וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו גו גירל: מייגן מרקל גורמת לשמלה ממוחזרת להיראות חדשה לגמרי

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 16:12

הדוכסית מכה שנית גם בסבב הזה - היא שולפת מהמלתחה שמלה אדומה שיושבת שם כבר די הרבה זמן, מעיפה לה את השובל הדרמטי והמיותר ויוצרת טוטאל לוק מוצלח חדיש ומחודש. ככה זה נראה

מייגן מרקל לובשת קרולינה הררה בגאלה עבור בית החולים לילדים בלוס אנג'לס. אוקטובר 2024. Tommaso Boddi, GettyImages
היי גורג'ס/GettyImages, Tommaso Boddi

לראות את אחת מנשות המלוכה (לא להיות קטנוניות) ממחזרת שמלה שכבר לבשה בפומבי בעבר, זה אחד מהמובים שיצליחו לכבוש אותנו כל פעם מחדש - לא משנה כמה לעוס יהיה העניין. מעבר לשימוש בסגנון בר-קיימא, הן לגמרי נותנות לגיטימציה למה שכל אחת ואחת מאיתנו עושה ביומיום - לובשת שוב ושוב ושוב עד צאת הנשמה.

מייגן מרקל (43) ניצלה את הימים האחרונים בהם נמצא בעלולי, הנסיך הארי, בעיסוקיו והפציעה שוב בשטיח האדום, סליחה הירוק. הדוכסית מסאסקס הופיעה במפתיע בבית החולים לילדים בלוס אנג'לס ובצעד ידידותי לסביבה, היא בחרה ללבוש את אותה שמלה אדומה ומדהימה של המעצבת האמריקנית קרולינה הררה, שלבשה כבר בשנת 2021 בגאלה השנתית להצדעה לחופש, אירוע התרמה חשוב למוזיאון הים האוויר והחלל בניו יורק.

מייגן מרקל לובשת קרולינה הררה בגאלה עבור בית החולים לילדים בלוס אנג'לס. אוקטובר 2024. Matt Winkelmeyer, GettyImages
מחזור מוצלח - יש ויש/GettyImages, Matt Winkelmeyer

השמלה האדומה והקורנת הצליחה לעשות רושם גם בפעם השנייה, הודות לקו המותניים הצמודים והמחשוף העמוק - אך מעודן. גזרת קולר בעלת נוכחות ממנה יצא המחשוף וחצאית ישרה בחלקה התחתון עם שסע קדמי מאופק. להבדיל מלפני שלוש שנים, הפעם ויתרה מרקל על השובל שנפתח ונשרך אחריה באותו אירוע, שכלל בין היתר גם חגורת סאטן דקה בגוון השמלה. הוויתור המינימלי הזה הפך את המראה לקליל יותר, צעיר ופחות דרמטי ביחס לאיוונט הנוכחי - כשהזרקור הפעם מופנה על רגליה שהציצו מפתח השסע העדין ואפשרו התבוננות רחבה יותר על עם הדיטלס הבסיסיים של העיצוב לצד רגליים דקיקות ושזופות וזרועות מנומשות.

מייגן מרקל. GettyImages
ככה זה נראה ב-2021/GettyImages

עוד בוואלה

170 שקלים בלבד והשמלה של קייט מידלטון אצלכן בארון

לכתבה המלאה

בגזרת השוז, את הסטילטו זמש בצבע בורדו של ג'וזפה זנוטי שתיאמה בזמנו עם השמלה השאירה בארון הנעליים. במקומם, נכנסו לתמונה סנדלי עקב על בסיס אותו גוון. כשהיא מפנה את מרב הפוקוס על הפיס האדום, היא דואגת במקביל להתאבזר בפשטות עם עגילי יהלומים קטנים, צמיד הזהב שלה של קרטייה ועוד כמה טבעות זהובות. השיער נשאר פזור וגלי, לצד נגיעות עדינות של סומק לחיים ומסקרה בסיסית שכמעט ונראתה טבעית לחלוטין, בתוספת צללית מעושנת מוזהבת מנצנצת על העפעפיים ומניקור ניוד ולא מתאמץ.

מייגן מרקל לובשת קרולינה הררה בגאלה עבור בית החולים לילדים בלוס אנג'לס. אוקטובר 2024. Matt Winkelmeyer, GettyImages
מהפנטת, לצד הבסטי בלוק רומנטי/GettyImages, Matt Winkelmeyer

למרות שפרינס הארי לא נכח באירוע, הדוכסית אינה צעדה על השטיח לבדה. במקומו, היא לוותה על ידי החברה הותיקה קלי מקי ז'פן, שעלתה על הסגנון הרומנטי בשמלת לבנדר מלאת מלמלות שיפון חצי שקופות. זו כמובן לא הפעם הראשונה שמרקל בוחרת למחזר פריט מהמלתחה שלה עבור השטיח מתוקשרים, שכן הפעולה נהייתה לסופר מקובלת גם בעולמות המונרכיה כאות הזדהות לסביבה ירוקה.

מוקדם יותר השנה מייגן כבר הספיקה למחזר וללבוש מחדש את השמלה של קרולינה הררה איתה הכריזה על הריונה עם הנסיכה ליליבת בשנת 2021 ואחרת סגולה וחצילית, מבית הלייבל אריציה. ולא פעם חזרה על מעילים שונים, שמלות בחסות סטלה מקרטני והוכיחה שניתן ללבוש את אותם פריטים שוב ושוב, עם שינוי קל בצלליות ובהתאמת שאר הפיסים ודיוקי ביוטי של איפור-שיער, כך שאפילו שמלת נשף יכולה להרגיש כמו רגע אופנתי חדש לגמרי ששווה להעיף עליו מבט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully