וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולה בליק על הקליניקה החדשה: "חשכו עיניי כשקיבלתי את מיה רגב, כל כך התנצלתי בפניה"

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 11:27

על אף השנה המורכבת שחוותה, פולה בליק, aka גורו הביוטי של הסלבס, זוכה בימים אלה לנקודות אור ומניעה התחלות חדשות - מהקליניקה שהיא חונכת בארץ ("בזכות מיה רגב"), דרך קליניקה שתיפתח במדריד יחד עם הדוגמנית מישל גרציג ("היא תהיה האחראית שם"), ועד החלטתה להתגרש

פולה בליק. אור גפן,
"הרגשתי באיזשהו מקום קצת בדידות, החלטתי להתגרש"/אור גפן

היא אמונה על עור הפנים והגלואו של השמות הכי מפורסמים וחמים בתעשייה המקומית, ביניהם נועה קירל, אופירה אסייג חברתה הטובה, דנה פרידר ויהודה לוי aka הזוג הנוצץ של הביצה, מישל גרציג (עוד נחזור אליה), איתי לוי, לאה ינאי ורבים אחרים. על אף השנה המורכבת שעברה עליה גם ברמה האישית, כוהנת היופי וגורו הטיפוח פולה בליק דיין (52) לא מתכוונת לעצור בקרוב - "גם בגיל 120 אני לא אצא לפנסיה", ובתוך כך התקופה האחרונה היא בסימן התחלות חדשות ומרגשות.

"בשנה האחרונה כשכבר הילדים שלי גדלו, וכל אחד מצא את דרכו ואת מקומו וזוגיות, הרגשתי באיזשהו מקום קצת בדידות", בליק משתפת בכנות מעוררת השראה, "אז החלטתי שזהו עכשיו זה הזמן להמשיך להגשים ולהתפתח. החלטתי גם להתגרש, זה אומנם לא הולך כל כך בקלות אני מודה אבל בסוף זה ייגמר. כנראה שזו שנה של דברים חדשים עבורי, שנה שבה החלטות שקיבלתי כבר מזמן עכשיו מגיע זמנן להתממש. אני מאוד מאמינה שכל דבר קורה בזמן הנכון".

מברוק על המעבר לקליניקה החדשה במגדל קניון רמת אביב. זה משהו שהיה הרבה זמן בתוכניות שלך?
"14 שנים קיבלתי מטופלים בקליניקה מאוד (מאוד) צנועה, הם המשיכו לעלות אלי לרגל וזה היה נטו בזכות הטיפול. אבל כן רציתי להשתדרג, הרבה זמן חשבתי על לעבור, רק שלרוב קשה מאוד להזיז אותי".

אז מה בכל זאת היה הטריגר למעבר?
"מיה רגב המדהימה שחזרה מהשבי. היא הגיעה אלי במהלך האשפוז שלה כשעוד הייתה על כיסא גלגלים ולי לא הייתה מעלית בקליניקה. חשכו עיניי כשירדתי לקבל אותה, כל כך התנצלתי בפניה. נאלצנו להרים אותה למעלה. באותו הרגע אמרתי לאחותי הילה "בתוך חודש אנחנו מוצאות קליניקה אחרת!", וכך היה. זה מה שנתן לי את הפוש להבין שזהו, הגיע הזמן לעבור. כמו שאני תמיד אומרת, התת מודע מביא את המודע ובאותו שבוע שהחלטתי לעבור הגיעה הצעה מהקניון. זה בדיוק מה שרציתי, הכל התחבר. אז נכון, הקליניקה החדשה היא אנטיתזה למקום הקודם שלי - היא יפה, נגישה ומרגיעה, אבל האווירה נשארה בדיוק כפי שתמיד הייתה. אני אותה פולה הפשוטה שמסתובבת בין החדרים".

פולה בליק והדוגמנית מישל גרציג בדרך לקליניקה חדשה. פולה בליק סטודיו,
חתמו ויצאו לדרך: פולה בליק והדוגמנית מישל גרציג בקרוב בקליניקה משותפת במדריד/פולה בליק סטודיו

המעבר לקליניקה דנדשה הוא לא הניוז היחיד באמתחתה. בקרוב מאוד בליק תגשים חלום עסקי נוסף שלה - להתרחב מעבר לגבולות ישראל. בעוד מספר חודשים היא עתידה לפתוח במדריד קליניקה בשותפות עם הדוגמנית מישל גרציג ובעלה הכדורגלן טיבו קורטואה.

מישל גרציג בעצם הופכת מלקוחה נאמנה לשותפה עסקית שלך. תספרי איך זה התגלגל, וכיצד זה הולך לעבוד בפועל?
"כאשת עסקים מנוסה אבל עם רגליים על הקרקע, אני מאוד מאמינה שכדי לפתוח ולתחזק קליניקה בחו"ל (מבלי שעוברים להתגורר שם) צריך שותפים טובים, חזקים ומקומיים. מישל וטיבו הם כוח, הם נמצאים במדריד, ושלושתנו יחד זה מכפלה של כוח. למעשה זה יהיה העתק-הדבק, כל מה שיש בישראל יהיה גם בקליניקה במדריד. בקרוב אני טסה ללמד ולהדריך את הקוסמטיקאיות שיטפלו שם ואת שאר העובדים. מעבר לכך, אסע למדריד בשוטף אחת לכמה זמן, גם כדי לטפל ולדקר בעצמי. מישל תהיה אחראית על המקום וממש תהיה בפרונט של פעילות הקליניקה כמו גם של תחום הכספים, היח"צ המקומי וכיוצא בזה. הכרתי את מישל ממש בתחילת דרכה בדוגמנות, שלחו אותה אלי בגלל שסבלה קצת מאקנה. היא ממש גדלה איתי בעסק, הקשר בינינו הפך לקרוב כולל עם משפחתה וזה מאוד מרגש אותי כי זו סגירת מעגל".

פולה בליק, מישל גרציג וטיבו קורטואה בדרך לקליניקה חדשה במדריד. פולה בליק סטודיו,
ביזנס אנד פלז'ר, בליק, גרציג ובעלה השוער טיבו קורטואה/פולה בליק סטודיו

עוד בוואלה

"נעימי" בשיער, הסרת שיער ופיגמנטציה: אחד מהם חלומי בהגזמה

לכתבה המלאה

חיבור שכזה עם זוג סלבים כמו גרציג-קורטואה הוא משהו די שכיח בבית מדרשה של בליק מה שנקרא. למרות מתחרות ראויות נוספות הקיימות ומשגשגות היום בשוק האסתטיקה, יש מספר משתנים המבדלים ומייחדים אותה בראייתה בנוף של תעשיית היופי והטיפוח המקומית ואשר מושכים אליה את השמות הגדולים. ואלה העיקריים שבהם; העובדה כי היא מתבססת על רפואה טבעית, משלבת אותה עם קו המוצרים שהיא פיתחה ושנמכרים גם בעמדה שלה בדיוטי פרי ובמטוסי אל על, וברמת המאקרו - מטפלת בראייה הוליסטית כוללת. "אני אוהבת לטפל מבפנים כלפי חוץ, ולהיפך - מבחוץ כלפי פנים (שזו הקוסמטיקה). אני חושבת שזה הכי נכון שיש, משום שרוב התופעות שאנחנו חווים מקורן בחוסר איזון פנימי" היא מסבירה וממשיכה, "מכשור זה מעולה, למרוח זה מעולה, אבל זה משהו שיש לכולן. אני מביאה משהו מעבר, משהו שלם".

הקוסמטיקאית פולה בליק. פולה בליק סטודיו,
"אני גם עוזרת לנשים שעוברות הפריה או הזרעה להיכנס להריון"/פולה בליק סטודיו

כנטורופתית, תזונאית, רופאה סינית וקוסמטיקאית בהשכלתה, בליק מספקת מענה טבעי ושלם למגוון בעיות בתחום האסתטי, הבריאותי והתזונתי. החל מטיפולי פנים, דרך טיפול בכאבים, מיצוק וחיטוב והחלקת העור, ועד הורדה במשקל והצרת היקפים. "אני גם עוזרת לנשים להיכנס להריון" היא מוסיפה ומפתיעה אותי, "נשים שבמקביל עוברות IVF (הפריה חוץ גופית) או הזרעה, אני מסייעת להן עם דיקור בשיטה ייחודית. באמת שיש אחוזי הצלחה מדהימים. הן מגיעות אלי מכל רחבי הארץ ואני לא לוקחת על זה כסף, כי אני יודעת שהן גם ככה משקיעות כל כך הרבה במאמצים להיכנס להיריון". זאת ועוד, לאחרונה בליק הוסיפה לסל האפשרויות גם טיפולים אסתטיים מתקדמים והזרקות אשר מבוצעים אך ורק על ידי רופא שמגיע למקום. הגישה הזו, קרי: מעטפת של 360 מעלות שהיא מציעה בקליניקה שלה "המרכז לרפואה טבעית בשיטת פולה", מושכת אליה את סלבריטאי הביצה ומשאירה אותם נאמנים לה ולידיים המנוסות שלה, מזה שני עשורים.

הקוסמטיקאית פולה בליק ונועה קירל. פולה בליק סטודיו,
"קורה שאני הופכת להיות מעין רופאה טבעית משפחתית של הסלבס"/פולה בליק סטודיו

טיפול אסתטי/קוסמטי בגישה הוליסטית - במה זה מתבטא הלכה למעשה?
"כמעט אין אצלי משהו שהוא רק טיפול קוסמטי או פרוצדורה עם מכשור מתקדם וזהו. כל מי שמגיע אלי עם בעיה כלשהי בעור הפנים אני מפנה אותו לעשות בדיקות דם, כי אני רוצה לדעת מה קורה בתוך הגוף. בין אם זה בגילאים הצעירים שמגיעים עם אקנה, או נשים בגיל הבוגר עם תופעות של טרום מנופאוזה ומנופאוזה, ואפילו אנשים שסטרס משפיע עליהם (לחץ מעלה את הקורטיזול בגוף וזה משפיע באופן ישיר על עור הפנים). ברגע שאני מסתכלת על הבדיקות אני יכולה להבין מה קורה בגוף ואיך לטפל מבחוץ וגם מבפנים, למשל באמצעות קו תוספי התזונה והוויטמינים שלי (אבל רק אחרי שאני מבינה איזה תרופות ואיזה תוספים היא כבר לוקחת,, כדי להימנע מעודף/חוסר ספיגה בגוף).

הקוסמטיקאית פולה בליק ואופירה אסייג. פולה בליק סטודיו,
עם הבסטי אופירה אסייג/פולה בליק סטודיו

אני גם משלבת הרבה פעמים דיקור סיני, שהרבה מלקוחותיי מתחברים לזה מאוד, ולא רק באזור הפנים אלא כמזור למכאובים שונים בגוף. ובכל הנוגע למפורסמים שאצלי, כמעט באופן גורף אני עושה לכל אחד ואחת מהם טיפול יופי ואז עוד כמה דברים מעבר. קורה שאני הופכת להיות מעין רופאה טבעית משפחתית של הסלבס, כלומר זה מתחיל איתם ומתרחב לבני משפחותיהם שגם הופכים ללקוחות קבועים. בגלל זה כל כך קשה לאנשים לקבוע אלי תור" היא מספרת בחיוך, "כי זה כבר נהיה אצלי משפחות על משפחות שאני מטפלת בהם".

מה היית מגדירה כמוצר או טיפול הדגל שלך?
"הייתי אומרת שזה המוצרים שמשלבים צמחים עם חומרים יותר פעילים, והאינטראקציה בין הרכיבים היא בשורה. למשל יש לי קרם עיניים שהחומצה ההיאלורונית שבו מופקת מאצת לאמינריה החומה, מהטבע. או קרם הבוסטר, קרם לחות עשיר שיש בו רכיבים מהטבע שהפכו להיות פעילים - הפכתי את הטבע לפעיל. אני מקבלת פידבקים מדהימים על המוצרים האלה, מי שמשתמש בהם מתמכר".

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים מהיום?
"אני רואה את עצמי עם עוד קליניקות בעולם, יש כבר דיבור על מיאמי למשל. רואה את עצמי בזוגיות מהממת ואולי סבתא גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully