וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעודה לובשת את המותג: הבקשה של סטלה מקרטני מהדוגמנית שון לוי

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 13:16

אם יש מישהי שחרשה ומכירה את רחובות ניו יורק, זו הדוגמנית הישראלית שון לוי. בביקור בביג אפל, הגיעה כאורחת כבוד למסיבה של סטלה מקרטני - דבר הוביל לדבר, והמעצבת המוערכת ניגשה אליו וביקשה ממנה רק דבר אחד

קויק: מט גאלה 2024/שימוש לפי סעיף 27א'

עלילות המט גאלה לשנת 2024 כבר מאחורינו, האירוע המכונן של השנה בתעשיית האופנה הבינלאומית הסתיים לו (תודה על זה) ואחריו גם מסיבות האפטר - שהן כמובן לא פחות חשובות מההופעה על מדרגות המוזיאון בביג אפל.

ישראלית נוספת (ובין הבודדות) שהוזמנה לאחד מהאפטר פארטיז זו הדוגמנית ההורסת שון לוי, שבמסגרת המט הגיעה למסיבה הפרטית של מעצבת האופנה הבריטית, סטלה מקרטני. כדוגמנית על בינלאומית לכל דבר ועניין, המותג, שדוגל בין היתר בנושא הקיימות וזכויות בעלי החיים, דאג להלבישה לאירוע מכף רגל ועד ראש.

שון לוי באפטר פארטי של סטלה מקרטני, מט גאלה 2024. יח"צ,
פייר, גם אנחנו היינו ניגשות/יח"צ

מקורותינו סיפרו בבלעדיות לוואלה אופנה כי מקרטני, שמזוהה מאוד בתמיכתה בישראל, ניגשה ללוי הצעירה במהלך המסיבה, לחצה את ידה והודתה לה על שהגיעה לאיוונט החגיגי. וזה לא הכל. כששון עזבה את הלוקיישן, המפיק של מעצבת האופנה המוערכת יצר קשר עם הדוגמנית ואמר לה שסטלה רוצה לצלם אותה יום למחרת. עקב אילוצי לו"ז של צילומים אחרים, שון נאלצה לדחות לעת עתה את ההזמנה המפתה למועד אחר בו הפרויקט המשותף יצא לפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שון לוי באפטר פארטי של סטלה מקרטני, מט גאלה 2024. יח"צ,
מי מכירה את רחובות ניו יורק יותר טוב ממנה?/יח"צ

ולעניינו, מה היא לבשה לאפטר? אנחנו נתמקד בעיקר במה ששון לוי יודעת לעשות הכי טוב - לבחור מכנסיים. היא עשתה זאת לא מזמן בפיס מבית אלכסנדר וונג לעמנואל, והפעם היא הלכה על דגם פדלפון רחב רגליים, בג'ינס כחול אינדיגו שחלקו העליון מעוטר בפיסת טוקסידו מכותנה שחורה (884 דולרים). בחלקו האחורי הוא כולל אלמנט של הידוק בעזרת שני אבזמים זהובים שקצת מפלפלים את העיצוב.

ג'ינס של סטלה מקרטני. צילום מסך www.farfetch.com, אתר רשמי
רצועת כותנה על דנים/אתר רשמי, צילום מסך www.farfetch.com
ג'ינס של סטלה מקרטני. צילום מסך www.farfetch.com, אתר רשמי
שני אבזמים אחוריים/אתר רשמי, צילום מסך www.farfetch.com

שון לוי מזמן נמנית בין הדוגמניות הישראליות הכי מצליחות בחו"ל (וברחובות ניו יורק), רבות עושות חיל בשנים האחרונות ואין ספק שאם יש מישהי ברשימה הזו - זו לגמרי היא. השם שלה אולי לא בהכרח מוכר לכל אדם שני ברחוב, אבל את הרזומה העשיר שלה אף אחד לא יכול לקחת אחרי שלל הישגים וקמפיינים עבור מותגי על בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully