וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו נארה: סנסציית הטיקטוק חוגגת 23 בלוק הכי נועז שלה אבר

2.10.2024 / 7:37

נארה סמית' משאירה את הסינר בבית ומפתיעה עם בחירות הלבוש לסבב שבועות האופנה החודש: בניו יורק התחילה צנוע בואכה חסוד והמשיכה עם המגמה בלונדון, במילאנו חיממה מנועים, ובפריז היא הלכה עד הסוף במחשוף מגה נועז | האם היא מנסה לסתור את התדמית "המסורתית" שדבקה בה?

אפשר לאהוב אותה, אפשר לסלוד ממנה, אבל מה שבטוח הוא שלא ניתן להתעלם מהדוגמנית וסנסציית הרשת נארה (עזיזה) סמית', ו-9.8 מיליון עוקבות ועוקבים בטיקטוק פלוס 4.2 מיליון באינסטגרם מוכיחים זאת יפה יפה. השבוע היא הספיקה גם לחגוג יום הולדת בסימן 23 סיבובים מסביב לירח וגם לחתום את סבב שבועות האופנה של חודש ספטמבר הגדול בהצטיינות (אופנתית) יתירה.

בזמן שלאורך השנה החולפת הרשתות החברתיות והתקשורת לגלגו עליה או ביקרו אותה חריפות - החל מטענות שהיא דמות רעילה שדוחפת נשים לחזור לתפקידים המגדריים המגבילים של שנות החמישים, דרך קביעות שהיא פשוט יוצרת תוכן מזיקה שמקדמת סטנדרטים בלתי אפשריים ומזויפים, ועד ספקולציות שהיא כלי שרת בידי הכנסייה המורמונית ונשלחה על ידה לשטוף מוחות צעירים להצטרף לאורח החיים המפוקפק הזה - סמית' צוחקת כל הדרך אל הבנק בעודה ממשיכה למנף את הבאז סביבה.

ולראייה, הקמפיין המעולה בכיכובה למארק ג'ייקובס, שמציג אותה באלמנט שלה (במטבח) מכינה "מאפס" את תיק ה-Tote Bag האייקוני באדום ועל הדרך מוכיחה שהיא גם יודעת קצת לצחוק על עצמה. ובואו, אין יותר סקסי (או לכל הפחות מעצים) מאישה שלא לוקחת את עצמה ברצינות יתירה. סמית', מצידה, לא מבינה על מה כל המהומה. "בשום אופן אני לא אומרת שמה שאני מציגה ברשתות זה "נורמלי" או שזה משהו שאנשים צריכים לעשות כדי להיתפס בצורה מסוימת", סיפרה בראיון למגזין GQ בתחילת החודש. "בין אם זה רעיון לארוחה, או ארוחה ביתית שהכנתי לפעוט שלי, או הקול המרגיע שלי או מה שזה לא יהיה, אני פשוט מעלה תוכן כדי לעורר אנשים. כל אחד יכול לקחת מה שהוא רוצה מהתוכן שלי".

כולנו כבר התרגלנו לאימג'ים של הדוגמנית, הרעייה והאמא ל-3 פעוטות רוכנת מעל דלפק המטבח הביתי בשמלות אקסטרווגנטיות של מותגי על, בעודה לשה מחמצת או מערבבת רכיבים למסטיק תוצרת בית. אבל היה מעניין לעקוב אחריה החודש, בזמן שדילגה בין בירות האופנה המובילות דווקא בלוקים מאופקים בעיקרם. אולי זה מעיד על שינוי סגנוני ואף תדמיתי שסמית' עוברת לאחרונה? ימים יגידו. מה שכן, ניכר כי כשבעלה המורמוני לצידה היא מעיזה יותר לתת דרור לצד הסקסי והנועז שלה (אוקסימורון במיטבו לא?).

עוד בוואלה

עם כל הפמלייה הישראלית: גל גדות מהפנטת בשמלת עור שחורה

לכתבה המלאה

בתוך כך, את שבוע האופנה ניו-יורק אשר מזניק את סבב המסלולים אולי הכי חשובים בקלנדר האופנה השנתי, הבשלנית הלוחשת התחילה בוייב צנוע למדי עד חסוד, בפרונט רואו של Khaite. סמית' לבשה את מראה מס' 3 מקולקציית ריזורט 2025 של הלייבל - שמלת מעיל שחורה מכופתרת, ארוכה מאוד, רחוקה מהגוף ובעיקר שיקית. בפיקוחו של הסטייליסט הצמוד תומאס כריסטוס קיקיס, הם סגרו את ההופעה עם שיער אסוף, משקפי שמש צרים בשחור וגולת הכותרת הייתה תיק כתף "סימונה" בלבן, של המותג שפקדה כמובן (2,100$). גם בתצוגה של פולו ראלף לורן היא המשיכה באותה מגמה אלגנטית-מאופקת, תוך שהיא מאפשרת לבן זוגה הדוגמן לאקי בלו סמית' לזרוח בעודו צועד על המסלול. סמית' התמקמה בשורה הראשונה בחליפה מחויטת עם פסי סיכה והתרכזה בלתעד את החצי השני ההורס שלה.

מהתפוח הגדול הזוג המלכותי של טיקטוק דילג לאירופה הישר אל שבוע האופנה בלונדון, שם השניים פקדו את תצוגת אביב 2025 של בית האופנה ברברי, בלוק מתואם של מעילי טרנץ' חומים מעור. בעוד שנארה הוסיפה טאץ' נשי עם חגורה עבה מצמצמת מותניים וקלאץ' באדום דובדבן, לאקי בלו הציע תפיסה גברית יותר על המעיל. הדוגמן המצליח הוסיף חולצת גולף שחורה מתחת והטרנץ' שלו התהדר בתוספת ניטים על הכותפות והחפתים.

נארה סמית' ובעלה לאקי בלו סמית' בתצוגה של ברברי בשבוע אופנה לונדון, 2024. John Phillips, GettyImages
בלונדון הם פקדו את התצוגה של ברברי בלוק טרנץ' מתואם/GettyImages, John Phillips

תחנה הבאה - מילאנו, שם אלת הבית האולטימטיבית של דור ה-Z כבר התחילה לחמם מנועים; לתצוגה המצופה של גוצ'י היא התייצבה לצד בעלה בטוטאל לוק מונוכרומטי של בית האופנה האיטלקי - שכלל אוברול קצרצר, צמרירי וחצוף בעל מפתח מרובע ועל כתפיה זרקה באגביות קולית מעיל צמר תואם באותו גוון של בז' שזוף. היא החזיקה תיק עור חום עם לוגו בחזית, ונעלי הסלינג בק מדגם "Signoria" (1,150$) בצבע שחור היו בדיוק הטוויסט האדג'י שמערכת הלבוש הזו הייתה צריכה.

נארה סמית' ובעלה לאקי בלו סמית' בתצוגה של גוצ'י בשבוע אופנה מילאנו, 2024. Andreas Rentz, GettyImages
לצד בעלול: באוברול קצרצר, צמרירי וחצוף לבית גוצ'י/GettyImages, Andreas Rentz

אל התצוגה של בוטגה ונטה היא כבר הגיעה סולו, בשמלה מפוסלת עשויה אריג ויסקוזה תכלת יפהפה (4,900$), לה ציוותה תיק לבן מסדרת "Candy Wallace Bag" (1,750$). מה ששוב חידד את התיאוריה שלנו - הייתכן שרק עם לאקי בלו לצידה היא מרגישה בנוח לדפוק הופעות סקסיות בואכה חושפניות? לנו נראה שכן, וה-הוכחה הגיעה באיוונט נוצץ שהתקיים השבוע במהלך שבוע האופנה בפריז.

הסמית'ים הפציעו על השטיח האדום בגאלה הנוצצת שערך המגזין המוביל BOF (Business of Fashion), אשר חגג בעיר האורות האירופית את הפרסונות שמעצבות את תעשיית האופנה העולמית, וכל העיניים היו על נארה! הדוגמנית הגרמניה ילידת דרום אפריקה השתחלה לתוך "שמלה שחורה קטנה" וסקסית באורך ברך של מיו מיו, מקולקציית סתיו-חורף 2024, אשר התהדרה במפתח עמוק מאוד בפרונט (וגם מאחור). לוק שהוא הכי אנטי "מסורתי" לתדמית שהיא מהדהדת ברשת, או שמנסים להדביק לה, ועם זאת כל כך מוצלח.

נארה סמית' ובעלה לאקי בלו סמית' בגאלה של BOF בפריז, 2024. Pascal Le Segretain, GettyImages
מחזה מרשים בחסות מחשוף לא צפוי/GettyImages, Pascal Le Segretain

הפפיון בחלק העליון של המפתח הקדמי, הנגיעה של בלינג בחסות טיפאני ושות' והסטיילינג הכולל המאופק, כל אלה המתיקו את המחזה המרשים ונתנו להופעתה נופך אלגנטי. זאת על אף המחשוף המוגזם שהתחיל באזור עצמות הבריח שלה והסתיים קצת מעל הטבור. נארה נראתה בשיאה ובטוחה בעצמה, כל זמן שלאקי בלו לא מש מצידה. כמובן.

נארה סמית' בתצוגה של מיו מיו בשבוע אופנה פריז, 2024. Arnold Jerocki, GettyImages
סיום מתוק (עד כה) בלנז'רי נוצץ/GettyImages, Arnold Jerocki

הטבילה הקצרה בפריטי מיו מיו לא הסתיימה בשמלמלת המחשוף השחורה הזו, היא המשיכה היישר אל התצוגה של המותג האיטלקי - כי חייב עוד השלמה מתוקה, לא? שם עלתה על לנז'רי קטן ומנצנץ הנושא את לוג המותג ועליו דאבל-קואט, במין מכופתרת תכולה ובוהקת ועליה מעיל דק ומעט אוברסייז מעוטר כולו באבני חן שחורות בהתאמה מדויקת להלבשה התחתונה שבחרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully