וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללוק הזה בהחלט מגיעות מחיאות כפיים - קמלה האריס בשמלה נהדרת

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 7:21

סגנית הנשיא הראשונה של ארצות הברית הגיעה לטקס הפרסים השנתי במרכז קנדי בוושינגטון בשמלת ערב זוהרת של מעצב אמריקני עם שרוולים דרמטיים ועיטורים נוצצים בצווארון. אחרי התחלה יפה בתפקיד החדש, ולאחר מכן תקופת שיממון - השמלה הזו היא בדיוק מה שהיינו צריכות

קמלה האריס. GettyImages
מוצלחת במיוחד - קמלה האריס בטקס הפרסים השנתי במרכז קנדי בוושינגטון/GettyImages

בתחילת השבוע סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס העניקה לנו רגע אופנתי נדיר כשהגיעה לטקס הפרסים השנתי של מרכז קנדי שנערך בבית הלבן בשמלת שכמייה שחורה ומרהיבה בעיצוב מייקל קורס. זו השנה ה-44 למסורת פרסי מפעל-חיים המוענקים לאומני במה כהכרה על הישגיהם, ואחרי ארבע שנים בהם נשיא ארה"ב הקודם דונלד טראמפ נעדר מהאירוע החגיגי באופן הפגנתי, נרשמה נוכחות מלאה של שני הזוגות הבכירים בבית הלבן - נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שהגיע עם רעייתו ג'יל וסגניתו שהגיע עם בן זוגה דאג אמהוף.

כזכור, אי שם בסוף ינואר האחרון עת כניסתו של ממשל ביידן לבית הלבן, הציפיות האופנתיות מקמלה האריס, כמו גם מג'יל ביידן לא היו מרקיעות שחקים. ולא בגלל שהן לא יכולות. אחרי שנים בהן רגעי הסטייל התכופים שנטבעו ביסודיות על ידי מישל אובמה ולאחר מכן תוגברו באדיבות מלניה טראמפ הפכו להיות אובססיית מדיה רצינית, היה נדמה כי שתי הנשים הללו באו עם תכניות לסטייטמנט שתכליתו להרגיע את השיח בנושא.

הדיבור סביב סגנונה של האריס טרום כניסתה לעמדת הסגנית היה סביב נושא הנעליים השטוחות והסניקרס שהיו סימן היכר ייחודי לאישה בתפקידה ובמעמדה. אליהם היא ציוותה לרוב חליפות ולא פעם גם מכנסי ג'ינס בשילוב חולצות טי, עם או בלי ז'קט מעל.

קמלה האריס. GettyImages
לשמלה הזו מגיעות מחיאות כפיים סוערות - קמלה האריס במייקל קורס/GettyImages

מאז כניסתה לתפקיד ניתן היה לראות אותה בעיקר בחליפות שלא ניסו לייצר שום באזז. רגע המלתחה הגדול ביותר שלה היה צילום לשער הווג האמריקני, גיליון פברואר 2021, בו לבשה ז'קט בגוון אספרסו של המעצב דונלד דיל מעל טי לבנה ובשילוב מכנסי סקיני שחורים באורך קרופ לצד נעלי אולסטאר.

התמונה עוררה ברשת דיון סוער ולא בדיוק חיובי כשהטענות המרכזיות הכתירו את התלבושת כלא מכבדת את המעמד, כמו גם שהרעיון להציג אותה כנגישה ועממית קיבל ביצוע מוגזם עד כדי מגוחך. זו כנראה הסיבה שהביאה אותה בעשרת החודשים שחלפו מאז להתמקד בבגדים שייצרו מינימום כותרות.

עוד בוואלה!

מיני סערת מלתחה: מה לבשה קמלה האריס בשבועיים הראשונים לתפקיד?

לכתבה המלאה

קמלה האריס לווג

שמלת השכמייה בצללית מקסי אלגנטית המעוטרת ברקמת קריסטלים סביב אזור הצוואר פלוס נעלי פאמפס סטילטו תואמים איתה הופיעה בתחילת השבוע הייתה בגדר הפתעה לא צפויה. האריס השלימה את הלוק עם תיכשוט עדין שכלל צמידים על שני פרקי הידיים ונראתה כמי שהלכה 180 מעלות מהמראה שניסתה לשווק באותו שער ידוע לשמצה.

אם ניקח בחשבון את העדויות המטרידות שפורסמו בתחילת השבוע לגבי סגנון ניהולה של האריס שתואר על ידי מקורות שעבדו במשרדה כ"ביריוני", "הורס את הנפש" ו"משתלח", קשה שלא לתהות האם יש פה ניסיון מתוכנן להסית את תשומת הלב מאותן ביקורות באמצעות הטיית המאזניים לעבר מיקוד בענייני מלתחה?

קמלה האריס. רויטרס
תני לנו עוד קצת מזה. קמלה האריס בשמלת שכמייה של מייקל קורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully