וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת סליפ וחיבוקי עם כוכב הוליוודי: כדור דיסקו ושמו המלכה לטיסיה

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 12:44

מלכת ספרד שבה לה מאירועי הפתיחה של המשחקים האולימפיים בפריז לצד בעלולי, המלך פליפה, היישר לגאלה נוצצת במיורקה - שם הלכה על טוטאל לוק מטאלי הנלקח מעולמות הלנז'רי וביסס עצמו כאחד הלוקים הסקסיים ביותר שלה

לטיסיה מלכת ספרד בגאלת הסיום של פסטיבל הסרטים ה-14 של אטלנטידה 2024. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
כדור דיסקו אמרנו, כדור דיסקו איט איז/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

למרות שבנותיה נמצאות בימים אלו בפריז ותומכות במשלחת הספרדית במשחקים האולימפיים, קווין לטי, חביבת המדור, והמלך פליפה כבר שבו הביתה ונסעו למיורקה כדי להתחיל באופן רשמי את חופשתם. בזמן שהמלך ההורס נהנה בתשוקה מתחביב ההפלגה, בלילה האחרון הייתה זו המלכה שכיכבה בסדר היום הרשמי, באחד מהאירועים האהובים עליה בשנה בעקבות התלהבותה הגדולה מעולם הקולנוע. לאחר הצגת שמלה משוחזרת של קרולינה הררה בטקס הפתיחה בפריז, היא הגיעה לגאלת הסיום של פסטיבל הסרטים ה-14 של אטלנטידה 2024. האיוונט הנוכחי האחרון במיורקה, הוא דוגמה לכך שאם יש גאלה שלטיסיה לא תפספס - זו זו, ואחת כזו שיש בה הזדמנות לזרוח מבחינת סגנונית.

לטיסיה מלכת ספרד בגאלת הסיום של פסטיבל הסרטים ה-14 של אטלנטידה 2024. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
סליפ באפקט הנוזלי/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

בהזדמנות זו, הפתיעה כשהציגה לראשונה שמלה יפהפייה בהשראת עולמות הלנז'רי, איתה הציגה את אחת הגרסאות הסקסיות ביותר שלה. היא בחרה בשמלת סליפ בעיצוב כסוף-מטאלי וכתפיות דקיקות השייכת לבית האופנה בוס (645 דולרים), כשלגזרת המידי התווסף האפקט הנוזלי המגיע עם בחירת שמלה מסוג זה. שמלמלה מאווררת שהתאימה לה כמו כפפה ליד (השרירית כרגיל יש לציין) ודי שונה משאר האפשרויות המוצעות כיום בשוק בשל רצועות הכתפיים הכפולות, לצד מחשוף וי אידיאלי.

לטיסיה מלכת ספרד ומייקל דאגלס בגאלת הסיום של פסטיבל הסרטים ה-14 של אטלנטידה 2024. Carlos Alvarez, GettyImages
מסתחבקת עם דאגלס/GettyImages, Carlos Alvarez

עוד בוואלה

הורסת והכל אבל: הטעות של זנדאיה בפתיחת המשחקים האולימפיים

לכתבה המלאה

הטוטאל לוק המתכתי המשגע לא הסתיים שם. בזמן שהסתחבקה עם השחקן האגדי מייקל דאגלס והעניקה לו את פרס הכבוד "מאסטר קולנוע", היא הציגה את הטריק הידוע שלעולם אי אפשר ליפול איתו - המראה המונוכרומטי. כדור דיסקו אמרנו, וכדור דיסקו איט איז - לטיסיה השלימה את המראה עם אקססוריז מטאליים שהתאימו לבחירה הראשית.

לטיסיה מלכת ספרד עם תיק כסוף של מנגו. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
קלאץ' מנצנץ של מנגו/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

תיק מנצנץ בסטייל רשתי הכולל ידית עשויה שרשרת, שדווקא החליטה לשאת כקלאץ', וזוג סנדלי עקב נוחים (שחררה הפעם מהסניקרס למרות הבעיה הרפואית) - השניים מבית מנגו (השוז בעלות כ-40 יורו).

לסיום סיומת היא קישטה והוסיפה זוג עגילים נתליים וזוהרים לא פחות. תכשיט שכבר ענדה בעבר בעיצובה של השחקנית הספרדייה ברברה גונאגה, דגם 'ריטה' (בהשראת האלגנטיות של השחקנית ריטה הייוורת'), אותם תוכלו למצוא באתר המעצבת בעלות 1,185 שקלים. מדובר ביצירת כסף גיאומטרית בצורת שני מעוינים משתלבים שנעשה בעבודת יד במשך כשש שעות, על מנת לשבץ את 114 הזרקונים שהוא מכיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully