וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום" בתחת שלה? נטלי דדון בלוק ציוני מפתיע בהקפות בכיכר

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 11:11

הדוגמנית מכה שנית (או שלישית? איבדנו את הספירה) בטוטאל לוק ציוני. הפעם, בהקפות בכיכר דיזנגוף אמש, שם הגיעה לתמוך במשפחות החטופים, בעודה לובשת מכנסיים עם הכיתוב "שלום" באזור הישבן (תגובות בעוד 3...2..1) ובתוספת צעיף יהודי-מסורתי שבמבט ראשון נראה ככאפייה

נטלי דדון וקובי סמרנו, אביו של החטוף יונתן סמרנו, בערב שמחת תורה בכיכר דיזינגוף, 2024. יח"צ,
נטלי דדון וקובי סמרנו, אביו של החטוף יונתן סמרנו, בערב שמחת תורה בכיכר/יח"צ

מדי שנה הקפות שמחת תורה בבית הכנסת הן האירוע הכי חם בעיר, השנה בשל הנסיבות, ההקפות המשמחות קיבלו רובד נוסף בשל המצב המדיני והקריאה להחזרת החטופים הביתה. השיירה שהגיעה לחגוג את ציון סיום קריאת התורה והתחלתה מחדש, קיבלה נפח מצד פעילי המחאה למען שחרור החטופים, שהגיעו אמש (ה') לכיכר דיזינגוף תל אביב וערכו מיצב המדמה חטופים מול האירוע.

על פי המסורת, הקפות עם ספרי התורה הן הדבר הנהוג לעשות, במקרה שלנו נמשיך להקיף את הנוכחים ומלבושיהם באירועי ליל אמש. ביניהם, נטלי דדון שהגיעה ללוקיישן התל אביבי בטוטאל לוק מעניין. נראה זה כמו לבוש פשוט לכל דבר ועניין, המורכב מג'ינס תכול וחולצת בייסיק לבנה - אז זהו, שלא.

נטלי דדון לובשת צעיף סודרא "עם ישראל חי". מערכת וואלה, מערכת וואלה
יכול לתעתע/מערכת וואלה, מערכת וואלה

במבט ראשון לגמרי אפשר לחשוב שהדוגמנית הישראלית בחרה לעטות על עצמה כאפייה, אך מי שישים לב לפרטים ודאי יראה את הכיתובים בשפה העברית "עם ישראל חי", המתנוססים על גבי הצעיף. אז לא, אין כאן שום אות הזדהות עם בני האיסלאם (בטח לא היא), שכן הכאפייה בפרינט הגיאומטרי מזוהה כאחד הסמלים שלהם - אלא מדובר כמובן בסודרא. פריט הנחשב ל"כאפייה יהודית", ששימשה במשך אלפי שנים את העם היהודי ועוד משמשת ככיסוי ראש מסורתי (בדומה לטלית). דדון בחרה בעיצוב עם דיטלס כחולים על בסיס בד לבן, מבית המותג My Sudra (כ-190 שקלים) המתמחה בפריטים הללו.

נטלי דדון לובשת ג'ינס עם הכיתוב "שלום". ערב שמחת תורה 2024. מסך אינסטגרם natalydadon, צילום מסך
שלום in your ass/צילום מסך, מסך אינסטגרם natalydadon

החלק הקצת יותר מעניין ואולי הנתפס ככזה העלול לעורר לא מעט מחלוקת, הוא דווקא האזור התחתון של הלוק. כאמור, נטלי בחרה ללבוש מכנסיי ג'ינס כחולים בגזרת אוברסייז מתרחבת, פלאס כמה כיסים גדולים. התפנית בעלילה הגיעה בחלק האחורי, כשעל אזור הישבן נרקם הכיתוב "שלום" בצבע לבן בליווי צורות כחולות של מגן דוד בגדלים שונים. את הכיתוב, שוודאי עוד נשמע תגובות עליו ברגע שהתמונה תעלה לפיד האינסטה של הדוגמנית, עיצבה איילת לוי ועקנין, המייצרת פרטי וינטג' על ג'ינסים קיימים, על ידי רקימה.

נטלי דדון לובשת ג'ינס עם הכיתוב "שלום". ערב שמחת תורה 2024. מערכת וואלה, מערכת וואלה
ציונה מכה שנית, או שלישית?/מערכת וואלה, מערכת וואלה

עוד בוואלה

מה הלו"ז? ג'סטין ביבר נצפה עם כאפייה אדומה על ראשו

לכתבה המלאה

זו ממש לא תהיה הפעם הראשונה (וניחוש שלנו, גם לא האחרונה) בה הדוגמנית בוחרת להשתמש בסמלים יהודים-ישראלים במטרה להעביר מסר חזק ויציב. רק לפני כשנה בחרה בלבוש מצמרר ביותר בעצרת האנטישמיות בברלין, שם לבשה עיצוב של צמד המעצבים ינקי ונטף הכולל דם במשפעות ובחזה לצד לוגו זק"א בתפזורת. פעם נוספת הייתה בפורים האחרון, שם דדון לקחת את שאריות החג ויצרה ממנו אחלה לימונדה. התוצאה? חמוץ-מתוק, זאת לאחר שבחרה בשמלה לבנה עם מחשוף בצורת ארץ ישראל שהצליח לעצבן את העוקבות: "זה לא מקדם אותנו כעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully