וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייר הו? אד ווסטוויק התחתן והכלה שלו פשוט חלומית

רבות ממשיכות ליפול מקסמי הסקס אפיל של החתן הלוא הוא צ'אק באס האגדי. יחד עם זאת, אספנו את עצמנו והתרכזנו בדיטלס האמנותיים בשמלות הכלה של זוגתו, השחקנית הבריטית איימי ג'קסון. אם תשאלו אותנו, שמלת הקדם-חתונה הייתה השוס כאן

לידיעת הקוראת בלייר וולדורף, אד ווסטוויק (37) התחתן ולמרות כל הסקס האפיל שרבות נופלות מקסמיו, בחרנו להתמקד באווירת הוינטג'-מודרנית בשמלת הכלה של אשתו הטריה, השחקנית הבריטית איימי ג'קסון (32 + ילד מתוק). השניים התארסו בסוף חודש ינואר האחרון והנה שבעה חודשים אחרי, הגיעו לקץ חגיגות סוף השבוע הארוכות של החתונה המיוחלת.

בתחילה הזוג הפוטוגני תכנן את איוונט הענק בטבע האפריקאי א-לה-נטורל מה שנקרא, רעיון שהתמסמס וחוזל"ש נורא מהר לאחר שהבינו כי הם רוצים את כל המשפחה והחברים קרובים אליהם ביום המאושר. במקום לארח 200 איש במדבר, החליטו ללכת על קונספט יותר רומנטי - ואין יותר לבבי, כזה שמספק בין היתר נופך יוקרה ייחודי מחוף אמפלי באיטליה. בלוקיישן מטמטם במבצר רוקה, אתר היסטורי ואחת הנקודות היפות ביותר ברצועת החוף בזכות הארכיטקטורה המרשימה והעיצוב המסורתי.

מי שהייתה אמונה על שמלת הכלה המפוארת הייתה המעצבת האיטלקיה אלברטה פראטי, בית האופנה שידעה ג'קסון שבבוא היום תלבש את עיצוביו ביום הגדול שלה. "האומנות המעודנת של אלברטה וההקפדה על הפרטים הקטנים אישרו לי בשלב מוקדם שהייתי בידיים טובות מאוד", מספרת השחקנית הבריטית בראיון למגזין 'ווג' איטליה. ומוסיפה: "השמלות שלה תמיד הרשימו אותי עם המשיכה הנצחית שלהן והדרך שבה הן חוגגות את הנשיות בחן שכזה, וזה בדיוק מה שדמיינתי לחתונה שלי, רציתי לשלב את האסתטיקה הקלאסית של כלה עם אופנה ותחכום".

גזרת סטרפלס בעיצוב קלאסי בשילוב נגיעות מודרניות של מדרגות בד עבות, קווים נקיים וקפלים על בית החזה שהובילו לכדי תמצית יוקרה ואלגנטיות על מראה כלה מסורתית עם נגיעה עכשווית לבקשתה. ההינומה הייתה לא פחות היסטרית, והאמת? די עשתה את כל העבודה - שובל ארוך, חצי שקוף ופשוט, הכלל מכפלת מלאת דיטלס תחרה משלימים.

עוד בוואלה

מצאנו הברקה אחת בקרקס הפרחוני של בלייק לייבלי

לכתבה המלאה

השוס מבחינתנו הייתה דווקא השמלה הטרומית, איתה החלה הכלה את החגיגות המוקדמות בוויקנד האחרון. קלאסיקה במיטבה מבית המעצבת המנוחה ויויאן ווסטווד, המתעלת את עידן הזהב של שנות ה-60 (כך לפחות נכתב בפוסט שהעלתה הכלה המאושרת בעמוד האינסטה). שמלה עוצרת נשימה מקולקציית סתיו 2024 של בית האופנה הבריטי. כתפיות צונחות מעבר לכתפיים, מותניים צרות בעקבות חלק עליון צמוד ונוקשה, ממנו נשפכה חצאית אטומה עד גובה הרצפה. לכל זה נזרקה נגיעת צבע דובדבני על השפתיים וזוג עגילי סטייטמנט מכסף מסנוורים.

אם בחתונה עסקינן, כמובן לא נשכח את אליל הנעורים שלנו, צ'אק באס הלוא הוא אד ווסטוויק שהלך על טוקסידו לבן ומתוחכם בתוספת פפיון שחור בחסות ארמני. שיער מרוח בג'ל מסורק אחורנית וזקן מטופח - נאה ללא עוררין, מה חדש בעצם? על פי הראיון ל'ווג', נראה שהחלטתו של השחקן הייתה ללכת על משהו שיתאים לקונספט המתבקש ויגשים את חלומו. "לבן תמיד היה החלום שלי ותמיד הייתי מעריץ של ג'ורג'יו ארמני. היה לי העונג להשתתף בכמה אירועי ארמני לאורך השנים וזכיתי לכבוד כשהם הסכימו להכין לי את החליפה", אמר בראיון.

השניים ענדו בהתאמה יהלומים, שעונים ושות' של מותג תכשיטי ושעוני היוקרה השווייצרי שופארד. הכלה התפנקה בגלאם עליו פקדו חבריה הקרובים, המאפרת ניקי וולף ומעצב השיער פטריק ווילסון, שדאגו לשדרג אותה לטופ בעזרת מוצרי ולנטינו ביוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully