וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קווין, רופאה בבגד-ים: ג'יין סימור חוגגת על החוף

12.3.2021 / 9:00

השחקנית האייקונית, לנצח "דוקטור קווין, רופאה במערב", נסעה לחופשה משפחתית בהוואי אחרי שנה עמוסה, שם תועדה על החוף בבגד-ים וצעיף בעיצובה. שיטוט בחשבון האינסטגרם שלה זו הנאה מובטחת

השחקנית ג'יין סימור, שמוכרת בעיקר מסדרת הדרמה "דוקטור קווין, רופאה במערב", אבל גם בזכות היותה נערת ג'יימס בונד אי שם בסבנטיז, חגגה בחודש שעבר 70. ואולם, אם תציצו בתמונות הפפראצי שלה שתועדו השבוע, ספק אם תצליחו לזהות קשר בין הספרות הללו לבינה. למעשה, אם תשוו תמונה שלה מתקופת הזוהר לפני כמה עשורים לבין היום, לא ניכר הבדל של ממש. סימור, שנחשבת לאייקון בתעשיית הבידור, נסעה לסוף שבוע בהוואי עם משפחתה, שם היא פופרצה בבגד-ים כחול עם מחשוף מדויק.

עוד חדשות אופנתיות:
הסוף לבגדי נשים וגברים? הצעד שעשוי להוביל למהפכת יוניסקס אמיתית
הכי חשופה שראינו: צילומי העירום של רוזי הנטינגטון וויטלי
מחיר נגיש, ואפילו לא סולד-אאוט: מייגן מרקל מרגיעה את הרוחות בשמלה נהדרת

בידה אחזה צעיף בעיצובה, שהוא סוג של פראו לבן בהדפס פרפרים, שאמור היה להיקשר סביב המותן. שיערה הג'ינג'י התבדר ברוח והיא נראתה קורנת במיוחד. בזמן שהקורונה הכתה בעולם, סימור לא התבטלה לרגע ועבדה במרץ, אז עכשיו, כשהעניינים נרגעו, היא החליטה לקחת פסק זמן בחופים הקסומים של הוואי. "באיזשהו שלב במהלך השנה האחרונה, הסוכנים שלי אמרו שאני הלקוחה היחידה שלהם שעובדת כרגע", היא אמרה בריאיון ל-Page Six באוקטובר האחרון. "עבדתי על שלושה פרויקטים אחד אחרי השני".

למי שלא בקיא בפרטים נזכיר כי סימור היא שחקנית בריטית-אמריקנית עטורת פרסים שלא הפסיקה לעבוד לרגע מאז שנות ה-70 ועד היום עם שלל סדרות וסרטים בכיכובה. בעבר בהחלט היו לה כמה הישגים שהפכו אותה לאייקון שהיא, אבל גם היום אפשר עדיין לראות אותה על המסך. לאחרונה, התייחסה בריאיונות לעובדה שהיא הגיעה לגיל 70 וחשפה את סודות היופי שלה. "אני חושבת שעור טוב זה באמת הסוד לאיך לא להזדקן. צריך להגן על העור מפני השמש, להשתמש ברטינול בלילה, לאמץ שגרת טיפוח שעושה טוב לעור שלך. זה הסוד שאני מכירה".

עוד בוואלה! אופנה

בדרך לחיסון? הכירי את החולצה הגאונית שתמנע מבוכה

לכתבה המלאה
ג'יין סימור 2020. GettyImages
שחקנית עטורת פרסים. ג'יין סימור ב-2020/GettyImages

חרף העובדה שהיא החליפה קידומת השנה, היא מעודכנת מאוד ברשתות החברתיות ומחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 194 אלף עוקבים, שמשמש אותה גם למטרות שיווקיות, אבל לא רק. לצד מסע נוסטלגי מענג אל מה שהיה פה פעם, הצצה לחיים הטובים שלה, המון תמונות עם חיוך עצום ושיער בריא שגורם לכולנו לקנא - היא משתפת באינסטגרם גם הרבה לוקים מעניינים וצבעוניים, שמטרתם היא להציג לעוקבים את קולקציית הצעיפים שלה.

מלבד היותה שחקנית מצליחה, סימור הקפידה לאורך השנים להמשיך להיות רלוונטית בשלל תחומים - היא כתבה ספרים ועיצבה קולקציות של תכשיטים, פסלים, נרות, רהיטים - וכן, גם צעיפים. באתר שלה היא מספרת על החיבה העזה שלה לאומנות ועיצוב ועל הנפש היזמית שלה שגרמה לה להמציא את עצמה מחדש בכל פעם - ולהצליח למכור בענק כל דבר שהיא מציעה. לאחרונה ברשת היא מרבה לקדם את הצעיפים הצבעוניים שלה שיכולים להיקשר סביב הגוף בשלל צורות. המחיר, למקרה שתהיתן, נע בין 65 ל-95 דולרים. גם אין לכן כוונה להצטייד באחד מהצעיפים של סימור, שווה לשוטט באינסטגרם שלה רק כדי להידבק באופטימיות. אין שם בגדי מעצבים או השראות סטייל מטורפות, אבל יש גם רק הרבה צבע, ולעיתים זה כל מה שצריך. ההנאה מובטחת.

ג'יין סימור 1986. GettyImages
יש הבדל? ג'ייון סימור ב-1986/GettyImages
ג'יין סימור 2001. GettyImages
לא סתם היא אייקון. סימור ב-2001/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully