וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחו מקיטבג, יש בלנסיאגה: ככה טיילור מלכוב הגיעה ללשכת הגיוס

טיילור מלכוב התגייסה בלוק קליל וספורטיבי, אבל האקססורי היוקרתי איתו בחרה להגיע ללשכת הגיוס הפתיע בענק. ולא, אנחנו לא מדברות על הצמוד לירן דנינו

טיילור מלכוב מתגייסת/ניר פקין

היו ימים בהם שקלנו אם להגיע חמושות במזוודה ללשכת הגיוס. חששות שמא זה יראה מתייפף מידי או לא מחובר לסיטואציה, רק שלא יקראו לנו "ילדות שמנת". אבל צה"ל של היום זה לא צה"ל של פעם, ועל אף השינמוך הרציני ברמת ההיגיינה (יש דברים שלא משתנים), את הקיטבג הנורא אפשר להשאיר בבסיס (תודה לאל) וגם לבוא עם פריטים שווים מהאזרחות שיעניקו תחושה של בית. בעוד אחרות יסתפקו בקרם פנים ומסיכת השיער האהובה עליהן, הכוכבת טיילור מלכוב בת ה-18 החליטה ללכת על כל הקופה ולהגיע הבוקר (ראשון) ללשכת הגיוס צמודה לתיק יוקרתי של בלנסיאגה ולבויפרנד לירן דנינו. אקססורי שווה לא פחות.

לעוד חדשות אופנתיות:
"עשיתי מהגבות שלי קריירה"
בקרוב נסתער גם על החנויות: מה שווה לרכוש השבוע?

טיילור מלכוב. ניר פקין
טיילור מלכוב הגיעה ללשכת הגיוס חמושה/ניר פקין

הלוק היה בסיסי ביותר ותואם את המעמד, גם בו נראתה מלכוב לוהטת כהרגלה - מכנסי טייטס שחורים, טי-שירט לבנה עם קשירה שחושפת מעט בטן, ז'קט ג'ינס ונעלי ספורט לבנות של אדידס. אבל התיק, אוי התיק. דגם hourglass (שעון חול) במידה Xs מבית האופנה הצרפתי הוותיק בלנסיאגה העולה כ-6,000 שקלים, עשוי עור עם שייפ קעור בחלק התחתון וסגירה מוזהבת עם האות B, לוגו בית האופנה, פלוס ידית נשיאה קטנה בחלק העליון.

עוד בוואלה!

רוך וקושי: תכשיטי הסטייטמנט שהכוכבות אוהבות

לכתבה המלאה
טיילור מלכוב. ניר פקין
בתיק שלה כמובן!/ניר פקין

התיק, אותו ניתן להניח בקרוס וגם לאחוז ביד מגיע בשלוש מידות ובמגוון צבעים כמו לבן, חום (אותם ניתן להשיג בפקטורי 54) ואפילו ירוק ליים - כפי שעדכנו הגוון החמצמץ והנכון לקיץ הקרוב הנראה כבר על הפאשניסטות הגדולות בעולם. מלכוב בחרה בשחור הקלאסי, אותו הניחה על הכתף ובמידה הקטנה כפי שציינו, שם ניתן להכניס ארנקון, טלפון, מפתחות ואולי איזה ליפסטיק שווה. אנחנו רק נמליץ לרוקן את התכולה לשקית ולתת לבויפרנד או לאימוש לשמור על הרכש עד שתחזרי חמשוש. שפשוף נעים.

טיילור מלכוב. ניר פקין
לוק קליל, אקססורי אחד שמקפיץ את את שווי ההופעה לשחקים/ניר פקין
טיילור מלכוב. ניר פקין
היידה לרוקן את הדברים לשקית ולהביא לבויפרנד לשמור. שפשוף נעים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully