וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שוכחת מאיפה באה: מישל גרציג בעומס שרשראות עם מסר

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 15:54

הדוגמנית הישראלית ובעלה הכדורגלן טיבו קורטואה, הגיעו השבוע לאירוע העלאת מודעות לסרטן השד של מגזין ELLE הספרדי. ערב גאלה נוצץ במדריד, לכבודו בחרה מישל גרציג בעיצוב מיני צחור בעל מחוך משגע, שיער באפקט המראה הרטוב ואוסף שרשראות עם תזכורת עדינה לסמל החטופים

מישל גרציג וטיבו קורטואה באירוע של מגזין ELLE. @fernando_roi,
וייבים של רויאלטי/@fernando_roi

לפני שחודש אוקטובר הפך עבורנו הישראלים לחודש טראומטי בלשון המעטה, אנחנו כנשים זוכרות להזכיר ולתזכר בעיקר את עצמנו לבצע בדיקת לגילוי מוקדם של סרטן השד. חודש המודעות לסרטן הנפוץ, מביא עימו לא מעט פרסומות ואירועים שיסייעו לקדם ולדחוף נשים ללכת לבדיקה הכה חשוב. אירוע אחד שחל לאחרונה, התקיים באדמת מדריד היפה, בה מגזין ELLE הספרדי קיים טקס מפואר ויוקרתי, שכלל ערב גאלה עם כל ההוז אנד הוז בספרד וברחבי מדינות אירופה השכנות.

מישל גרציג וטיבו קורטואה באירוע של מגזין ELLE. Carlos Alvarez, GettyImages
הוא עם סמל סרטן השד, היא עם סמל השבת החטופים/GettyImages, Carlos Alvarez

כתושבת מקומית לכל דבר, הגיעה מישל גרציג מלווה בבעלה, השוער הספרדי טיבו קורטואה כשהיא מצליחה לבלוט בין רבות וטובות אחרות (היוש לכוכבת האמיתית של "אמילי בפריז", פיליפין לירוי בוליו). הדוגמנית הישראלית ממשיכה לייצג אותנו בכבוד כשבין האקססוריז שבחרה לאירוע האופנתי המתוקשר, נרשמה שרשרת כסופה עם תליון סמל החטופים. השרשרת, הוזמנה עבורה בעיצוב אישי של המעצבת הישראלית מיכל בן עמי, העומדת בראש מותג התכשיטים BENAMI והוטס במיוחד לכבוד האירוע עד לידיה של גרציג.

מישל גרציג עם שרשרת חטופים באירוע של מגזין ELLE. יח"צ,
יפייפיה אמיתית/יח"צ

בנוסף לשרשרת הדקיקה עם התליון המרגש, הוסיפה שלוש שרשראות נוספות שהעמיסו על צווארה בחן רב ואף הבליטו את נוכחותה המעודנת של זו עם סרט החטופים. זו לא פעם ראשונה שמישל בוחרת במחוות קטנות משלה, על מנת להמשיך להעלות את הנושא לראש סדר הדברים בלוקיישינים בהם היא מסתובבת. רק לפני כחודש התלוותה לפרמיירה הגדולה של בעלה הכדורגלן שהשיק דוקו חדש על חייו, וענדה אוסף זהוב מבית 'קסוטו' תכשיטים שכלל טבעת הצהרתית בצורת סמל החטופים במרכזה שובץ יהלום נוצץ.

עוד בוואלה

"הקונפה עם בירקין": אשתו של סינוואר עם תיק בשווי אלפי דולרים

לכתבה המלאה

מעבר לתכשוט הנהדר ובעזרת הסטייליסטית בשלט רחוק דורה (הדר) קדוש, נכנסה הדוגמנית הצעירה בשמלת מיני - עוד בחירה בעיצוב כחול-לבן לזכותה. הפיס שלבשה נוצר עבורה על ידי מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית, שרי שוקרי, במטרה ליצור "מראה סינדרלה" על פי דבריה של קדוש. פיס שבמבט ראשון נראה כסט של שני חלקים, חלק תחתון של חצאית מיני חלקה ובחלק העליון? אוקיי, וואו.

הטופ עוצב בגזרת סטרפלס במבנה מחוך קשיח, הטוויסט כאן היא האשליה שנוצרת בעקבות האפקט המורם של המחוך, שנראה כאילו חלקו עומד באוויר. בזאת ניתן להבחין גם בסיומת השפיצית העליונה של הסטרפלס וגם ב"כנפיים" הממסגרות את אזור המותניים. לכל הטוב הזה, צוותו זוג נעלי עקב שקופים. בחלקת הגלאם, הותירה את השיער הבלונד המשגע פזור בתסרוקת שביל בצד עם האפקט הרטוב, ובכל הנוגע לאיפור - עדינות בשיאה עם טאץ' קטן של עפרון שחור בעיניים ושפתיי גלוס מבריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully