וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקחת לאשתך?" הסיבה לכך שהתמונה הזו של מסי הפכה לויראלית

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 12:24

אין דבר שלא יתקבל בידיים פתוחות כשמדובר במעריצים השרופים של הכדורגלן הארגנטינאי - גם כשמדובר בתיק ורוד פוקסיה, שגרם לרובם להריץ עליו דאחקות ברחבי הרשת ולהפוך את התמונות הבאות לסופר ויראליות. אתם תפסיקו לצחוק כשתקראו מה המחיר

הטוטאל לוק האחרון של שחקן הכדורגל הארגנטינאי לא הותיר אף מעריץ אדיש, למראה בחירת האקססוריז שלו, שלרגע נתפסו בעיניי רבים כ"נשיים" - דעה מיושנת הנתונה לוויכוח. תמונה אחת שעלתה בחשבון האינסטגרם של יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית, קלאודיו "צ'יקי" טאפיה הפכה לסופר ויראלית ברשתות החברתיות, בה נראה ליאו מסי עם תיק ורוד במיוחד.

שיתוף הפעולה שלו למותג לואי ויטון מחזיק יפה כבר כמה שנים טובות, שכן המותג נוהג לחבור ללא מעט שחקני כדורגל שלובשים ועושים לואי ויטון על המגרש ומחוצה לו. הפעם, המעריצים ששמים לב לכל הדיטלס התייחסו לאבזור הוורדרד מבית המותג, בתיק שסחב על כתפו בהגיעו למוקדמות דרום אמריקה. "לדעתי הוא לקח את התיק לאנטונלה", כתב מגיב משועשע ביחס לאשתו. בעוד אחרים הוסיפו: "קפטן תחזיר את התיק לאשתך, שמעתי שהיא מחפשת אותו", "ממחר כולם עם תיקים ורודים", "רק הוא יכול היה להשתמש בדבר כזה", לצד תגובות נוספות שגם פרגנו והרימו על הבטחון והסטייל הבלתי מתפשר של השחקן האהוב.

עוד בוואלה

נקמת הלקוחה: חזרה ללואי ויטון וגרמה להם לספור 307,000 ש"ח במזומן

לכתבה המלאה

ובכן, מדובר בתיק נסיעות מדגם 'Speedy P9 40' עם רצועת כתף כתומות מבית לואי ויטון, שמחירו עומד על לא פחות מ-9,000 יורו (כ-37,000 שקלים) ומשתייך כפריט בלעדי מתוך קולקציית סתיו-חורף 2024. התיק הגדול והמפנק עשוי מעור עגל, ברקע ורוד פוקסיה ועליו מונוגרמה של לוגו המותג, עוצב על ידי הזמר פארל וויליאמס שכידוע משמש בשנה האחרונה כמנהל הקרייאטיב של קו הגברים בתאגיד היוקרה הצרפתי.

לפי שלל התמונות שרצות ברשת, למסי כמובן לא חסרים פריטים מבית המותג - בארון שלו קיימים כיום אינספור מזוודות אייקוניות ותיקים בכל הגדלים. למעשה, אם נסתכל אחורה נוכל לראות תמונות של כדורגלן 'אינטר מיאמי' שנושא את אותו תיק בצבעים אחרים, כי למה להתפשר רק על ורוד? בספטמבר האחרון בניו יורק, המראה שלו שוב הצליח למשוך תשומת לב גדולה מהרגיל לא רק בגלל התיק הסגול של לואי (גם כ-40,000 שקלים), אלא בזכות התוספת שנרשמה שם. ליאו הסתובב לו בנונשלנט והציג את ערכת המאטה (שכארגנטינאי אולטימטיבי לא נפרד ממנה) - בתיק עור בהתאמה אישית עם השם שלו, של אשתו אנטונלה ושל שלושת ילדיהם.

ליאונל מסי נכנס לאצטדיון בפלורידה עם תיק של לואי ויטון. Simon Bruty, GettyImages
תיק הטואלט הקבוע, בכניסה לאצטדיון בפלורידה/GettyImages, Simon Bruty

בפשפוש זריז בארכיון, הבחנו באחד התיקים האהובים על השחקן, בו מרבה להשתמש בכניסתו למשחקים באצטדיונים השונים. תיק טואלטיקה 'דופ קיט' שיש לו בצבעי לבן-תכלת (1,180 יורו), העשויה מקנבס מונוגרם קלאסי שלרוב משמש כפתרון מעולה לשמירה על צרכי טיפוח בצורה מאובטחת וכוללת כיס עם רוכסן לפריטים קטנים יותר - פלאס ידית עור רחבה המבטיחה נשיאה נוחה כמו גם תליית התיק על וו בתאי ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully