וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת פלייבוי: עדן פינס בביקיני קטן בהשראת המגזין האייקוני

את התעוזה של פינס כבר הספקנו ללמוד לעומק. אבל בואו, אין דבר כזה זמן לא טוב ללרלור יומי על פיס נוסף מתוך אוסף בגדי החוף שלה. הפעם, כשהיא מרימה למגזין פלייבוי ומותג בגדי ים ספרדי - בביקיני עליו מתנוסס לוגו השפנפן האייקוני, על גזרה קטנה וריסקית

עדן פינס בחופשה ביוון, ספטמבר 2024. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
צבעים מתוקים, פרינט שובב/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

בזמן שנבלתן מעוד יום שגרתי במשרד, יש אחת שעושה פאן במקסימום בחופשת יאכטה ביוון. עדן פינס כמובן, שיצאה לכמה ימי שיזוף לצד הסיס הקטנה, הבסטי ירדן אדרי ואושר כהן אחד ויחד שלא ממש מראה סימני חיים מהנופש הפרטי - ככל הנראה לאור השמועות החדשות שרצות בנוגע ליחסים שבינו לבין הפינסית. כך או כך לא לשם הלרלור הזה התכנסנו, אלא לשם הביקיני הזעיר והשובב של הדוגמנית - שזרק אותנו אחורה לתקופה הנוסטלגית של מרצ'נדייז ממותג 'פלייבוי'.

בסטורי קצר שהעלתה עדן, נחשפנו לסט קטנטן של ביקיני בקריצה גוונים יעני אינפנטילית, בצבעי תכלת-ורוד, מתוך שיתוף הפעולה של מותג בגדי הים הספרדי GOI ופלייבוי.

עדן פינס בחופשה ביוון, ספטמבר 2024. מסך אינסטגרם edenfines, צילום מסך
מרימה ללוגו האייקוני/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenfines

טופ משולשים לא מרופד בהשראת סגנון האייטיז, על בסיס תכול ממוסגר ורוד בייבי (75 יורו).לטופ הקטן צוותו תחתוני חוטיני מינימליסטיים ותואמים - רצועות דקיקות על גזרת מותניים גבוהות (ושזופות במקרה של 'עדן עושה את יוון'), כשבפרונט מתנוסס לוגו השפנפן המוכר של המגזין הותיק (65 יורו). תוספת קלילה של שרשרת בטן עדינה, כמה צמידים וזוג עגילים חישוק זהובים וסה טו.

עוד בוואלה

לוהטת ומינימליסטית: נדלקנו על הביקיני של בר רפאלי

לכתבה המלאה

מדובר בקולקציה משותפת מבית המותג הספרדי של הדוגמנית והמשפיענית ג'סיקה גויקוצ'אה והפירמה האייקונית אותה ייסד יו הפנר המנוח, בה מתקיים מפגש של פיתוי ועיצוב עדכני בגוונים, פרינטים וגזרות שונות וסופר כיפיות. בקולקציית בגדי ים אקסקלוסיבית, המפגישה את האסתטיקה האגדית והנועזת של פלייבוי, עם היד העיצובית העכשווית והחושנית בפריטי הסטייטמנט הנמכרים של גויקוצ'אה. ממכנסונים קצרצרים מבד מגבת ורוד ועליהם הכיתוב PLAYBOY בחלק האחורי של הישבן ועד תיק צד תואם, פראו/מגבת חוף בהדפסים שונים - שלגמרי נחשבים כאופציה משעשעת להוסיף לסל הקניות הבא רגע לפני שהקיץ נפרד לשלום.

מי שעוד נראתה לאחרונה עושה שימוש בבגדי הליין המשותף, זו ג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו בחופשה הזוגית האחרונה של השניים. "כמה ימים לאמא ואבא", כתבה בפוסט אינסטוש ששיתפה עם 62.9 מיליון עוקביה בחודש אוגוסט האחרון. שם נראית טובלת את עצמה במים הצלולים של מיורקה, כשהיא לובשת שמלמלת מיני צמודה בצללית המחבקת את כל נכסיה של ג'ורג'ינה. יצירה בסגנון בנדו המציגה הדפס של כמה משערי המגזין הזכורים ביותר, מה שהופך אותה לייחודית בין פריטי הקו המשותף (99 יורו).

ג'ורג'י במי מיורקה

זו לא הפעם הראשונה שפינס הישראלית מרימה למותג של הדוגמנית הספרדיה. אחת הפעמים הזכורות ביותר היה במצעד בגדי הים בחופשה החלומית שלה במלדיביים אי שם בשנת 2021. שם הלכה על בחירה מאוד ריסקית ונועזת בצבע צהוב תוסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully