וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז שרון סטון שלפה את חליפת המכנסיים הכי מוצלחת שראינו לאחרונה

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 11:11

עם פנס בעין השמאלית וכל הנאחס הנלווה לכך, הגיעה האגדה ההוליוודית הבלונדינית לגמר הטניס הגדול אתמול במשחקים האולימפיים. בוייב סקסי ומעט גברי, שלפה סטון חליפה מונוכרומטית על טהרת הפרינט הפרחוני - מבחינתנו זו מדליית זהב

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

השנים עוברות ושרון סטון ממשיכה להישאר האייקון שהיא - עם או בלי פנס בעין, היא נראית מדהים. היא כבר נצפתה באירוע של לואי ויטון לכבוד פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז לשנת 2024, ונראה שהיא ממשיכה להתמיד בנוכחותה כקהל במקצים השונים.

שרון סטון במשחקים האולימפיים בפריז 2024. Jean Catuffe, GettyImages
מי אמר שמכנסיים זה לא סקסי?/GettyImages, Jean Catuffe

האגדה ההוליוודית הבלונדינית בת ה-66, סנוורה אתמול את צופי משחק הטניס של אלקראס הספרדי וג'וקוביץ' הסרבי (והלוהט). בחליפת מונוכרומטית על טהרת הפרינט, מכף רגל ועד ראש, מתוך קולקציית אביב-קיץ 2024 של בית האופנה האיטלקי אנטוניו מראס. חליפת מכנסיים מחויטת הכוללת שלושה חלקים מלאים בהדפס שמשך את כל העיניים לאוהדת ביציע.

שרון סטון במשחקים האולימפיים בפריז 2024. Arturo Holmes, GettyImages
בולטת בקסמה/GettyImages, Arturo Holmes

פרחוני לרוב הוא הימור בטוח לחלוטין כשזה מגיע לסגנון בגזרת חליפות (אלא אם תשאלו את בלייק לייבלי), והפעם אין ספק שלמרות הקונוטוציה של פרחים כמשהו תמים וקיוט, סטון הציגה מראה סקסי (בכל זאת סמל מין מזה 30 שנה) בוייב מעט גברי. זאת, לא רק בזכות המכנסיים, אלא גם בזכות קארה הבוב שסורק אחורנית והתאמה המדויקת של משקפי שמש מעט מעוגלים במסגרת שקופה.

שרון סטון במשחקים האולימפיים בפריז 2024. Jean Catuffe, GettyImages
מבחינתנו זו מדליית זהב/GettyImages, Jean Catuffe

עוד בוואלה

546 יהלומים: שרשרת העז של סימון ביילס לא פחות נוצצת מהמדליה

לכתבה המלאה

כוכבת "אינסטינקט בסיסי", הציגה גווני פסטל רכים על הפרינט הפרחוני שבעצמו לא היה נועז מדי והעניק אווירה נשית קסומה. כאמור מכנסיים מתרחבים שהגיעו עד גובה הרצפה וכללו גומי במותניים ושרוכים בגוון הניודי - עליו התבססה כל החליפה. מכופתרת שיפון בעלת כפתורים בהירים וסגורים עד הסוף ובקצה חיכתה לה רצועת בד ששימשה כמעין מטפחת קשירה. פלאס ז'קט תואם המכוסה בסקיצות נייטרליות של פרחים שונים. שגעון.

מוקדם יותר השבוע, מעריצי הכוכבת נכנסו להיסטריה קלה לאחר שזו העלתה תמונה לרשתות החברתיות (עם חליפה נהדרת לא פחות), בהן חושפת מה שנראה כפנס שחור בעין השמאלית שלה, בתוספת כיתוב הומוריסטי: "הטיול הזה היה קשה, אבל אני יותר קשוחה". אחרי מלאי גבוה של תגובות עידוד ודאגה, יצאה השחקנית בוידאו קצת והרגיעה: "אני יודעת שכולכם מודאגים לגבי איך יש לי עין שחורה אז חשבתי ליידע אתכם. הייתי בכל כך הרבה מלונות בכל כך הרבה מדינות, וכשקמתי באמצע הלילה כדי לעשות פיפי לא הבנתי איפה אני וקיבלתי מכה בפנים מהשיש". רק בריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully