וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורעות ת'מגרש: קנדל, היילי והבסטיז במעילי עור תואמים

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 11:51

יש כאלה שיסתובבו עם צמידי חברות (היי סוויפיטיות), אבל נראה שצמד הבסטיות האהובות עלינו החליטו להחליף את התכשיט הקטנטן למשהו רציני יותר - לוקים מתואמים מעור. אווירת מטריקס משובחת באיצטדיון

ככה תלבשי ביקיני כמו קנדל ג'נר/@minhen_

על חופשת סוף השנה של קנדל ג'נר והיילי ביבר בברבדוס כבר שמנו עין (מודות, עין הרע) וכבר כמה ימים אחרי הבילוי הטרופי שלהן בחופי האיים הקריביים, הן מתייצבות למפגש בנות מהסוג הספורטיבי, מינוס הקוקטיילים.

בעוד שאר כוכבי הוליווד היו עסוקים השבוע בלצעוד על הרד קרפט ולהציג את מיטב הלוקים שנבחרו עבורם בקפידה בטקס פרסי האמי, קנדל והיילי היו עסוקות בליהנות מעוד משחק כדורסל של הלייקרס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר באל איי.

היילי ביבר וקנדל ג'נר. Allen Berezovsky, GettyImages
"היייי כולם, בכלל לא תיאמנו"/GettyImages, Allen Berezovsky

מלוות השתיים בעוד שתי חברות לא פחות זוהרות כל אחת בתחומה - האחת מייסדת ומעצבת המותג "staud" שרה סטאודינגר, השנייה משפיענית רשת והפאשניסטה המהוללת לורן פרז, לה שימשו כשושבינות ביום הכלולות שלה. את וייב המטריקס שפוזר בכל רחבי המגרש לא ניתן היה לפספס מהרגע שהרביעייה נכנסה לאולם, כשכל אחת מהן מצוידת בפריט עור שחור.

קנדל ג'נר, שרה סטאודינגר והיילי ביבר. Allen Berezovsky, GettyImages
אשת שיווק: קני עושה ג'יי לו עם הכוס הממותגת/GettyImages, Allen Berezovsky

עוד בוואלה!

וונדר וומן 'פור ריל': זה הקטע החדש של קנדל ג'נר

לכתבה המלאה

קנדל, הסיס הצעירה לבית משפחה קרדשיאן השתמשה בלוק דו פאזי. מצד אחד נכנסה למקום במעיל עור שחור וארוך עם משקפי שמש בעלי עדשות צהובות (סופר הזכירה את מאמא קריס), מצד שני, כשהחליטה להתאוורר נשארה ולו רק עם גופייה חצי שקופה בעלת כתפיות עבות בצבע ניוד, בתוספת מכנסיים אלגנטיים שחורים, תכשיטי זהב שכללו צמיד דק, כמה טבעות, עגילי חישוק קטנים ועבים ושעון בולגרי. קני, לא אחת שתיתן להזדמנות לשיווק וקידום עצמי להתבזבז (זה משפחתי), לגמה בין לבין מכוס גדולה ונוצצת הנושאת את שם הטקילה בבעלותה '818'. אחלה אקססורי.

אשת ראפר קווים לדמותה

בהמשך ישיר לבסטי, הביברית הלכה על מראה שיקי וקליל יותר. שכבה חיצונית של ז'קט עור אוברסייז מעל קרדיגן בצבע אפור עכבר, אותם שילבה עם מכנסי ג'ינס כחולים ורחבים בסופם צצו שוז מחודדות עם עיטורי זהב בחזית מבית 'מיו מיו'. זוג עגילי חישוק קטנטנים, מספר שרשראות עדינות ביניהן אחת עם תליון צלב זהוב שבצבץ וסגרה באופן מפתיע יש לומר, בשיער אסוף בשתי צמות קצרות ועליהן כובע בייסבול אפור, שחבשה לאחור - בסגנון שיותר מותאם לבעלול שיחיה. גם היילי חטאה בהצטיינות בטריק שיווקי, כשמדי פעם הוציאה מהתיק ליפגלוס חום של Rhode - מותג הביוטי שבבעלותה.

לורן פרז, קנדל ג'נר, שרה סטאודינגר והיילי ביבר. Allen Berezovsky, GettyImages
כובע בייסבול בהשראת ג'סטין בתוספת עקב שפיצי של מיו מיו/GettyImages, Allen Berezovsky

החברות כמתבקש המשיכו את אותו הקו ה"קשוח" של פיסים שחורים מעור. שרה, מעצבת 'סטאוד', התאימה את עצמה לחברותיה בזוג מכנסי עור שחורים והוסיפה ללוק חולצה אפורה פשוטה בעלת שרוולים ארוכים ומגפונים שחורים על עקב. לורן פרז מצידה הלכה על בטוח - טוטאל לוק שחור לגמרי, קצת אוברסייז בחלק הצפוני ועקבים עבים בחלק הדרומי, פלאס מניקור כחול בולט במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully