וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה סטון מסתירה גלח? המעריצים משוכנעים שהיא חובשת פאה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 15:38

השחקנית זוכת האוסקר שידועה בשל שיערה האדמוני והבוהק, הצליחה לשגע את מעריציה ברחבי הרשת שסגורים על זה שגילחה את כל הראס. זאת לאחר שנצפתה בכיפה צמודה לראשה ברחובות ניו יורק ובאירוע אחר מסדרת מדי ו"מחזירה" את השיער למקומו. מה הלו"ז?

אמה סטון לובשת לואי ויטון בפרמיירה לסרט "כאב אמיתי" בניו יורק. אוקטובר 2024. TheStewartofNY, GettyImages
האדמונית והפאה? שם מעולה לסרט/GettyImages, TheStewartofNY

אמה סטון היא אולי אחת הג'ינג'יות הכי בולטות שיש, אבל קבלו סקופ מפתיע: היא בלונדינית במקור. כן, מתברר שבשנת 2007 היא צבעה לראשונה לג'ינג'י לטובת תפקיד בסרט "סופרבאד", ומאז התלהבה והתאהבה. מדי פעם היא חוזרת לשורשים הבלונדיניים בשביל הגיוון, אבל כמעט תמיד נשארת בצד הג'ינג'י של המפה שכבר מזוהה עם דמותה. אז אל תטעו, מדובר בשעות אצל כיסא הספר ולא בגנים טבעיים.

בזמן האחרון נושא השיער העלה לא מעט כותרות ושלל שמועות גם ברשתות החברתיות, כשרובן סבות סביב השאלה: האם אמה סטון חובשת פאה? במהלך סוף השבוע נצפתה השחקנית בהקרנת הבכורה לדרמה הקומית " A Real Pain", בה לוקחת חלק מהפקתה, בפסטיבל הסרטים ה-62 של ניו יורק. שם, חלק מהשמועות כבר החלו להגביר הילוך בעקבות סרטון שהודלף ממאחורי הקלעים של הרד קרפט.

בוידאו הקצר שרץ ברחבי X (לשעבר טוויטר), ניתן לראות את הכוכבת זוכת האוסקר מחבקת את אשתו של קירן קאלקין ועוצרת לרגע להתעסק בשיערה, מסדרת ו"מחזירה" אותו למקומו לאחר החיבוק הקצר שככל הנראה הצליח להזיז שם את העניינים.

צפו: מסדרת ו"מחזירה" למקום

עוד בוואלה

"גלי צ'ורוס": השיער המתוק והחדש של לינדזי לוהן זורק אותנו לסתיו

לכתבה המלאה

מיקוד זריז על לוק הפרימיירה - שמלת פסים אוורירית שהופיעה לראשונה לפני כשבועיים בלבד על המסלול של לואי ויטון, בשבוע האופנה פריז. האנסמבל הרענן היה עשוי מבד בז'-שחור שקוף שאיפשר הצצה למה שהיא לובשת מתחת. בבייסיק של בגד גוף שחור עם צווארון גבוה, שעלה חלקית בצד ימין והשאיר את רגליה חשופות מתחת לחצאית הגולשת בצללית הבוהו, שיצרה מראה נוזלי - לצד החלק העליון שעוצב במעין פונצ'ו משלים. לאותו לוק הוסיפה נעלי עקב שחורות עם רצועות ואבזרה במשורה בשרשרת זהב מדורגת מעוטרת בקסמי לואי ויטון. גלאם הביוטי עקב אחר הפשטות של הסטיילינג, בעזרת אייליינר שחור ושפתון אדמדם ופירותי והשיער המדובר? עוצב לתסרוקת גלית ללא כל מאמץ.

אמה סטון ברחובות ניו יורק. מסך X - @JillianChili, צילום מסך
מתות לדעת מה יש מתחת לכובעון/צילום מסך, מסך X - @JillianChili

הטוטאל לוק בפסטיבל האמריקאי אינו הרמז היחיד לבאזז סביב מה שקורה על ראשה של השחקנית בת ה-35. לפני ימים בודדים תמונות חדשות שפורסמו באינטרנט הראו את סטון במראה בהחלט מעורר תהייה. ועם זאת, הוא לגמרי יכול להיראות גם כתוספת של אקססורי חריג - בכובע/כיפה צמודה שעטפה כל את ראשה מבלי שאף שיערה תציץ גם לא בס"מ.

באותו רגע המעריצים כבר החלו בתיאוריות הקונספירציה השונות, כשהם משוכנעים שהיא גילחה את שיערה האדמוני הבוהק המזוהה עימה. "אמה סטון גילחה את הראש עבור הסרט "Bugonia" (עוד סרט שאמורה להשיק בקרוב) נכתב בקפשן לצד אחד הסרטונים שעלו לאינסטגרם. "לא מאמינה שהיא קרחת עכשיו", כתבה עוקבת נוספת ואחרת השיבה לה: "אף אחד מאיתנו לא יכול להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully