וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן הקוקיה: הטרנד החדש בשיער שיחזיר אתכן לילדות

מגמה חדשה ודי מוזרה תופסת תאוצה בעולם הביוטי ואנחנו כאן בכדי להדליק נורה אדומה ולא בהכרח להמליץ. אם חשקה נפשכן - כך תעשו את זה נכון, אבל אפשר גם להסתפק בסלפי יפה לתיעוד בלי לצאת ככה מהבית

יח"צ

החידושים בתעשיית הביוטי אף פעם לא נגמרים, וטרנדים רבים נוטים לחזור על עצמם אחת לכמה שנים בוורסיה עדכנית יותר. המגמות האחרונות הבולטות בעיצובי השיער הן בעיקר חצי קוקו שובב, כזה שמזוהה עם הקרדשיאניות, גם קארה בוב היה לנו בחורף שעבר, ונפלאות הקורונה הביאו עימן גם משב רוח מרענן של נשים שזנחו את הפן ונתנו דרור לשיער הגלי שלהן.

לעוד חדשות אופנתיות:
אריאל הלוי: "הצלם אמר לי להתפשט - אמרתי לו שאין מצב"
הכנות ליום ההולדת: בלה חדיד במייקאובר חדש

View this post on Instagram

??

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

תופעה חדשה בה נתקלנו בשבועות האחרונים היא הקוקיות, שייתכן כי מקורה בסגר והרצון קצת להשתעשע ולהשתטות, אחרת איך תסבירו את התסרוקת האינפנטילית הזו? כן, כמו שאימא שלכן עשתה לכן כשהייתן בנות שלוש ובגיל חמש כבר הרגשתן שזה ממש לא בשבילכן כי עברתן את הגיל, הקוקיות חוזרות לעולמנו. הגרסה החדשה מתמקדת בחלק הקדמי של השיער, מן חצי קוקו שחולק לשניים, כשהחלק האחורי נשאר פזור. מי שבחרה ללכת לאקסטרים עם השטות גם הוציאה שני שוונצים מקדימה. אללי.

מעצבת השיער של היילי בולדווין ביבר, אמנדה לי, והמטפל האישי בתוספות של קיילי ג'נר בחודשים האחרונים ג'יזס (כן, כמו ישו) גווארו, הם רק חלק ממעצבי השיער המוכרים שהחליטו לאמץ את המראה הילדותי. גם הזמרת רוזליה, כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי, עדן פינס ועוד מספר ידועניות כבר השיקו סלפי עם התסרוקת החדשה, כשבמקביל נרשמה גם תסרוקת גולגולים על קורטני קרדשיאן בכבודה ובעצמה. רק נזכיר שנטע ברזילי עשתה את זה קודם, ואנחנו ממליצות להיזהר בלצאת עם לוק שכזה מהחלל הקובייתי שלכן.

אם בכל זאת בא לכן להתנסות בלוק החדש - הקפידו לחלק את החלק הקדמי של השיער לשתי קווצות שוות עם שביל מדויק באמצע. תפסו בגומיות קטנות, מומלץ בצבע שיערכן עד לכדי בלתי נראות (זהירות, זה כואב כשמורידים) ומתחו טוב את החלק הקדמי בסירוק מוקפד פלוס סרום טוב להענקת ברק.

עוד בוואלה!

רואה לך בעיניים: הדברים שלמדנו משבועות האופנה בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully