וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגז גירל: ה-בלוגרית להתארח אצלה בסוכה. כלומר, בארון

15.10.2024 / 22:30

בבואנו לקיים את מצוות חג הסוכות שבא עלינו לטובה, אם יש מישהי שאנחנו מעוניינות עד מאוד להתארח אצלה בסוכה (נו, בארון) זו ויקטוריה "ויקי" מונטנארי. אז עזבו אתכן מהסגנון הסקנדי, פורטוגז-סטייל זה הדבר! והשאירו לה ללמדכן "לשלב את הדברים הלא נכונים בצורה הנכונה"

אחת לתקופה הפיד שלנו מתחיל להראות קצת או הרבה מאותו הדבר, והשראה? אַיִן. הו אז אנחנו מוכנות להסתכן בירידה אל מחילת הארנב, aka ממשק האקספלור. ומשם, לצאת במסע לאיתור אושיות אופנה נישתיות שמביאות משהו ייחודי, או לכל הפחות 'אחר'. כי אם לשים את הדברים על השולחן, כמה אפשר לצפות באותו שטנץ של רילים "בואו להתלבש איתי" ולגלול על פני אנבוקסינגים גנריים חסרי מעוף (אה ובהזדמנות זו, די להקיש עם הציפורניים על אריזות. מספיק ודי).

אז אנחנו שמחות לבשר שמצאנו את האחת שלנו לתקופה הקרובה, או עד שגם היא תתמסחר מדי. הכירו את: ויקי מונטנארי, בלוגרית אופנה המבוססת בליסבון, פורטוגל, אשר נמנית על הזן ה- quirky שאנחנו כה אוהבות. או בקיצור מעט מוזרה, אבל במובן הכי טוב של המילה. כי בבואנו לקיים את מצוות חג הסוכות שבא עלינו לטובה - אם יש מישהי שאנחנו מעוניינות עד מאוד להתארח אצלה בסוכה (כלומר, בארון) זו ויקי.

ויקי מונטנארי בשבוע אופנה קופנהגן 2024. Christian Vierig, GettyImages
בשבוע אופנה האחרון של קופנהגן/GettyImages, Christian Vierig

עם 853K עוקבות ועוקבים באינסטגרם פלוס 247K בטיקטוק, ויקטוריה (שם במה "ויקי") היא תמצית הסגנון האקלקטי נטול החוקים והכללים, שתמיד מקפידה לתבל את מערכות הלבוש שלה באיזו קריצה אינטליגנטית. אז עזבו אתכן מהסקנדי-סטייל, אותו מראה סקנדינבי נחשק חמקמק שרבות וטובות מנסות לחקות. פורטוגז-סטייל זה הדבר החם הבא! ולראייה, משפיעניות אופנה פורטוגזיות זוכות לרנסנס כרגע, כדוגמת קאטנה בוטלו אפונסו (שותפתה "לפשע") או אינס איסיאס, הודות למישמש המשובח שהן יודעות לעשות עם צבעים, טקסטורות, סילואטות והדפסים, מה שכבר הפך לרפרנס סגנוני שנמצא בכל מקום; מאינסטגרם ועד טיקטוק דרך מאמרים מרובים במגזיני אופנה, כשויקי לטעמנו המובילה בתחומה. בעיקר כי לשם שינוי, יש שם באמת אישיות מעניינת מאחורי הפרסונה האופנתית שהיא מציגה ברשתות.

עוד בוואלה

קליפורניה דרים: הבת של ג'יימי פוקס התחתנה בשמלה פרחונית

לכתבה המלאה

מה שמביא אותנו לנקודה המעניינת הבאה: המשפיענית בת ה-27 מגיעה בכלל מעולמות הפייננס, הפיתוח העסקי וניהול מדיות חברתיות, כשבאמתחתה תארים אקדמאיים במשפטים וביחסים בינלאומיים. והמניירות שלה, הו המניירות. ויקי ידועה במספר גינונים, שלושה ליתר דיוק, שכבר הפכו ל"שפה" שלה ברשת - הראשון, להצטלם במנח גוף בלתי אפשרי (גב ממש קמור או קעור) או פשוט מוזר ולא "כמצופה" מבלוגרית אופנה, מה שיוצא הכי קיוטסי. השני, לסיים כל לוק בהתזת בושם כולל על הנעל שהיא מניפה (מוזרה והורסת נו, אמרנו). ואחרון חביב, הטקסטים שמלווים את הסרטונים שלה בעודה מתלבשת ומסגננת לוקים תמיד מוגשים בלחישה עם מבטא חביב הודות למוצאה האיטלקי-ברזילאי, בעוד שברוב הפעמים מה שהיא מספרת די אקראי עד לא קשור למעשיה באותו הרגע.

זאת ועוד, ויקי למעשה חתומה על הטרנד הוויראלי #portuguesegirls. בטקסט שהתלווה לסרטון המקורי אותו פרסמה בטיקטוק באוקטובר אשתקד וכבר זכה ל-6 מיליון צפיות, נכתב: "בהשראת איך להתלבש כמו קופנהאגן-גירל יש לנו כאן את הגרסה הפורטוגלית (אימוג'י מתפוצץ מצחוק). וידוי, גרה כאן ב-6 השנים האחרונות אבל לא ממש מכאן (עוד אימוג'ים)", והיא חותמת במילים "אבל מצאתי את הסגנון שלי כאן (אימוג'י לב צהוב) מקווה שאהבתם!!!". בהמשך בריאיון למגזין Maxima סיפרה שבירת פורטוגל, שהפכה לה לבית, מעוררת בה השראה לסגנון הלבוש אשר סיגלה לעצמה. "ליסבון סופר צבעונית, סופר שטופת שמש, אפשר ללבוש בגדים קלילים יותר לאורך כל השנה... בגלל שאני בחורה ליסבונית זה נתן לי הרבה יותר חופש לגלות השפעות וסגנונות חדשים".

הטיקטוק שהתפוצץ: "איך להתלבש כמו בחורונת פורטוגזית"

@vicmontanari Inspired by how to dress like a CPH girlie here we have the portuguese girlie version hahaha ? disclaimer ive lived here for the past 6 yrs but not really from here ?? found my style here tho! ? hope u like it!!! #portuguesegirls ♬ vicmontanari how to dress like a PT girlie - vicky

אם נעמיק טיפה במה זה בעצם סגנון "הפורטוגיז גירלס" - זהו מיקרו-טרנד (או גחמה) המשקף את היצירתיות והדינמיות של התרבות הפורטוגלית, אשר באה לידי ביטוי באמצעות שילובים נועזים מאוד ובלתי צפויים. כאלה שבאורח קסם (או, חוש אופנתי מפותח) משתלבים יחד בצורה כאוטית לכאורה, אך הרמונית מבחינה ויזואלית. בנות המאמצות את הסגנון הזה אינן חוששות להתנסות ויוצרות מראות ייחודיים מלאי אישיות. בהשראת היופי והמשיכה של ערים פורטוגזיות, וליסבון במיוחד, הסטייל דנן לוכד את המהות של החיים העירוניים תוך שילוב בין מסורת ומודרניות.

אז אחרי הכל, מה צריך כדי להיות "פורטוגיז גירל"? את מתחילה עם מכנסיים מדליקים; הפרשנויות של ויקי כוללות הרבה צבעים והדפסים, כמו פסים, פרחים ומשבצות. מכיוון שלמכנסיים יש חשיבות מכרעת, לחלק העליון כבר יש פחות חשיבות, הוא רק צריך לא להתאים לחלק התחתון. או כדבריה של ויקי - "הסגנון הפורטוגזי היא היכולת לשלב את הדברים הלא נכונים בצורה הנכונה". בכל הנוגע להנעלה, היא מפנה לתיאוריית "הנעל הלא נכונה" שאנחנו כבר מכירות, משמע לצוות להופעה נעליים "מכוערות" או הכי לא מתאימות. להשלמת הלוק אי אפשר בלי איזה מעיל או ג'קט ופה הדרישה היחידה של ויקי היא שתהיה לו "אישיות".

ויקי מונטנארי בתצוגה של טורי ברץ שבוע אופנה ניו יורק 2024. Jamie McCarthy, GettyImages
משתלבת נכון גם בקליקה הניו יורקית/GettyImages, Jamie McCarthy
ויקי מונטנארי בשבוע אופנה קופנהגן 2024. Christian Vierig, GettyImages
מבינות את הוייב?/GettyImages, Christian Vierig

גם אקססוריז זה מאסט מבחינתה, בדגש על עיטורי שיער - בין אם זה קליפס בדמות פרח, סיכות סכריניות או סקראנצ'יס עצומים. ולסיום סיומת, תיק צבעוני. אז מה קיבלנו? מערכת לבוש עם צבעים, הדפסים, סגנונות ותקופות שמתנגשים זה בזה באופן מופלא, מוזר, כיפי וספונטני (לפחות למראית עין). או לסיכום, לוק עם אמירה אישית. אממה, אם שואלים קולגות שלה שמתחרות על אותה נישה, וחלקן ילידות פורטוגל - מתברר שאין ביניהן הסכמה.

זוכה לאזכורים קבועים במגזינים מובילים

אינס איסיאס למשל גורסת כי למרות השם שניתן לטרנד, הוא אינו מייצג את רוב הנשים הפורטוגזיות. "אני נתקלת בכמה סגנונות שונים ואני מרגישה שכל אחת מתבטאת בצורה מאוד אישית". ואילו מבחינת המשפיענית קרולינה גומז דה מנזס, "הנערה הפורטוגלית האמיתית אוהבת מראה בסיסי וניטרלי יותר. במקום מכנסיים פאנקיים, בחרי בג'ינס וחלק עליון שבעצם תואם, כמו חולצה פשוטה שאינה משתלטת". גם בכל הקשור לאבזור דה מנזס מסבירה שנוטה להשתמש באקססורי מינימליסטיים ועדינים. אוקיי... מקבלות.. ועדיין, אנחנו מעדיפות בפער את הגרסה הנועזת, יצירתית, לוקחת הסיכונים, השמחה והצבעונית של ויקי. סורי נוט סורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully