וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 5: הלוקים הכי מסקרנים משבוע אופנת הקוטור בפריז

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 8:25

הלוק המתוחכם (סוף סוף) של קיארה פראני, צללית ה"ברבור שחור" המוגזמת של ג'וליה פוקס ומעיל הפוף המטריף של רוזמונד פייק בשילוב תכשיט פנים מהפנט - מה לבשו הכוכבות לשבוע אופנת הקוטור בפריז?

מעצבי העל הוציאו השבוע את התותחים הכבדים ופתחו את שבוע אופנת הקוטור בפריז. עיר האורות אירחה את אינספור האושיות הקופצות לביקור בעיר, ומהשאנז אליזה ועד האייפל הם דואגים להתבלט, בדרכם למושביהם בשורה הראשונה. קניה ווסט והגירלפרנד החדשה הם לא היחידים שדאגו לסובב ראשים ברחובות פריז ואספנו עבורכן את ה'טופ 5' מבחינתנו.

קיארה פראני

אם יש תחום שקיארה פראני (34) טובה בו, הוא לא להפסיק לפמפם יציאות חדות. הלוק המסקרן שלה נחת עלינו רגע לפני התצוגה של סקיאפרלי עם מראה נקי מבית המותג, השואב השראה מאיברי גוף. הופתענו משמלת בלייזר קרמית וסופיסטית עם עיטורי ספירלות בולטות על החזה, כשעל השמלה התווסף מחוך בטני שחור, גרביוני רשת וזוג עגילים מזהב בצורת אוזניים ועליהם פירסינג. בול.

ג'וליה פוקס

מבטי השוקינג שקיבלו השבוע קניה ווסט וג'וליה פוקס (עוד מתרגלות לשם) לרגל הופעתם הפומבית הראשונה היו לא בכדי. ג'וליה (31) הלכה על טופ קרופ מז'קט ג'ינס סגור, עם עיטורי הספירלה המזוהים לסקיאפרלי, על כל ציץ. בגזרת המכנסיים שולב המראה האוברסייז, שלטענתה "נלקח מגופו של המעצב עצמו ברגע האחרון". מה שבהחלט לא ניתן לפספס זה את הצללית הדרמטית, השחורה והמיותרת בעיניים - שבולטת בין היתר בזכות גולגול צמוד ועגילי לב.

עוד בוואלה!

שערורייתית: מייגן פוקס הגיעה בלנז'רי וחולצת 'סקס'

לכתבה המלאה

רוזמונד פייק

השחקנית המועמדת לפרס האוסקר, רוזמונד פייק (42), יודעת לשמר את הקלאסיות והמסתורין שבה בכל מצב. ההגעה שלה לתצוגה של דיור הוכיחה פעם נוספת כמה שהיא ראויה לטייטל הזה. בשמלת פוך של דיור - קווילט שחור עם שרוולים קצרים, מכופתרת לבנה תחתיה ועניבה שחורה בתוספת מגפיים גסים ועל פניה רשת פנינים עדינה ומושלמת.

פיליפין לרואה בולייה

פיליפין לרואה-בולייה (58) הלוא היא סילבי הבוסית הקשוחה של אמילי ("בפריז", כמה אירוני), הצליחה להפתיע ובגדול. את הבאדי החטוב ואנרגיות הסקס שהיא משדרת באלגנטיות שיא כבר למדנו להכיר. המילה "חוצפה" בראש רשימת הלקסיקון הפרטי שלה ואת זה אפשר לראות בשמלת הרשת השקופה איתה הגיעה לתצוגה של AMI, מבית המעצב אלכסנדר מטיוסי. בד דקיק בצבע ירוק בקבוק, המכסה את גופה ועליו מעיל שחור דרמטי וסנדלים כסופים. שיק צרפתי מדויק.

פארל וויליאמס

במשך השבוע האחרון, זכינו לצפות בסטייל המפולפל והמתחכם של פארל וויליאמס (48). הלוק המעניין בתצוגה של שאנל, הגיע בצורת קרדיגן בורדו ארוך מקולקציית הנשים של המותג עם כיסים שאנליים במיוחד בזכות הסריגה המנחה את קו העיצוב. תחת הקרדיגן שילב בייסיק של ג'ינס וטי-שירט סגלגלה, אבל האקססוריז כיכבו. תיק כדור שחור, כובע מצחייה צהוב והמשקפיים שלא הרפה מהם (ואולי טוב שכך). מדובר בפיס מבית טיפאני אנד קו, הכולל 61 יהלומים בשווי 25 קראט ושני אבני אמרלד בקצוות.

פארל וויליאמס. GettyImages
קרדיגן מקולקציית הנשים של שאנל ומשקפי שמש של טיפאני אנד קו. פארל וויליאמס/GettyImages
פארל וויליאמס. GettyImages
לא מאמי - תודה לך! וויליאמס האגדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully