וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל יכולה: שער ה-DIY של ריהאנה לווג איטליה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 15:09

אשת העסקים והזמרת מככבת על שער גיליון יוני של מגזין ווג איטליה שמוקדש לתרבות ה"עשה זאת בעצמך". ברוח הדברים, היא זו שצילמה את עצמה ובחרה את הלוקים. אז מה היא לבשה - ואיזה טרנד הפתיע אותנו לגמרי?

תודה לאלוהי הפפראצי - ריהאנה חזרה לככב בכותרות. קמפיינים, נוכחות ברשת ובשורות חדשות ומחדשות מהמותגים שלה, לא ברור אם היא מנסה להשאיר את עצמה בתודעה לקראת סינגל מיוחל שסוף סוף עשוי להגיע, או שהיא פשוט מתמודדת עם כישלון ליין האופנה שלה, פנטי, ומבקשת בינתיים לקדם בכל הכוח את יתר החברות שברשותה. כך או כך, אנחנו מרוויחות. ההישג האחרון - בחירתה לפנים של גיליון יוני במגזין ווג איטליה.

כמעט שנה עברה מאז השער עוצר הנשימה שלה להארפר'ס בזאר האמריקני, והנה היא מתעלה על כל הציפיות עם הפקה מטורפת לווג האיטלקי. אך מה שבאמת מעניין בצילומים הללו זה עצם העובדה שמאחוריהם עומדת אישה אחת ומיוחדת - רירי בעצמה. כן, בווג איטליה חסכו על צוות, ולרגל גיליון DIY, ראשי התיבות באנגלית של "עשה זאת בעצמך", בחרו לצלם שער שנקרא "Rihanna by Rihanna".

עוד בוואלה! אופנה

ריהאנה חוזרת לתסרוקת הקצוצה שלה מהעבר - וזה לא פחות ממושלם

לכתבה המלאה

רירי היא זו שביימה את עצמה ובחרה את הפוזות, היא זו שצילמה, והחלק הכי מעניין - היא זו שבחרה את הלוקים. "מעולם לא ביקשנו מאיש השער לעשות הכל בעצמו. אם יש רגע נכון לניסוי הזה - רק זה בגיליון DIY עם ריהאנה", נכתב במגזין. "היא הצטלמה לכל כך הרבה שערים, אבל אף פעם לא בדרך שבה היא בחרה איך להראות את עצמה".

אז מה תכננה לנו רירי להפקה הלוהטת? על השער היא נראית באאוטפיט סקסי של ולנטינו שהוא מעין שמלה שחורה ושקופה, ומתחת הלבשה תחתונה של סוואג' פנטי עם נעלי עקב קשירה שמגיעים עד הירך. בתמונת השער השנייה היא באאוטפיט נוסף של ולנטינו, הפעם במעיל ומכנסיים אוברסייז בצבע שחור, כשעל ראשה קשורה מטפחת משי של ורסצ'ה. בתמונת התקריב מאותו לוק ניתן לראות היטב את האיפור שבחרה ליום הצילום הזה - שפתון אדום יין עמוק ואייליינר דק שחור שיוצא ממסגרת העין.

בתמונה נוספת נראית הפאשן אייקון במעיל פאף חום של רף סימונס, מעל מכנסיים ורודים וחולצה משובצת עם סרט ראש של הרמס ובעוד שמלה אדומה וסקסית של המותג Blumarine עשויה מבד שקוף ועיטורי פרחים. יש גם לוק שחור שקוף נוסף, מה שלגמרי הופך להיות מוטיב חוזר בהפקה, וכן לוק בניחוח סטריט גראנג'י עם ג'ינס באגי, תחתונים גבריים שמבצבצים וערימת מעילים גדולים בפרינטים משתנים. התמונה הזו הצחיקה את הגולשים ברשתות בשל הדמיון הבולט לסצנה זכורה ומפורסמת מהסדרה "חברים", שבה דמותו של ג'ואי מעמיסה על הגוף עשרות חולצות וז'קטים. האם זו בעצם מחווה לרגל פרק האיחוד?

אל התסרוקת הקצוצה, בה נראית רירי בכל ההפקה, חזרה הכוכבת ממש לא מזמן, אחרי תור הזהב בתחילת שנות ה-2000. התסרוקת הקצוצה והמחמיאה הצליחה להרגיע אותנו, אחרי הרבה זמן שבו ריהאנה הסתובבה בעולם עם תסרוקת "מאלט" נוראית מהאייטיז. אלא שעכשיו לרירי יש בשורה חדשה - נגיעות של ירוק ניאון ואנחנו באמת מקוות שזה גימיק לצילומים וזה הכול. חוץ מזה - הכול מעולה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully