וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נהיה הזוג הזה: הם אובססיביים לחגורות, ואנחנו באובסס עליהם

24.10.2024 / 23:35

האם זוג שמתלבש (טוב וזהה) ביחד, נשאר ביחד? אם מתבוננים על הפיד של ת'יאו ורמי, זוג משפיעני אופנה מפריז הידועים בתלבושות התואמות ומסוגננות שלהם, מסתמן שכן - ויש לכך סיבה עמוקה הרבה יותר משחשבתן | תענוג צרוף מסוגת תוכן לפניכן

נראה שיש זוגות שפשוט הכל הולך להם - חיים יחד, עובדים יחד ונראים שיא הסטייל תוך כדי. כאלה הם ת'יאו ורֶמי - שני משפיענים ממוצא צרפתי המנהלים ברשת מערכת יחסים אופנתית וזוגית להתקנא, וכל זה קורה על פני עמוד אינסטגרם משותף (@theoandremy_). השניים אף חולקים את אותו המזל, עקרב. אומנם עוד אין להם קהל עוקבים ענק (במונחי המדיה החברתית, 137k), אבל זוג הפאשניסטים היפים שניחנו בחוש סטייל אג'נדרי בועט כבר זוכים להכרה בתעשיית האופנה הבינלאומית.

בתוך כך, בריאיון אשתקד למגזין Elle הבריטי, הלאבי דאביז שיתפו על סוד הכוח שלהם כזוג - באהבה ובעבודה. מתברר כי מיד עם תחילת הרומן שהתפתח הם כבר התחילו לתאם לוקים. "למעשה התחלנו לעבוד יחד מיד" סיפר תיאו, "רמי ביקש ממני להיות המנהל האמנותי בפרויקטים שלו. אני זוכר שזה גרם לי להרגיש כל כך חשוב שבחר בי לא רק כשותף שלו בחיים, אלא גם בעבודה". "כן, ובמקביל הפכתי אותך לסטייליסט האישי שלי" הוסיף רמי. משנשאלו מה המשמעות של להתלבש בהתאמה עבורם, השיב רמי: "היום התיאום בינינו הוא מה שגורם לי להרגיש טוב, זה גורם לי להרגיש עוצמתי". תיאו השווה והוסיף, "כשאנחנו הולכים ברחוב מחזיקים ידיים, בלוקים המתואמים שלנו, אני מרגיש בטוח. כאילו שום דבר לא יכול לעצור אותי". את הריאיון הם חותמים בהצהרה המשותפת הבאה: "להיות זוג מחזק אותנו כי אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להשיג הכל". זה הזמן להזכיר ולחדד את העוצמה ופוטנציאל האדוות שיש במכפלת כוח, קרי: כשעובדים בצוות.

עוד בוואלה

בטיקטוק החליטו להתלבש כמו האחים מננדז - ככה עושים את זה

לכתבה המלאה

תיאו איטו סאנצ'ז ורמי סנה דוסו, בשמם המלא, משתמשים ברחובות פריז וניו-יורק כמגרש המשחקים הפרטי שלהם, והם גם חיים על הקו הזה. באשר לסטייל הייחודי שהשניים מתחזקים ובהתאמה מוחלטת; המדובר בברנשים מאוד אקספרימנטליים, שבגדול מצפצפים על קודי לבוש תרבותיים/מגדריים ופשוט החליטו להנות מכל העולמות. לראייה, יום אחד הם עולים על חליפה מחויטת 'גברית' נינוחה, ולמחרת כבר תראו אותם בטופ לבן צמוד עם כיווצים וכתפיים חשופות, או בגופייה שחורה בעלת שרוול בודד שצוותה למכנסי ברמודה ומגפיים צמודים בגובה הברך. בכלל, הם נוטים לשלב הרבה פרטי לבוש נשיים (בהגדרתם היבשה), וכמעט תמיד המותניים יהיו מודגשות. מה שבדיוק מביא אותנו לאביזר האופנה שמסתמן כמועדף עליהם בפער - חגורה. מחגורות מינימליסטיות דקיקות, דרך חגורות סטייטמנט בניחוח 'מערבוני' שמצמצמות על גופם בלייזר אוברסייז ועד מחוכי מותניים.

פלטת הצבעים עליה השניים מקפידים (ואולי בהחמרה יתרה מדי) היא כל מה שנופל תחת קטגוריית הניוטרלס והמונוכרומטיים, משמע שחור, לבן, אפור ובז' על גווניו. המקסימום 'צבע' שתראו על תיאו ורמי זה בדמות ג'ינס כחול או איזו הפתעה באקססוריז - כדוגמת כפפות עור אדומות שהם שילבו עם טוטאל לוק אפור. עוד דרך בה הם מתבלים את מערכות הלבוש הזהות היא באמצעות תכשיטים מטריפים ותיקי יד עצומים.

עכשיו נשאלת השאלה; האם זוג שמתלבש (טוב וזהה) ביחד, נשאר ביחד? ובכן, תלבושות תואמות כנראה לעד יזכירו לנו תמונות משפחתיות גנוזות של אחים או אחיות שבואו, הכריחו אותם להתלבש אותו הדבר. בד בבד, אם נתבונן על ימי הזוהר של להקות בנות משנות ה-00 כדוגמת דסטיניז צ'יילד, או להקות עכשוויות כמו בלאקפינק, המראה הסינרגי והמגובש של חברות הלהקה הוא חלק בלתי נפרד מהנוכחות המקצועית והתדמיתית שלהן. משכך אין ספק כי למערכות לבוש תואמות יש כוח.

תיאו איטו סאנצ'ז ורמי סנה דוסו בארוחת בוקר של מון בלאן במילאנו 2024. Daniele Venturelli, GettyImages
תיאו איטו סאנצ'ז ורמי סנה דוסו בארוחת בוקר של מון בלאן במילאנו 2024/GettyImages, Daniele Venturelli

לפי הפסיכותרפיסטית המינית והסוציולוגית ג'ורדן דיקסון במאמר ל-Highsnobiety, תיאום הופעות עם אחרים הוא "ניסיון להתמזג עם החבורה, ולעתים קרובות כדי למצוא קבלה או התאמה חברתית עם אחרים. בין אם זה קבוצה, חבר, עמית או שותף", לדבריה. "מציאת ההשתקפות של עצמנו בסובבים אותנו במובן האופנתי יכולה להיות סוג של אימות או קבלה חברתית, כדי שאנשים יוכלו להשתלב ולהרגיש בטוחים". או במילים אחרות, לבוש תואם או משלים נותן מסר חזק של שייכות, אחדות ו"ביחדנס". באופן לא מפתיע אם כן, זוגות מפורסמים (או במקרים רבים, הסטייליסטים שלהם) יוצרים גרסה משלהם לאופנה מתואמת - כזו שמהדהדת שלא רק שהם ביחד, אלא שהם חזקים וכאן להישאר. בין הדוגמאות הבולטות לכך נמצא את ג'סטין והיילי ביבר, שתחת עינם הפקוחה של אנשי הסטיילינג שלרשותם לא פעם הביברים מפציעים באירועים בסכמת צבעים מתואמת בקפידה.

"תלבושות מתואמות מסוג זה יכולות להיות תרגיל במיתוג, גם לזוגות שאינם סלבס", מסבירה המטפלת הזוגית ג'ואנה הריסון. וממשיכה: "זה עשוי להצטייר כמו הצהרה ברורה לגבי מי בני הזוג ומה הם רוצים שיהיה המיתוג של מערכת היחסים שלהם". מנגד, במאמרה "לבוש זוגי בקוריאה" שפורסם ב-The Design Journal, חוקרת העיצוב ג'ודי פארק מתעמקת בצמיחה ובהתפתחות של הבגדים הזוגיים בדרום קוריאה, תוך שהיא בוחנת את הדרכים שבהן זה מאשר מחויבות ואהבה רומנטית, אבל גם מעלה תהיות אם זה בהכרח דבר טוב(?). פארק מדגישה שמעבר למחויבות שבהחלטה להתלבש אותו הדבר כל הזמן ולאורך זמן, זה אומנם יכול לספק סוג של נוחות וזהות אך גם ככל שהקשר מתקדם הטעמים של בני הזוג משתלטים זה על זה, יוצרים תלות משולבת ואף טשטוש של הזהויות הנפרדות לכדי אחת. ויש לכך מחירים.

ההיסטוריה נתנה לנו שפע דוגמאות לאייקוני אופנה וסלבריטאים שפעם היו בהתאמה מושלמת, ממש בנו את המראה והזהות שלהם בהקבלה, רק כדי שהכל יתמוטט להם ולנגד עינינו לאחר הפרידה (היי קים קרדשיאן וקניה ווסט). אך בסופו של דבר, לבוש זוגי יכול להתחבר לצורך העמוק והאנושי שלנו לרצות להרגיש שייכים - במיוחד במערכות יחסים רומנטיות. ואם לשפוט על פי האינסטגרם של הדואו שלנו מסתמן שכך הדבר אצלם, תוך שהם מקפידים אחת לכל 4-5 קוביות בפיד להציג סצנה זוגית סקסית ואולטרה-פוטוגנית.

לסיכום, תיאו ורמי הם פשוט תענוג צרוף מסוגת תוכן. אבל אם יש לנו תלונה אחת קטנטנה ויחידה כלפיהם, זה שהכל קצת (הרבה) יותר מדי מהונדס שם, והיה מרענן לקבל מהם מדי פעם הצצה יותר "גולמית" לסטייל ולהתנהלות שלהם מחוץ לעדשת המצלמה והתאורה המוקפדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully