וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל כבר סימנה וי - קבלו את הטרלול המדליק של החורף

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:09

התרגלנו לראות מגפיים מחופשים לגרביים אבל זה באמת מתעלה על הכול ועשוי לאתגר גם פאשניסטות מתקדמות. מסתמן שטרנד מכנסי המגף בקרוב זולג אל הרחוב, ולא בטוח שאנחנו מוכנות לזה

ובכן עיניכן אינן מטעות אתכן. הטרנד המוגזם והמאתגר אשר זוכה לכינויים מתחכמים כמו Bants, Boot Pants או Pantaboots, שמתארים בעצם מכנסיים שחוברו להם יחדיו למגפיים, כבר עזב מזמן את מסלולי שבוע האופנה של בלנסיאגה וסן לורן, וגם לא שמור יותר רק לאאוטפיטים מטריפים עד מטורפים שנצפים על טרנד-סטריות בינלאומיות. ג'וליה פוקס, הצמודה החדשה של קניה ווסט, שגם הצטלמה עימו לאחרונה להפקה במגזין אינטרוויו כבר משגררת את הגי'נס החדש של דיזל שבקרוב ינחת גם פה בישראל בחנויות המותג. אז מה נדרש כדי להחזיק את הלוק המטורף הזה? כדאי שתרשמו.

נחשפנו לראשונה לטרנד הידוע לשמצה בסוף הקיץ האחרון כשהקרדשיאנית הראשית החלה מפציעה לאירועים ולשטיחים אדומים במערכות לבוש שנראות מחוברות מכף רגל ועד ראש (כולל) מבית האופנה בלנסיאגה המועדף עליה, כאשר השיא היה הופעתה הדרמטית במט גאלה בספטמבר כשכל כולה מכוסה שחורים.

המגמה כבר קיבלה פרשנויות רבות. זה יכול להגיע בגזרת טייטס ספנדקס גבוה מחטב ומונוכרומטי שמחובר לעקבי סטילטו, כדוגמת הפיסים של בלנסיאגה שקימי מחבבת. או עם פרינט בולט (כמו שמיילי סיירוס ופריאנקה צ'ופרה הגדילו לעשות והפגיזו), גם בעור, ואפילו באריג טוויד כפי שנצפה על המסלול של סן לורן.

קים קרדשיאן, מט גאלה 2021. GettyImages
הטייטס שמחובר למגפיים. קימי במט גאלה/GettyImages

כרגע הטוויסט מגיע בדמות מכנסי ג'ינס מחוברים למגפיים של דיזל, פריט ייחודי מתוך קולקציית שבוע האופנה שעיצב גלן מרטנז כמנהל הקריאייטיבי של המותג ואשר צפוי להגיע לחנויות דיזל בארץ במהלך חודש פברואר, יחד עם דגמים נוספים ובמגוון מידות שינחתו אצלנו מקולקציית הקפסולה הזו.

איתי בצלאלי הסטייליסט הצמוד של נועה קירל שצפה בתצוגת האופנה הראשונה של גלן מרטנז לדיזל, ביקש עבורה את המכנסיים עבור הקליפ החדש שלה והפריט הוטס לקירל במיוחד שהייתה הראשונה בעולם לקבל את המכנסיים המיוחדים ישר אחרי שהוצגו במילאנו.

דיזל, ג'ינס עם מגפיים, נועה קירל. ערן לוי,
נועה קירל כבר סימנה וי. סטיילינג של איתי בצלאלי/ערן לוי

עוד בוואלה!

עם כל הכבוד לנצנצים - זה באמת הלוק ההיסטרי של נועה קירל

לכתבה המלאה

בצד החיובי של הטרנד, אם אנחנו ממש חייבות, נקבל שניים במחיר של אחד (אבל מאוד יקר כן?) ואין צורך לשבור את הראס על איזה נעליים לשלב. בנוסף זה מיד סוגר את הלוק - צריך רק לבחור בטופ נכון והרי את מסודרת. ודווקא במקרה דנן, שהמדובר במגמה מוגזמת, רצוי ללכת עד הסוף עם טוטאל לוק מאותו בד וצבעוניות.

פריאנקה צ'ופרה, טקס פרסי האופנה הבריטי. GettyImages
יחידה אחת. פריאנקה פרחונית בריצ'רד קווין/GettyImages

אך האתגרים רבים הם, ואלה מקצת השאלות עליהן נדרוש תשובות - איך בכלל מכבסים או מנקים את הבגד בן-הכלאיים הזה? ואיפה לעזאזל מאחסנים אותו בארון הסטנדרטי להכאיב שלנו? האם ניתן להתהלך בזה בנוחות? מה הגובה המינימאלי המומלץ כדי שנוכל איכשהו להחזיק את כל הטוב הזה בסבירות אופנתית? על אף שבהתבסס על התמונה של נועה קירל דווקא עודף הבד שמתכווץ בחלק התחתון נראה די קול. לא קלים הם חיי הפאשניסטות.

מיילי סיירוס בשת"פ של בלנסיאגה וגוצ'י

אופציה מבית סן לורן

הבשורה החמה של דיזל

דיזל, ג'ינס עם מגפיים. יח"צ חו"ל,
בפברואר בחנויות - ג'ינס פלוס מגפיים של דיזל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully