וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלמים לא שחררו - ובצדק: בר רפאלי שרפה את השטיח האדום בונציה

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 12:19

פסטיבל ונציה הנוצץ העניק לנו כמה רגעים יפים במיוחד השבוע וסגר את הסבב השנתי בטקס פרסים בו נכחה הדוגמנית הישראלית. ברבור, בחרה בשתי שמלות מדויקות ללוקיישן עמוס הצלמים. והבונוס? המחיר די שפוי

בר רפאלי לובשת סן לורן בפסטיבל ונציה. Matt Winkelmeyer, GettyImages
ונציה בוערת/GettyImages, Matt Winkelmeyer

פסטיבל ונציה הגיע אתמול לסיומו וסגר מאחוריו רצף השתתפויות אייקוניות על השטיח האדום - מפיט וקלוני מפזזים לעיניי הקהל המפלורטט ועד מורן אטיאס בביקור בביתה השני. מי שקפצה לגיחה בסוף השבוע האחרון לכבוד טקס פרס ה- Nuovo IMAIEזו נציגה ישראלית נוספת, בר רפאלי (39), בשני לוקים נוטפי גלאם כפי שהרבה זמן כבר לא ראינו אותה.

בר רפאלי לובשת סן לורן בפסטיבל ונציה. Pascal Le Segretain, GettyImages
כיווצים במקומות הנכונים/GettyImages, Pascal Le Segretain

עוד בוואלה

היופי ישראל, הלוקיישן וונציה: רותם סלע מושלמת בטוטאל לוק מלאכי

לכתבה המלאה

אז אחרי חסך קל של ברבור על הרד קרפט, הוויקנד האחרון נרשם בסימן התגלמות האלגנטיות בחסות שמלת מקסי בגוון קאמל-חרדלי, מבית סן לורן, ל-Amor בכיכר המדינה (10,990 שקלים). גזרת שרוולים ארוכים שחבקה את הבאדי הדקיק בצורה מושלמת, והציגה דיטלס של כיווצים באזור המותניים ומטה. החלק התחתון בחצאית חצי שקופה, אליה צוותו זוג סנדלי רצועות שחורים על עקב - בחסות ALEVí מילאנו.

בר רפאלי לובשת סן לורן בפסטיבל ונציה. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
הדיוק שבאקססוריז/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

הטוויסט כאן הגיע דווקא בחלקת האקססוריז, שקיבלה לזכותה סט מסנוור בעיצוב מותג תכשיטי היוקרה האיטלקי Leo Pizzo. ענק צ'אנקי מתוך קולקציית הגאלה החדשה של המותג, שהונח על צווארה והפך לפיס המרכזי של הטוטאל לוק, וכלל שרשרת זהב ויהלומים, בתוספת תליון אבן סגולה ומרובעת במסגרת אבנים קטנות. הסט הושלם בזוג עגילים בצורת טריו של חצאי חישוק מנצנצים שנראו מבעד לשיער הבלונדיני הפזור, תוך כדי שהיא מתהדרת בפלטת הנטורל - באיפור טבעי שהציג את פניה היפות.

בר רפאלי לובשת KHAITE בפסטיבל ונציה 2024. מסך אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך
אלגנטיות בשיאה/צילום מסך, מסך אינסטגרם barrefaeli

על הסטיילינג פקד סיימון אלמלם, שבחר עבורה לוק נוסף ללוקיישן הפנסי - שמלה שחורה של המותג הניו יורקי KHAITE לפקטורי 54 (9,990 שקלים), בעיצוב צווארון גבוה ובאורך מידי. מי שהייתה אחראית על המראה הקורן של המאמא ל-3 וגרם לה לבלוט מהרגיל זו המאפרת הבינלאומית אליסה ראמפי. אשת מקצוע שעובדת עם לא מעט מהאושיות הגדולות הנוטות להגיע לאירועים בסדר גודל כזה ועבדה כבר בעבר עם רפאלי כמה וכמה פעמים, כשהפעם דאגה לה גם לעיצוב השיער. בתסרוקת גולגול גבוהה והדוקה שהבליטה את תווי פניה של בר ונתן מקום ראוי ומתבקש לכתפיים שנשארו חשופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully