וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו נעל: אתר היוקרה מכרו פריט של אדידס תחת השם 'פלסטין'

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 13:14

עוד פריט אופנתי שניתן להרים גבה לגבי הצבעוניות שלו - אדידס עם הדגם האייקוני ZX 750 בצבעי פלסטין. באתר היוקרה הבריטי הוא כבר סולד אאוט, אבל האם המותג באמת נתן לנעל את שם הדגם המטריד הזה?

גולשים רבים הציפו את הדגם האחרון של אדידס - סניקרס ZX 750 האייקוניות בצבעי אדום, ירוק ושחור, וכמובן - הביעו את זעמם. האם שוב פעם נתקלנו באנטישמיות ועוד באחת מחברות הנעליים המצליחות (והמוצלחות) בעולם או שמא אנחנו נתקלים בשילוב צבעי החגים בגולה?

אדידס. יח"צ,
אדידס עם דגם ZX 750 בצבעי פלסטין/יח"צ

על אף הנוכחות של דגם ה'סמבה' וההיסטריה ברשתות בשנה האחרונה, דגם ZX 750 הוא פופולרי כבר שנים רבות, עם קווים בעיצוב רטרו, ומגיע בשלל צבעים מחום בשילוב שמנת, שחור ולבן, כחול אדום ושחור ואפילו חרדל. אך האם מאחורי שילוב הצבעים בדגל פלסטין עומד משהו ומי זה שהעז לתת את הטייטל לדגם 'פלסטין'?

באתר farfetch הידוע לשמצה, כזה שהוריד גם בעבר את דודו בר אור מהמדפים הווירטואלים בשל הזדהותה עם המולדת, החליטו לקרוא לדגם - ZX 750 "Palestine" sneakers, והוא כבר סולד אאוט.

אדידס. אתר, צילום מסך
סולד אאוט באתר farfetch/צילום מסך, אתר

אדידס מצידם לא משייכים את שילוב הצבעים לדגל וההיפך - אף מחדדים בפני לקוחות כי זהו בכלל לא שם הדגם: "הדגם ZX 750 הוא דגם ותיק של אדידס שקיים בעשרות שילובי צבעים - כמובן שהנעל הזו לא נקראת כך ולא נמכרת תחת השם הזה, כך שמדובר בפייק ניוז שלצערנו מאוד נפוץ בימים אלה. על כל הדגמים הקיימים של אדידס אנו ממליצים להתעדכן בערוצים הרשמיים בלבד".

עוד בוואלה!

פותחות שנה: אלו הנעליים הוויראליות של 2024

לכתבה המלאה
אדידס. אתר, צילום מסך
לא באמת קוראים להן פלסטין, יש מי שרכבו על הגל/צילום מסך, אתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully