית מבית היוצר של גבריאלה הרסט (מנהלת הקריאטייב של 'קלואה' עד לתצוגה האחרונה של המותג בשבוע האופנה פריז 2023), שמלת סטרפלס חלקה באזור המחוך העליון, ומבט מעמיק אל תוך הפרטים התחתונים של הפיס מגלה רקמה עדינה אך ברורה בהשראת הנרתיק הנשי, שמפוזר כולו על חצאית המקסי המלאה. מדובר בעיצוב מוקפד ומחושב שרק עבודת הרקמה של מוטיב הווגינה החוזר לקח כ-3.5 שעות.

ג'יליאן אנדרסון, טקס פרסי גלובוס הזהב 2024. Amy Sussman, GettyImages
הנימוסים בריטים, אבל היא ממש לא מתנצלת/GettyImages, Amy Sussman

"לפעמים את פשוט צריכה נקניקיה"

כשנשאלה השחקנית על הבחירה הנועזת ענתה למראיינים במקום תשובות שונות וחלקן גם משעשעות "בחרתי בשמלה מכל כך הרבה סיבות" - נשארנו מסוקרנות, והוסיפה כי "זה מתאים למותג". אייקוני?? בהחלט. כפי שאתן יכולות לדמיין, הרשת השתוללה בהתאם ואנשים איבדו את זה לגמרי (די לטובה אפשר להגיד) בגלל המראה המפתיע, המעצים והממש לא מתנצל של אנדרסון.

ג'יליאן אנדרסון, טקס פרסי גלובוס הזהב 2024. John Salangsang, GettyImages
לא יהלומי מעבדה. מאובזרת היטב בשופארד/GettyImages, John Salangsang

חוץ מפרץ הנשיות שיצא ממנה, נרשמו גם שלל אקססוריז נוצצים. אנדרסון בחרה לאבזר את עצמה עם שפע תכשיטי שופארד, כולל שרשרת מאסיבית מזהב לבן (18 קראט) עם יהלום אגסי וצהוב במרכזה (10 קראט) וכמעט 30 קראט יהלומים. זוג עגילים צהובים תואמים, צמיד מזהב לבן וטבעת מזהב צהוב משובצת גם היא כמו שאר הבלינג בלינג ביהלומים יפיפיים. בנוסף, נרשם מניקור טבעי וניודי שאחז בתיק בעיצוב זהוב וחצי עגול מבית אקוואזורה.

שמלת הואגינות שלבשה ג'יליאן אנדרסון בטקס פרסי גלובוס הזהב 2024. Gilbert Flores, GettyImages
זום אין אל תוך הדיטלס הרקומים, לצד תיק של אקוואזורה/GettyImages, Gilbert Flores

בכל הנוגע לגלאם שמרה על איפור טבעי למדי עם נגיעת צלליות מעושנות בעדינות, ריסים ארוכים ושפתיים ורדרדות, ואילו בתסרוקת החליטה לאמץ את הטבעיות של אישה בגילה והניחה לשורשי השיער האפורים להציץ, לצד שאר שיערה הבלונדיני מסורק ומעוצב בגלים רכים לאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully