וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המראות הבלתי נשכחים משבוע האופנה גינדי תל אביב

20.12.2012 / 20:39

מבין 20 תצוגות בשלושה ימים של חגיגת אופנה ישראלית, 10 מראות יוצאי דופן היוו מוקד לתשומת הלב - סוגרים את שבוע האופנה גינדי תל אביב

שבוע האופנה גינדי תל אביב שהתחיל ב-16 בדצמבר ונחתם אמש (רביעי), הותיר אחריו כעשרים תצוגות, עשרות דוגמניות, מאות פריטי לבוש ואינסוף ציקצוקי לשון אל מול תשבוחות מהללות. דקה אחרי שמכבים את האור ורגע לפני שמתחילים להיערך לשבוע האופנה הבא - עשר ההופעות הבלתי נשכחות.

כל התצוגות משבוע האופנה גינדי תל אביב
יש קשר בין גינדי לאופנה?

תצוגת האופנה של אלון ליבנה , שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
דיוק מושלם עד כאב. אלון ליבנה/נמרוד סונדרס

אלון ליבנה

המעצב שעשה בית ספר לתעשיית האופנה. פואטיקה צרופה של אופנה, אמנות ודיוק מושלם עד כאב, בקולקציה שחורה בלבד, סטיילינג ואיפור מינימליסטיים, אלומת אור בודדת ופרזנטציה בעלת עומקים ורבדים שלא נצפו מזה זמן רב. קשה להצביע על דגם ספציפי כזה או אחר שהאפיל על השאר, היות וכולם התנקזו לכדי קומפוזיציה מופלאה. ובכל זאת, הדגם האחרון פרט על אקורד הסיום של התצוגה שאף מעצב לא יכל להתעלות מעליה בשבוע האופנה.

תצוגת האופנה של אלון ליבנה קיץ 2013

תצוגת האופנה של דורית בר אור, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
שמלות ריזורט אירופאיות - אאוט. מכנסי עור צבעוניים - אין. דורית בר אור/נמרוד סונדרס

דורית בר אור

מי אמר 'שחור, זהב ואום כלתום' ולא קיבל? כל מבקרי התצוגה ככל הנראה. הגלביות השחורות והזהובות מהעונה הקודמת, בכלל לא נכנסו ללקסיקון העונתי של זו המזוהה כל כך עם האמירה הנזכרת לעיל. מבין שלל שמלות הריזורט האירופאיות שחזרו על עצמן על המסלול בוורסיות שונות, אך דומות וקלישאתיות מדי, דווקא מכנסי העור הרפויים נתנו זריקה של רעננות ומקוריות.

תצוגת האופנה של דורית בר אור קיץ 2013

תצוגת האופנה של דורין פרנקפורט, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
מחווה אמיצה לפסיפס התרבותי-ישראלי. דורין פרנקפורט/נמרוד סונדרס

דורין פרנקפורט

'רוקוקו בת ים' כינתה המעצבת האול-ישראלית את קולקציית הקיץ בעיצובה. במחווה לפסיפס הניגודים הסוער המרכיב את התרבות הישראלית, רקחה פרנקפורט אמירה חדה ומגובשת. אמנם השלם במקרה הזה היה גדול מסך חלקיו, אך עדיין דרושים אומץ, מקוריות ומיומנות על מנת להלחים יחדיו חזייה מוזהבת, חולצת רשת שחורה ומכנסי בית מפוספסים עם סרט סאטן, באופן שאינו משתמע כקלישאה פריפריאלית.

תצוגת האופנה של דורית פרנקפורט קיץ 2013

תצוגת האופנה של סמפל, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
ניקיון מרטיט לבבות. סמפל/נמרוד סונדרס

סמפל

עיצובים מוקפדים, חזון נקי ומדויק, סטיילינג נכון ולא מתלהם וטאץ' של רוקנ'רול מחויט, גרמו לאחיות עינב זיני ונופר מחלוף לממש את המניות של 'סמפל' - המותג הצעיר והמבטיח בעיצובן. שמלת העור השחורה שחתמה את התצוגה בליווי זר פרחים תואם מעור, הרטיטה לא מעט לבבות בקהל. סמפל אז דאט.

תצוגת האופנה של סמפל קיץ 2013

תצוגת האופנה של יוסף, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
מעכשיו גם לגברים. יוסף/נמרוד סונדרס

יוסף

יקיר הסלבס הוכיח שוב, כי כשרונו אינו טמון רק בלשונו החדשה, אלא קודם כל בידיו היצירתיות ובמעוף מחשבותיו. לצד קולקציית נשים שהמשיכה את הקווים המודפסים והעתידניים שטבע המעצב באופן שכה מזוהה עמו, הבליחה דווקא קולקציית הביכורים שנוצרה עבור הקהל הגברי. סט תואם של מכנסיים וחולצה מכופתרת בעלת צווארון חובק, מגובים באפליקציות מבריקות דמויות עור ובהדפס ספק גיאומטרי-פוטוריסטי, ספק חייתי - היו בין הדגמים שהקנו ליוסף את מעמדו חדש כמעצב בגדי גברים מבטיח.

תצוגת האופנה של יוסף קיץ 2013

תצוגת האופנה של לי גרבנאו, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
שילוב מוצלח בין גזרה מנצחת לדיטיילים מוקפדים בעבודת יד. לי גרבנאו/נמרוד סונדרס

לי גרבנאו

המעצבת הצעירה שרק סיימה את לימודיה ב'שנקר' בשנה שעברה, אמנם לא השאירה חותם משמעותי בשבוע האופנה, אך למרות זאת הצליחה ליצור כמה דגמים שהזכירו מחדש מדוע הצליחה להשתחל אל סדר היום האופנתי במהירות הבזק. אחד מהם הוא אוברול בגווני קורל-אפרסק, הדוק ומחויט בחלקו העליון, רפוי ונוזלי בחלקו התחתון. שילוב מוצלח בין גזרה מנצחת לדיטיילים מוקפדים בעבודת יד.

תצוגת האופנה של לי גרבנאו קיץ 2013

תצוגת האופנה של שי שלום, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
משחקי טקסטורות וחייטות משובחת. שי שלום/נמרוד סונדרס

שי שלום

המעצב שבדרך כלל מיטיב עם נשים וגברים כאחד, החליט הפעם להציג רק את הקולקציה המיועדת לגברים. שלום לא אכזב בכישורי החייטות המופתיים שלו, ואף הפליא בהצעת הגשה מרעננת של גבריות מודל קיץ 2013, עם בלוקים גיאומטריים של צבעי פסטל ומשחקי טקסטורה מהולים בסריג רשת אוורירי וחף מקשקושים מיותרים.

תצוגת האופנה של שי שלום קיץ 2013

תצוגת האופנה של ששון קדם, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
אמנות הפישוט. ששון קדם/נמרוד סונדרס

ששון קדם

חף משטיקים פופוליסטיים או ממגמות אופנה גחמניות, הציג ששון קדם את קולקציית המסע שלו. מה שהחל כרטרוספקטיבה לנבכי נפשו ופועלו של המעצב המוערך, לא גלש לנוסטלגיית טפיחה עצמית על השכם, אלא רק הוסיף והשתכלל לכדי יצירה חדשה, מופשטת ומופלאה. קימונו צחור שנקטע בספוט צבע מדמם לכד היטב את הקסם הזה.

תצוגת האופנה של ששון קדם קיץ 2013

תצוגת האופנה של גדעון וקארן אוברזון, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
רגע של קסם בתוך בליל של גימיקים. גדעון וקארן אוברזון/נמרוד סונדרס

גדעון וקארן אוברזון

האב והבת לבית משפחת אוברזון, חברו פעם נוספת לקולקציה משותפת, ליתר דיוק מיני-קולקציה משותפת. עשרים דגמים בלבד נצפו על המסלול, עובדה שהרימה לא מעט גבות בקרב יושבי הקהל, במיוחד לאור החסך הקוהרנטי במכלול מערכות הלבוש, שלא ממש התכתבו אחת עם השנייה. אם לא די בכך, גם דגמים רבים לוו בתחושה קשה של עבודה שנעשתה לאחר יד, כזו שזרועה בגימיקים שאמורים לפצות על כך. ולמרות זאת, שמלת רשת לבנה דו-שכבתית ודו-מרקמית שהזכירה ריף אלמוגים קסום, הצליחה לשחזר לרגע את רגעי ההתפעלות שעוררה העבודה המשותפת של השניים בעבר.

התצוגה של גדעון וקארן אוברזון קיץ 2013

תצוגת האופנה של אלמביקה שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
הרה וטוב לה. אלמביקה/נמרוד סונדרס

אלמביקה

המעצבת הגר אלמביק התמודדה שוב עם האתגר בייצור אופנה עדכנית ורעננה למידות פלוס-סייז. לפרקים עמדה בכך המעצבת בגאווה, ולפרקים באופן מביך ומיותר, אך אין ספק כי ישנו רגע אחד בתצוגה שלא ישכח - פרזנטורית המותג, אנדריאה שוורץ, עלתה על המסלול בשמלת אוברסייז שקופה וסקסית בשחור וזהב מחוספס, אך מה שגנב את ההצגה הוא האקססורי האישי שלה - בטן של הריון מתקדם. גימיק או הצהרה רבת משמעויות? התשובה היא כנראה איפשהו באמצע.

תצוגת האופנה של אלמביקה קיץ 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully