וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פלא שכולן עליה: שמלה הכלה הזו של ז'קמוס היא בהחלט מציאה

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 14:33

אם נצטרך לסכם את קולקציית הכלות האחרונה של בית האופנה הצרפתי - כל שמלה לבנה יכולה להיות שמלת כלה, כל עוד מתחתנים בה. והאמת? קלעו בול. השמלה הזו מככבת בפיד של כל פאשניסטה המכבדת את עצמה. הבונוס: לא חייב למצוא חתן כדי ללבוש אותה

סאן מזרחי בתצוגה לחגיגת 15 שנה למותג ז'קמוס הצרפתי/באדיבות Inch” MODELS

קולקציית הכלות האחרונה של ז'קמוס היא אוסף שלא כדאי לפספס, לא לכלה חלילה ולא לכל איט גירל שמכבדת את עצמה ברכישת פיס צחור לקראת עונת הקיץ, שתחל באופן רשמי ממש בעוד ימים ספורים. בחודש אפריל האחרון בית האופנה הצרפתי השיק את קולקציית החתונה "Le Mariage", שמתאפיינת בקו הרדי-טו-וור בניצוחו של מנהל הקריאייטיב ומייסד המותג, סיימון פורט. הרעיון היה - כל שמלה לבנה יכולה להיות שמלת כלה, כל עוד מתחתנים בה. והאמת? קלעו בול.

בין גזרות בעלות כתפיות ספגטי, עיטורי מכפלות ארוכות במיוחד שיוצרות פוקוס עדין סביב הגוף למודרניות והמינימליסטיות שבינינו, ועד אחת ויחידה שהצליחה לכבוש את מיטב הפאשניסטות ברחבי העולם, כלות או סתם בעלות סטטוס לא ברור שכבר התנסו בה. מדובר בשמלת סטרפלס עשויה משי-שיפון, שקופה במלואה עם רקמת פרחים עדינה ובגד גוף מובנה - מושלמת כמובן לאווירה קיצית על החוף (או בכל לוקיישן אחר).

עוד בוואלה!

ואחת בהשראת שוז של שאנל: שמלות הכלה של הבלוגרית עינב כהן

לכתבה המלאה

דיטלס של פרחים לבנים רקומים בתפזורת עדינה הנמשכת עד סוף השובל הנשפך ברכות אינסופית, על גזרת מקסי, הנמכרת בעלות של כ-2,230 דולרים. מי שעשתה סיפתח יפה ומתוקשר לשמלה המשגעת, זו השחקנית אניה טיילור-ג'וי בפסטיבל קאן בחודש מאי האחרון, רגע אחרי השקת ליין הכלות החדש. השחקנית הארגנטינאית החליטה להקליל את האווירה בהתאם לרוח הריבריירה הצרפתית, ואבזרה עצמה בכובע שמש רחב שוליים עשוי קש מבית אותו המותג, שאובטח בעזרת סרט שחור שקשרה כצ'וקר על צווארה, בהשלמת סנדלי קשירה לבנים בחסות אקוואזורה.

נוספות עשו חיל, אך לא יכלנו שלא לציין את הטופ מודל ההורסת והשחקנית רוזי הנטינגטון-וויטלי, שהחליטה להתנסות בדגם לפני ארבעה ימים בלבד, בסשן תמונות שטופות שמש על רקע פסטורלי ירקרק בקאפרי, איטליה. "Cherish the sunshine", כתבה בפוסט שהעלתה ל-20 מיליון עוקביה ואכן - אם יש בגד להרים איתו לעונה החמימה, זה זה.

הטון הא-סימטרי, תצורת הפרחים הרפויים בקלילות והשסע הצדדי הנסתר יוצרים יחד את אחד העיצובים המוצלחים של בית האופנה הנחשק, שזה עתה חגג 15 שנה בתצוגה חגיגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully