וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה זו את? המותג הספרדי שוב עושה קלואה - וזה זול בהרבה

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 9:55

רשת האופנה המהירה האהובה על כולנו עושה את זה שוב. והפעם: זארה עושה קלואה - זה מהמם, זה ורסטילי וזה זול בהרבה מהמקור | ליקטנו עבורכן שלל הצעות הגשה על טהרת הבוהו שיק (שמעולם לא עזב אותנו), אשר זמינות כרגע באתר ובאפליקציית הרשת

שמלת בוהו שיק כחולה של זארה. יח"צ חו"ל,
שמלה ארוכה עם וולאנים וחגורה - 259 שקלים בזארה/יח"צ חו"ל

בימים מורכבים שכאלה שיטוט אינסופי בפיד אינסטגרם שמלא באופנה הוא מנהג אסקפיסטי מבורך, וזה בדיוק מה שעשינו מאז שחודש האופנה הגדול ספטמבר נחתם. רק שהפעם הגלילה המהירה נעצרה והתעכבה ארוכות למראה שמלת מקסי קומות יפהפייה ומתנפנפת בגוון תכלת אפרפר שעוטרה בוולאנים אול אובר - מה שהזכיר לנו שהבוהו שיק שוב איתנו וכאן להישאר. בשנייה הראשונה היא, השמלה, הדהדה קלואה (Chloe) בכל הכוח. אבל לא, זו למעשה שמלה מרהיבה של הרשת הספרדית הפופולארית זארה.

חולצה בוהו שיק בצבע שמנת של זארה. יח"צ חו"ל,
שמנת, תחרת, שכבות - 329.90 שקלים בזארה/יח"צ חו"ל

תאהבו אותן, תשנאו או תבקרו אותן, אבל משהו אחד לא ניתן לקחת מרשתות האופנה המהירות והוא היכולת לתרגם במהירות שיא מגמות מובילות ועיצובים וויראליים שנצפו רק לפני רגע על מסלולי שבועות האופנה - ובשבריר מהמחיר שמותגי העל מקבעים. זו בדיוק גדולתה של זארה, שגם מקפידה (לרוב) על איכות הבדים והתפירה, כמו גם על טוויסטים מעולים שהופכים הרבה פעמים את העיצובים ל"שלה". השמלה המדוברת היא דוגמא מצוינת, ולא בכדי.

שמלת בוהו שיק בצבע פודרה של זארה. יח"צ חו"ל,
שמלת פודרה קצרה עם וולאנים - 229 שקלים בזארה/יח"צ חו"ל

קיץ, חורף, סתיו או אביב. אם יש סגנון אחד שמיתרגם מעולה בכל עונה ועונה זה יהיה הבוהו-שיק. אנחנו כמובן מדברות על בדי שיפון מסולסלים, סילואטות נשיות רחוקות מהגוף, קומות של שכבות דקיקות, משחקי שקיפויות ותחרות. אסתטיקה בוהמיינית היא הרבה דברים: זה סוג של מגניבות משוחררת, נשיות בכל הכוח אך כזו שהיא לא מתאמצת. אלה בגדים קלילים וזורמים שמהדהדים 'פרי ספיריט' במובן הכי טוב של המילה, אבל גם עוצמה וסטייטמנט.

עוד בוואלה

מכורות לזארה? מהיום תצטרכו לשלם קצת יותר

לכתבה המלאה

הכמיהה הזו למשהו לא לגמרי 'גמור', חופשי ומלא בתנועה נטועה חזק בשנות ה-70, כאשר נשים רצו להשתחרר ממוסכמות ומאורחות החיים המסורתיים. יש שיטענו, ובצדק, שסגנון הלבוש הזה אף פעם לא בדיוק נעלם. בתי אופנה כמו איזבל מארה וצימרמן עוסקים בו כבר שנים על גבי שנים, אבל אם יש מותג אחד שברגע ששמו נזרק אל האוויר אנחנו מיד מדמיינות בוהמה מודרנית במיטבה זה יהיה קלואה, איך לא.

והשנה, צ'מנה קמאלי, המנהלת האמנותית החדשה, אף הצליחה לרפרש את הדי.אן.איי הבוהמייני של הלייבל הצרפתי וכמובן שקולקציית אביב 2025 רדי טו וור אותה הציגה בחודש שעבר בשבוע האופנה בפריז לא אכזבה. קמאלי מציעה (ודי מצליחה) להגדיר מחדש את האופן שבו נשים צעירות חושבות על לבוש סקסי בעידן הנוכחי, והמפתח הוא קלילות ורעננות בניחוח חושני. לא מפליא שאושיות בפרופיל גבוה כדוגמת השחקנית סיינה מילר, סידני סוויני שגם הצטרפה לחגיגה לאחרונה או האיט גירל הנצחית אל פרגוסון אימצו את הבוהו שיק חזק אל חיקן ולא משחררות.

בקולקציה האחרונה שקמאלי הציגה על המסלול בפריז, מעבר לאלמנטים הבוהמיינים האהובים והמוכרים המעצבת גם שמה דגש על הדפסי פרחים בניחוח של פעם אשר הופיעו בעיקר בשמלות רומנטיות אבל לא מדי, כי הגזרות רפרפו יותר לכותנות בית ובאופן הכי שיקי שאפשר. היא אף חידשה עם ז'קטים קרופיים מלאי נפח והכל כהומאז' לכתב היד שהנכיח קארל לגרפלד המנוח בבית האופנה לאורך הסבנטיז. אינטרפרטציות לחידושים הללו לבטח יהיו גם זמינות בזארה בהמשך, אבל כבר עכשיו תוכלנה למצוא באתר או באפליקציה של הרשת מגוון פריטים א-לה בוהו שיק שבקלות יוכלו להשתלב בגרדרובה שלכן לאורך כל השנה.

שמלות עם ראפלס באורך מקסי, מיני או כל מה שבאמצע, הן אופציה מעולה שמיד סוגרת פינה (והופעה). מי שפחות בעניין של גזרות מאוד רחוקות מהגוף, אפשר ואף רצוי להוסיף חגורה להדגשת המותן. בקיץ ובאביב זה הכי קל ומתבקש, הודות לסילואטות האווריריות ומשחקי השקיפויות - רק להוסיף סנדלים שטוחים שמרפרפים להיפי/יווני לבוקר, או כפכפים סקסים על עקב לערב, עגילים גדולים ואת מסודרת.

חולצה בוהו שיק בצבע לילך של זארה. יח"צ חו"ל,
חולצת וולנים בצבע לילך (מוצעת גם בלבן ושחור) - 229 שקלים בזארה/יח"צ חו"ל
חולצה בוהו שיק כחולה של זארה. יח"צ חו"ל,
אפקט מקומט וצווארון גבוה - 189.90 שקלים/יח"צ חו"ל

כשהמזג מתקרר, מתחילים להתמקד יותר ויותר בתחרות, אפילו בציוות לג'ינס, ככה לחזק עוד קצת את וייב שנות ה-70. וכשהחורף יגיע? קל - רק לזרוק מעל איזו עליונית סרוגה וצ'אנקית או בלייזר, וכדי לסגור את הלוק לא לשכוח מגפי בוקרים או לחילופין מגפיים גבוהים על חלל שנושקים לירכיים (האופציה השנייה מועדפת על המערכת). בזארה תמצאו שלל של פריטים באסתטיקה הזו, וקחו טיפ מאיתנו - בשורת החיפוש פשוט תכתבו "וולאנים". יו אר וולקאם ליידיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully