וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שרף בחרה בשילוב אקססוריז הכי לא מומלץ לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 11:43

הגי'נג'ית האהובה בביצה המקומית (נו, חוץ מאסיה ורטהיימר) הגיעה אמש להקרנה חגיגית בפיצוח הטרנדי והחמקמק, הכולל את השילוב הקדוש שבין נוחות לסטייל שמעטות צולחות אותו. גרביים סגולות, נעלי מרי ג'יין מבריקות - סבבה והכל, אבל באמצע אוגוסט?

הקרנת בכורה של "מי זאת?" כאן 11 בכיכובה של מגי אזרזר/אור גפן

קומץ משובח של שחקנים התאסף אמש (א') לכבוד הקרנת בכורה חגיגית שנערכה במוזיאון ארץ ישראל. תוכנית מערכונים חדשה ולא שגרתית עתידה לעלות החל ממחר (20.8) בכאן 11, שתעסוק בנשיות במלוא הדרה, ומי כמובן תהיה אם לא בפרונט? בין היתר מגי אזרזר וג'וי ריגר ב"מי זאת?".

רבים הגיעו להרים ולכבד בנוכחותם בערב ט"ו באב שהתחיל בנשיקה מלאת אהבה בין מגי ובעלה קותי סבג, כמו גם החברות של הכוכבות - ריף נאמן, ליאל אלי, מירב פלדמן ועוד רבים וטובים - ביניהם יובל שרף אחת ויחידה.

מגי אזרזר וקותי סבג בהקרנת בכורה של "מי זאת?" כאן 11. אור גפן,
פתחו את ערב ט"ו באב בנשיקה למצלמות/אור גפן

הג'ינג'ית האהובה על הביצה המקומית (חוץ מאסיה ורטהיימר), הפתיעה בחריגה אופנתית שהתבטאה בעיקר בזכות/בגלל זוג גרביים סגולות, שבלטו מבעד לשוז שחורות ומבריקות מבית זארה. נעלי מרי ג'יין הטרנדיות שתפסו תאוצה מחודשה בשנה האחרונה ומאופיינות בסגירה של רצועת קרסול קדמי על דגם פרקטי ונוח, שלרוב מגיע עם עקב פלטפורמה מרובע וקטן.

יובל שרף בהקרנת בכורה של "מי זאת?" כאן 11. אור גפן,
מגמה חמקמקה שמעטות צולחות אותה/אור גפן

עוד בוואלה

ט"ו באב? סיבה מספיק טובה להתחדש בסט לנז'רי מפנק

לכתבה המלאה

בחרנו להתעכב על החיבור שבין הגרביים לנעלי הבובה, קודם כל כי מדובר בפיצוח שכבר מזמן רלוונטי, כזה שניחן בשילוב הקדוש בין נוחות לסטייל. לרוב, מזג האוויר המתעתע בארצנו הקטנטונת יהיה סיבה נהדרת לחיבור הזה, אממה - אמצע אוגוסט שלום. מאידך, הטוויסט של זיווג בין סנדליים לבין גרביים כהשלמה לאאוטפיט מיוחד אמנם ייצר לא מעט הופעות מעניינות על מסלולי האופנה, אך זוהי מגמה חמקמקה שמעטות צולחות אותה בסטריט סטייל.

מגי אזרזר ויובל שרף בהקרנת בכורה של "מי זאת?" כאן 11. אור גפן,
באו להרים/אור גפן

במבט ראשון מודות שהרמנו גבה למראית האאוטפיט, אך שרף ככל הנראה גילתה את סוד העניינים של הטרנד המבוסס ואנחנו מתכוונות כמובן לשילוב המרקמים שבין הגרב הצמרירית והבוהקת לבין הווליום שהתכתב עם ברק הנעליים. מעבר לכך, זרקה על עצמה פיס שלא ניתן לטעות עימו - ג'קט בלייזר שחור ואוברסייז סגור של אקנה לבוטיק ורנר. את כל זה השלימה עם איפור טבעי, שיער אסוף ואוסף תכשיטים מסקרנים שכללו שרשרת צ'וקר אחת, בחסות רובי סטאר וה.שטרן ועגילים וטבעות של רג'י.

מגי אזרזר בהקרנת בכורה של "מי זאת?" כאן 11. אור גפן,
הדגם המסוקס של צימרמן/אור גפן

כאמור, אזרזר חגגה את לא רק את נושאי הזוגיות/מיניות עליהם תעסוק התוכנית החדשה, אלא גם שמלת מקסי נשפכת, שחורה ומסוקסת בעלת מחשוף וי עמוק של צימרמן. בהובלתו של הסטייליסט גבע חזן, שהחליט לפלפל את העניינים על סט טבעות בעיצובים כהים של מלכה תכשיטים, לצד מניקור טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully