וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הלוקים הנועזים מטקס ה-VMA

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 12:19

טקס פרסי הקליפים השנתי של MTV הגיע לניו יורק והכוכבות התמקדו במוטיב אחד - מעט בד. ג'ניפר לופז בשרוכים מסוכנים, מייגן פוקס בחוטיני נוצץ, דוג'ה קאט עם כיסא על הראס, ומדונה? ניתן לתמונות לעשות את העבודה

מייגן פוקס, קורטני קרדשיאן, VMA. GettyImages
אחת שלא התלבשה ואחת שהתלבשה לא טוב. מייגן פוקס וקורטני קרדשיאן/GettyImages

טקס ה-VMA היה מאז ומתמיד מעוז הקרקס. אמש (ראשון), בציון 40 שנים לערוץ, שייתכן כי מזמן איבד את הרלוונטיות שלו תודות ליוטיוב ולרשתות החברתיות, הלוקים היו מעניינים פחות - אך נועזים כמתבקש. וכשאנחנו אומרות נועזים אנחנו מתכוונות - מעט בד ומקסימום מחשופים, חיתוכים א-סימטריים, שרוכים למיניהם שלא באמת מסתירים משהו ואווירת סאדו מאזו קלילה.

ג'ניפר לופז, האישה שלא נחה, הגיעה היישר מוונציה ועברה לחליפה (אם אפשר לקרוא לה ככה) שחשפה את הריבועים, מדונה לא חסכה בפוש-אפ (עם הד"ר ובלי), ליל נאז היה מעולה בסגול לבנדר ומייגן פוקס בתחתונים כסופים ותו לא. הנה הלוקים מהערב הנוצץ.

מדונה, VMA. GettyImages
הכה את המומחה - של מי הישבן?/GettyImages

ג'ניפר לופז

אחרי שמלת המחשוף הלבנה של ג'ורג' חובייקה, הגיעה לופז לטקס ה-VMA להעניק פרס לאוליביה רודריגו, והותירה את הקהל נפעם. חולצת גולף עם קשירות שרוכים במרכז החזה של דייויד קומה וחצאית מיני מראות עם אותו אלמנט מסוכן בדיוק.

ג'ניפר לופז, VMA. GettyImages
את עוצרת לנוח מתישהו? ג'יי לו בדיוויד קומה/GettyImages

מדונה

מדונה, או יותר נכון הבובה המתנפחת שהתחפשה למדונה, הגיעה בלוק עור בשילוב לטקס של המותג atsukokudolatex - מהכובע ועד הסינר. היה גם טרנץ' אייקוני של ברברי וגם הוא לא הציל את המצב.

מדונה, VMA. GettyImages
בשביל מה תווי פנים? מדונה עם הטרנץ' של ברברי/GettyImages

מייגן פוקס

הפוקסית הגיעה בשמלת מידי צמודה ושקופה של מוגלר עם מחוך מובנה מתחת באיזור החזה ותחתוני חוטיני קטננטים וכסופים. קשה להתווכח עם פיגורה כזו, אבל אותה שמלה בלי השקיפות הייתה נראית לא פחות וואו.

מייגן פוקס, VMA. GettyImages
גוף בלתי אפשרי. מייגן פוקס במוגלר/GettyImages

קורטני קרדשיאן

אז ככה, קורטני קרדשיאן אומנם מאושרת ודואגת להחליף נוזלים בכל הזדמנות אפשרית עם טרוויס ברקר, אבל החוש האופנתי שלה הולך ומשתבש ככל שהזוגיות הזו ממריאה. שמלת עור עם שרוכים של Olivier Theyskens מקולקציית סתיו-חורף 2021 וסנדלי קשירה שדווקא חיבבנו.

קורטני קרדשיאן, VMA. GettyImages
תפסיקי להתמזמז ותחליפי סטייליסט! קורטני קרדשיאן/GettyImages

קמילה קביו

היו זמנים בהם שילוב הצבעים של ורוד-אדום היה בשיאו. זה באמת עבד ואף כוכבת לא פסחה על הקומבינציה. לשמחתנו, אנחנו כבר לא שם, רק נראה שקמילה קביו לא קיבלה את ה'ממו'. הזמרת צעדה על השטיח האדום בשמלת מחוך עם פפיון עצום של Alexis Mabille ואפילו הצללית תאמה לאסון הזה.

קמילה קביו, VMA. GettyImages
מאמי, טרנד האדום-ורוד נגמר מזמן. קמילה קביו/GettyImages

שון מנדז

יש דברים שצריך ללמוד מהבויפרנד והנה שון מנדז בחליפה מ-ע-ו-ל-ה בצבע קרם של ג'ודי טרנר. האקססוריז במקום, הגזרה של המכנסיים נהדרת וגם המבט החודר תורם ללוק הכללי.

שון מנדז. GettyImages
אתה צריך להעביר את הפרטנרית שלך שיעור. שון מנדז נראה מעולה/GettyImages

דוג'ה קאט

הראפרית הנועזת לא הסתפקה בסכין ומחוך מתפוצץ של ויויאן ווסטווד, אלא הגדילה לעשות והניחה כיסא על הראס. נותרנו ללא מילים, אבל ההופעה הייתה כיפית ללא ספק.

דוג'ה קאט, VMA. GettyImages
היי, יש לך כיסא על הראס. דוג'ה קאט/GettyImages

אשנטי

הכוכבת של תחילת שנות האלפיים הגיעה בשמלת S&M של מייקל קוסטלו, עיניים מעושנות בהגזמה וציפורניים סכנה לציבור. ככה לא עושים קאמבק!

אשנטי, VMA. GettyImages
מתברר שסאדו מאזו נורא קורה עכשיו. אשנטי במייקל קוסטלו/GettyImages

אבריל לוין

זו אבריל לוין של פעם, רק עם גלאם גרסת 2021. חליפת משבצות ורודה של Area and Cristahlea עם טופ נוצץ, איפור משגע ועגילים שקשה לפספס.

אבריל לוין, VMA. GettyImages
המשבצות הידועות פלוס זיק של גלאם. אבריל לוין/GettyImages

ליל נאז

ליל נאז הוא תמיד הצגה והפעם הגיע בחליפה מחויטת וחושפת כתפיים של ורסצ'ה בסגול לבנדר. פרינס היה גאה.

ליל נאס. GettyImages
ליל נאז נותן שואו בוורסצ'ה/GettyImages

ריטה אורה

הזמרת הבריטית בלוק שחור של וורה וונג עם כפפות ארוכות, מגפיים אלסטיים עד מעל הברך ותסרוקת גולגולים. חדשות בשבילכם - היא חולקת עם ג'יי לו סטייליסט, ולא בטוח שזה עובד לטובתה.

ריטה אורה, VMA. GettyImages
מתי תקלעי תגידי? ריטה אורה בוורה וונג/GettyImages

עוד בוואלה!

הכוכבות ששרפו את השטיח האדום בוונציה

לכתבה המלאה

אוליביה רודריגו

את הפוקוס לאוליביה רודריגו נתנו ממש לאחרונה עם שערוריית המרצ'נדייס שלה ונראה שגם בשטיחים אדומים היא פחות מוצלחת. שמלה של ורסצ'ה שאין בה טיפת סגנון ועגילי פרפר נופלים. העיקר קטפת פרסים.

אוליביה רודריגו, VMA. GettyImages
חלש. אוליביה רודריגו בוורסצ'ה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully