וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום מתוק: סיכום הלוקים הנוצצים בגמר "האח הגדול" 2024

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 14:54

בשעה טובה אנחנו יכולות להכריז על חזרה לשגרה ופינוי זמן נחוץ ביומן הערב, לאחר שעונת האח הגדול הסתיימה אמש בנצחון של אור בן דוד. מחוץ לבית חיכו לחמישיית הגמר מודחי העונה, שעלו על שיא הגלאם לערב האחרון שלהם (כרגע) בפריים טיים. מי הלך על הצד הווילד ומי זהרה?

אור בן דוד זוכה בגמר "האח הגדול". מיכה לובטון,
הזוכה הגדול, אור בן דוד בחליפה של מיינסטרים שייצרו עבורו במיוחד לפני הכניסה לבית/מיכה לובטון

בשעה טובה ומוצלחת אנחנו יכולות להכריז על חזרה לשגרה ופינוי זמן נחוץ ביומן, לאחר שעונת 2024 של "האח הגדול" ברשת 13 הגיעה אמש לסיומה בנצחון של אור בן דוד. במהלך העונה המדוברת סיקרנו לא פעם את הלוקים של לירון ויצמן שהתייצבה בפרונט להגשת המשדרים, לרוב באאוטיפיטים שחורים אותם הרכיבה לה בגאון הסטייליסטית, שירן מניה, לצד שאר צוות הביוטי הצמוד.

אתמול לא רק היא עלתה הגל הגלאמי המתבקש, אלא גם מודחות ומודחי העונה שהגיעו להרים לחמישיית הגמר וישבו בסוף מסלול הבמה בסבלנות ואיפוק - דבר שלעיתים רחוקות פחות נראה בתוך בית האח. אז מה היה לנו שם?

לירון ויצמן

פיס תואם גמר, בגזרת סטרפלס מבית המעצבת לי גרבנאו, שמזמן הפכה לשם דבר בעולם עיצוב האופנה בכלל ועיצוב שמלות כלה בפרט. עיצוב על בסיס שחור מנצנץ בשיא העדינות, ועליו דיטלס פרחוניים בצבע לבן המונחים בתפזורת, בגדלים שונים לכל אורכה. סנדלי עקב גבוהים מבית סטיב מאדן, בתוספת תכשוט של מעצבת התכשיטים מיכל אלר. את האיפור המוקפד הגישה דנה כפיר ועל תסרוקת קוקו מתוחה, מרימה ואלגנטית פקד אדיר יעקב.

אמילי קופר

אמילי קופר, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
וייבים של בתולת ים יפיופית/מיכה לובטון

שמה של המעצבת נוי אליהו מוזכר במדורי האופנה המקומיים לא מעט. אמש, דגם בעיצובה הגיע לידיה של יוצאת העונה אמילי קופר שכבר החלה להנות מ-15 דקות התהילה המהוללות. בסט בוייבים חזקים של בתולת ים יפייפיה, הכולל טופ סטרפלס פרחוני בגוון קרמי וחצאית מקסי בגזרה ישרה ומעוטרת אבני חן אול-אובר דה פיס.

עינב שרי

עינב שרי, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
הגירל קראש החדשה שלנו/מיכה לובטון

על הפטיט החדשה בביצה כבר כתבנו לפני כשבוע+, שוואלה? מצליחה לגרום לנו לחבב אותה יותר כעת כשהיא מחוץ לבית המדובר במדינה. עינב הלכה אמש על שמלה שנתפרה עד הדקה האחרונה ונאספה בסיום הלילה שלפני השידור. עיצוב בחסות תהל קצובר, של שמלת כתפיות דקיקות על בסיס גוון לילך עדין עשוי מבד חצי שקוף, עליו שובצו אבני חן סגלגלות ששדרגו ובהחלט העלו את רמת השיק על במה.

מלאני למברסקי

מלאני למברסקי, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
מרגשת/מיכה לובטון

בהמשך לסיפור האישי ששיתפה בבית האח, על אובדן חברתה הטובה דנה פטרנקו ז"ל שנרצחה בשבעה באוקטובר במסיבת הנובה, מלאני סגרה מעגל בסיום העונה. בשמלת שרכשה חברתה ובצער רב לא הצליחה ללבוש. שמלת מיני בעלת שרוולים ארוכים, מחשוף מעוגל על בסיס ניוד ועליו זריקות צבע של פסי פאייטים בגווני זהב-לבן.

עוד בוואלה

קונסילר המריבה של הדר ואמילי: איפה תוכלו לרכוש אותו?

לכתבה המלאה

טריו הגברברים הבולטים

עידן גלפר, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
עידן גלפר, מסוקס להפליא/מיכה לובטון
תום ברכה, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
תום ברכה, ווילד בוי/מיכה לובטון

ונסכם בשלושת גברברים נוספים שבלטו העונה: עידן גלפר, דני (וואן קליק) צ'רבוננקו ותום ברכה. עידן ותום הלכו על 'מירזה', מותג המתמחה באופנת גברים - עידן בחולצת שקפקפה, מכופתרת ובעלת שרוולים קצרים, אהבנו מאוד. תום התחבר לצד הווילד שבו, במכופתרת ארוכה עם הפרינט השנוי במחלוקת, מנומר.

דני צ'רבוננקו

דני צ'רבוננקו, גמר האח הגדול 2024. מיכה לובטון,
רואים שמגיע מהתחום? רואים/מיכה לובטון

דני, דני, דני, מה נגיד מה נאמר? את המותג בו בחר אמש טרם הצלחנו לגלות, מה שאנחנו כן יודעות זה שהוא לקח את פרס המתלבש על הסטייל הבלתי מתאמץ. בטוטאל לוק אוברסייז המורכב ממכנסיים לבנים וחולצה מכופתרת גדולה, בהדפס פסים דקיקים וכהים על גבי בד תכול ומחמיא, בתוספת תכשוט גברי כסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully