וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעונב עם טוויסט: המתלבשות המצטיינות מטקס פרסי המבקרים

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 14:23

עונת הפרסים בעיצומה, ואל טקס פרסי המבקרים התייצבו שוב הכוכבות של הוליווד עם מיטב בגדי המעצבים. אולי ברוח יום האישה שחל היום, החליטו הנשים ללבוש לוקים מעונבים - ועשו את זה נהדר. הנה המתלבשות המצטיינות, ואלו שקצת פחות

בזמן שישנתן, מעבר לים נערך טקס פרסי המבקרים, שגרם לכל נשות הוליווד שוב לעלות על בגדי מעצבים ושמלות נוצצות. ברוח התקופה, גם הפעם חלק מהטקס היה וירטואלי כאשר לא כל המוזמנים והמוזמנות הגיעו אל הבמה פיזית בלוס אנג'לס. ואולם, זה לא מנע מהם להיראות להראות הכי טוב שאפשר. ברקע יום האישה הבינלאומי שמצוין היום, הרבה מהלוקים עשו מחווה למלתחה הגברית והוכיחו שההפרדה הזו בין לוקים גבריים לנשיים כבר מזמן לא רלוונטית. הנה כל הלוקים המסקרנים מהערב הנוצץ.

עוד חדשות אופנתיות:
העליהום ממשיך: למה מייגן מרקל ענדה "יהלומי דמים"?
ג'ינג'ית לוהטת: ג'יג'י חדיד חוזרת למסלול בפעם הראשונה לאחר הלידה
מקישוט נשי לסמל של מחאה: הסיפור מאחורי חולצת ה"פוסי בואו"

גל גדות - פראבל גורונג

אולי זו הגאווה הלאומית, אבל יותר הגיוני שזו פשוט המציאות - גל גדות טקס אחרי טקס מצליחה לסנוור אותנו ולהשיג את טייטל "המתלבשת הטובה". הכוכבת הבינלאומית שרק לאחרונה הודיעה על היריונה השלישי, שיחקה אותה בענק עם לוק שחור-לבן של פראבל גורונג שכולל מכנסיים מחויטים רשמיים וטופ לבן עשוי ראפלס עצומים שמוסיפים לאפקט הדרמה. עם שפתון אדום ועגילי יהלומים של טיפאני - אין לוק מוצלח מזה.

שירה האס - ארמני

שירה האס לראשונה נטשה את בית האופנה שאימץ אותה, שאנל, והחליטה לגוון עם שמלת נשף שקפקפה של ארמני. האס לבשה שמלת כתפיות דקות עשויה שתי שכבות, כשהשכבה העליונה מתרחבת, בגוון אפרפר עם רקמה עדינה של פרחים. זה היה קלאסי, זה היה נוצץ, זה היה רשמי - אבל אנחנו כבר מצפות ליותר תעוזה.

אמה קורין - סקיאפרלי

השחקנית לקחה על עצמה להיות המתלבשת המסקרנת ביותר בטקסי השנה. לטקס הנוכחי היא בחרה ללבוש שמלה מהקולקציה הביזארית והמיוחדת של סיקפארלי. מדובר בשמלת מיני שחורה עם מחשוף במרכז הגוף ועיטורי פנינים. לזה כמובן תצרפו את עגילי האוברסייז שהם חלק בלתי נפרד מהלוק וסטילטו בצבע שחור של ג'ימי צ'ו. חייבות להודות, לא כל אחת יכולה להחזיק בצורה כל כך מושלמת בגד כל כך משונה, ואמה קורין עושה את זה נפלא.

אמנדה סייפריד - מיו מיו

תגידו שלום למתלבשת המצטיינת של הערב. אמנדה סייפריד עושה בית ספר לכל המתלבשות שרוצות לנוע על הסקאלה שבין נשי לגברי עם אאוטפיט מדויק של מיו מיו. על המסלול הציגה קאיה גרבר את האאוטפיט הזה בצורה די רגילה, ואז הגיעה אמנה סייפריד והסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט, זו שגם הלבישה את גל גדות, ונתנה לו טוויסט ששידרג בענק. הלוק של סייפרד מורכב ממכנסיים מחויטים בשחור בגזרת שבע שמיניות עם חולצת קריסטלים שקופה והשדרוג: צווארון לבן עם פפיון וכפתורים. עם תסרוקת אסופה ועקבים עדינים - לדבריה של סטיוארט, "אם המראה הזה היה קוקטייל, הוא היה מורכב מגרטה גרבו, לייזה מינלי ב'קברט' ומעט צ'רלי צ'פלין".

זנדאיה - ולנטינו

עוד מתלבשת מחוננת היא זנדאיה, שמצליחה באופן מושלם להחזיק באטטיוד של לא סופרת אף אחד ממטר ועדיין לשדר עדינות ורוך. הפעם בחר עבורה הסטייליסט הצמוד לואו רואץ' שמלה של ולנטינו שמורכבת מחצאית רחבה וגדולה בגוון כתמתם וחלק עליו שנראה כמו גופייה פשוטה ומבריקה. לא בטוח שזה משהו שהיינו לובשות לשטיח האדום, אבל על זנדאיה הכול עובד. הפלוס המעניין הוא בגזרת תסרוקת הצמות שמכילות מסרים על היסטוריה, גאווה ושייכות. מעניין להיזכר שגם בטקס פרסי המבקרים בשנה שעברה הגיעה זנדאיה עם תסרוקת דומה.

עוד בוואלה! אופנה

הסיפור הכואב מאחורי הצמות של עדן פינס

לכתבה המלאה

פיבי דינבור - לואי ויטון

הכוכבת התורנית היא פיבי דינבור, הלוא היא דפני מהלהיט של נטפליקס "ברידג'רטון". אז עכשיו הגיע השלב לפקוד שטיחים אדומים והיא עושה זאת בשמלת מידי מעור עם עיטורים כסופים של לואי ויטון, שממש לא מתאימה לדמות שהיא גילמה על המסך. זה הזמן להראות לעולם שיש בה גם צדדים מחוספסים.

אניה טיילור ג'וי - דיור

כוכבת "גמביט המלכה" ככל הנראה התאהבה בבית האופנה דיור ובעיצובים של מריה גרציה קיורי, אחרת אין הסבר לדבקות שלה טקס אחרי טקס בשמלות של המותג. אחרי שהצטיינה בגלובוס הזהב עם לוק ירוק של דיור, הפעם היא הורידה הילוך עם שמלת טול סגולה, בעלת פוטנציאל אדיר ועם מימוש קצת פחות, שגם הוא של בית האופנה הצרפתי. אולי זה המחשוף שלא הסתדר 100% או תוספת הכפפות הבלתי נחוצה, אבל משהו שם לא עבד. אולי סגול זה פשוט לא הצבע שלך.

סינתיה אריבו - ורה וונג

סינתיה אריבו תמיד מתלבשת בגדול והפעם היא הלכה על שמלה פרחונית של ורה וונג שכוללת כתפיים מודגשות, שובל ארוך, מחשוף מדויק ושסע קדמי נכון שחושף חלק תחתון שחור ולא סתם עוד עור לא נחוץ. דרמה במיטבה.

ג'יליאן אנדרסון - דיור

ג'יליאן אנדרסון לא רק חזרה הביתה מהטקס הזה עם פרס השחקנית הטובה, אלא גם עם ערימה של שבחים על הלוק המחויט המוצלח שלבשה. אנדרסון הלכה על חליפת סאטן נטולת שרוולים של דיור שכוללת מכנסים קלאסיים בצבע שחור שנחוצים בכל ארון עם חלק עליון בעל מעין צווארון גדול שמספק את הטוויסט הנחוץ ללוק הזה, והופך אותו למגה מדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully