וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסייד-בוב שוב איתנו: ג'יי לו בשמלת נקמה שומטת לסתות

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 10:40

ג'ניפר לופז בחרה במוב הידוע בספר "המדריך לפרודה הטריה" על שם הנסיכה דיאנה: שמלת נקמה. בעוד צידי גופה חשופים במלואם, מה שהעניק סייד-בוב נדיב, היא הגיעה להקרנת בכורה של הסרט החדש בהשתתפותה אותו מפיק אפלק האקס - שבעצמו הבריז מהאירוע

לאחר חודשים של ספקולציות פומביות על מצב הריליישנשיפ של ג'ניפר לופז (55) ובן אפלק (52), בחודש האחרון נודע כי השניים עברו קיץ לא קל בלשון המעטה. וזאת לאחר שהחליטו לסיים את הנישואין המתוקשרים, כשלופז הגישה בקשה לגירושין, מה שהוביל לכמה מחלוקות משפטיות עקב העובדה שהשניים לא חתמו על הסכם ממון טרם נישאו. טעות של טירונים? כך או כך, לרד קרפט בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורנטו בסוף השבוע האחרון, הגיעה הזמרת והשחקנית ועשתה את המוב הידוע בספר על שם הנסיכה דיאנה - ויצאה בגרסה משלה לשמלת נקמה.

ג'ניפר לופז בפסטיבל טורונטו 2024. Monica Schipper, GettyImages
באה לשרוף/GettyImages, Monica Schipper

הייתה זו הקרנת הבכורה של סרטה החדש Unstoppable - סרט שהופק בין היתר על ידי אפלק האקס, שבעצמו דפק ברז, ויתר על הפרמיירה הנוצצת ובמקומו נכנס לתמונה חברו הטוב והקולגה העסקי מאט דיימון. ג'יי לו החליטה ללכת על כל הקופה, לא רק מבחינת המחשוף הצידי הנדיב, אלא בעיקר עקב שילוב מעניין של כמה אלמנטים שהעמיסו (יש שיגידו יותר מדי) על העניין. הסטייליסטים רוב זנגרדי (שאמון על שדרוג מלתחתה של לופז בשנים האחרונות) ומריאל האן בחרו עבורה שמלת מקסי מתוך קולקציית סתיו-חורף 2024 של מעצבת האופנה תמרה ראלף.

ג'ניפר לופז בפסטיבל טורונטו 2024. Emma McIntyre, GettyImages
שלא נגיד לנקום/GettyImages, Emma McIntyre

עוד בוואלה

ושישרף האקס: הלוק של נטלי פורטמן מוכיח שחזרה רשמית לשוק

לכתבה המלאה

פאייטים, זמש וקימורים - העיצוב התבסס על כיסוי פלטה כסופה עשויה פאייטים קטנטנים שיצרו את המראה המטאלי, כלל פתחים שחשפו את שני צידי גופה החטוב, פלאס סייד-בוב, שהודקו זה לזה על ידי סרטי קטיפה שחורים בקשירות פפיון מלאות נוכחות. גזרה שכאמור חשפה כמות ניכרת של עור והציעה בזכות הפאנלים בין היתר גם נוף לבאדי ה"נוקם" של הזמרת המטריפה.

בעוד השמלה עשתה את הבאזז הנדרש, או לפחות סיפקה מספר לסתות שמוטות, ג'יי לו אובזרה במשורה והוסיפה זוג נעלי סטילטו כסופים של דולצ'ה וגבאנה וקלאץ' בוקס שנשאה בידה בגימור מטאלי תואם מבית המעצבת ג'ודית לייבר. עגילי יהלומים קטנים בחסות תכשיטי Hassanzadeh שדאגו גם לטבעת יהלום כפול ששובצו בצידי בסיס חישוק טניס מאסיבי.

שיערה נשאר פזור בתסרוקת גוונים קרמלית וחלקה, בעוד שאר הגלאם נחתם בנגיעת צללית אפורה מעושנת ושפתיים ניודיות ומבריקות. גם הטוקבקיסטים ברשתות החברתיות לא הצליחו להתעלם מהניסיון של לופז לצאת במסר חד וחלק על השטיח האדום. חלקם על צד ההרמות והפרגונים ואחרים - פחות: "זה רק מראה לך שכל ה'כסף' בעולם, לעולם לא יקנה לך קלאסה", "זה פשוט נראה זול ודביק", והלבביים יותר: "הם לעולם לא יגרמו לי לשנוא אותה", "איזו אגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully